Kuinka maalata keltaista ja sinistä?
-
ihmisapina
Kuinka maalata keltaista ja sinistä?
Eli minulla onpi noin 2000 pisteen empire armeija laatikossa maalaamattomana. Väreiksi on valittu jo keltainen ja sininen, mutta kuinka saisin rikki kookospähkinän?! (...eli kuinka saan niistä väreistä tehtyä hienoja?) :?
Grand Master
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Sininen on mun mielestä helppo väri maalata, otat tummempaa sinistä, highligtaat vaaleammalla kunnes väri miellyttää. (ks. maalaustekniikat threadi).
Keltanen taas on jo vaikeampi, sillä se on hieman läpikuultava. Ite maalaan keltasen niin, et laitan oranssia alle ja high light keltasella.
Keltanen taas on jo vaikeampi, sillä se on hieman läpikuultava. Ite maalaan keltasen niin, et laitan oranssia alle ja high light keltasella.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Niinpä...onneksi en kerää ultria
. Ovat ne värit hienoja, ei siinä mitään, ja todellakin, jos alettaisiin todella katsomaan niin kaikki armeijathan olisivat jonkin maan väreissä. Aion tehdä omat Dark Elvikseni sini-valko-puna väriyhdistelmällä, eri sävyjä ja korvaavia värejä eri unitteihin käyttäen (esim. Valkoinen=Hopea, Sininen=sininen metalli...tämä väri on todella hieno, siis pelkkänä värinä) ja vähän kultaa sinne tänne ja erikoistyypit eri väreillä (Dark Ridereihin ja assasineihin hiukan mustaa, cold onet, manticoret ja muut möröt omilla väreillään). En minä tiedä miksi tuosta väriteemastani noin selostin,mutta oma armeijani olisi noiden värien perusteella Ranskalainen, Jenkkiläinen, Englantilainen tai Venäläinen. Tietenkin se noissa väreissä pistää silmään että monella ei ole maan väreinä sinistä ja keltaista.
Kaikki ihmiset ovat kuolemattomia kunnes kuolevat
Jos vain mitenkään saat käsiisi vallejon maaleja niin hanki oitis. Varsinkin keltaiset ovat todella hyviä citadeliin nähden. Jos toi on mahdottomuus niin pohjaa figus valkoisella, maalaa siniset osat kokonaan, korjaa kaikki keltaiseksi tulevat osat siistiksi valkoisella uudestaan ja vasta sitten sitä keltaista. Kuitenkin niin että keltainen vasta viimeiseksi. Citadelin väreistä leperous brown on hyvä pohjaväri keltaiselle, jonka jälkeen highlighteja golden yellowilla ja sen ja bleached bonen sekoituksella.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Ja sitten vielä tämmöinen, että olen huomannnut sinisen highlittaamisen muita värejä hankalammaksi. Niitä sinisiä värejä tulee olla kovin monta, kun taasen punaista voi aina vaalentaa keltaisella tai oranssilla.
Kyllä se onnistuu, mutta minulla on joskus tuon kanssa ollut ongelmia. Etenkin jos kyse on isosta alueesta.
Niin ja keltaista maalatessa on tärkeää, että sitä pohjamaalia ei saisi näkyä alta. Jos pohjamaalina on musta, niin maalaa ne mustat osat ensin vaikka valkoisella tai tummemmalla keltaisella niin saat paremmin peitettyä sitä pohjaväriä.
Kyllä se onnistuu, mutta minulla on joskus tuon kanssa ollut ongelmia. Etenkin jos kyse on isosta alueesta.
Niin ja keltaista maalatessa on tärkeää, että sitä pohjamaalia ei saisi näkyä alta. Jos pohjamaalina on musta, niin maalaa ne mustat osat ensin vaikka valkoisella tai tummemmalla keltaisella niin saat paremmin peitettyä sitä pohjaväriä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Sinisellä olen saanut hyviä tuloksia varovaisesti blendaamalla tummaa sinistä valkoiseen tai hyvin vaaleaan siniseen.Corian kirjoitti:Ja sitten vielä tämmöinen, että olen huomannnut sinisen highlittaamisen muita värejä hankalammaksi. Niitä sinisiä värejä tulee olla kovin monta, kun taasen punaista voi aina vaalentaa keltaisella tai oranssilla.
Ja Citadelin keltaiset ja punaiset (ja myös MP:n) peittävät sen verran huonosti että on todellakin aiheellista maalata pohjaväri (joka valkoinen tai joku ruskean sävy tms) uudestaan tummien paikkojen yli.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
ihmisapina