Lohikäärme [img]
- Omenapoika
Bondage kyllä herätti figun eloon, sillä aikaisemmista kuvista näki vain mustan läntin, josta pisti esiin luita. Kannattanee siis käyttää sitä kuvankäsittely ohjelmaa...
Lohikäärme näyttää hienolta, mutta pieniä paranteluja kaipaisi. Eniten figussa pistää esiin selkäpiikit, sillä kuten jo itse sanoit, blendi-rajat näkyvät liian selvästi. Toiseksi punaiset nahkaosat kaipaavat mielestäni lisää korostusta. Lopuksi alustaan jotain pientä härpäkettä, niin jo näyttää upealta.
Lohikäärme näyttää hienolta, mutta pieniä paranteluja kaipaisi. Eniten figussa pistää esiin selkäpiikit, sillä kuten jo itse sanoit, blendi-rajat näkyvät liian selvästi. Toiseksi punaiset nahkaosat kaipaavat mielestäni lisää korostusta. Lopuksi alustaan jotain pientä härpäkettä, niin jo näyttää upealta.
"Flog and Squee / Up the tree /
See the army / Flee, flee, flee."
-Goblin nursery rhyme/war cry
See the army / Flee, flee, flee."
-Goblin nursery rhyme/war cry
Jep jep, alustan roolia ei kannata vähätellä, koska lopulta se on yksi suuri osatekijä figun kokonaisuudesta joka "makes or breaks" lookin ja samalla vangitsee/kiinnittää katsojan huomion.Kor kirjoitti:Bondage kyllä herätti figun eloon, sillä aikaisemmista kuvista näki vain mustan läntin, josta pisti esiin luita. Kannattanee siis käyttää sitä kuvankäsittely ohjelmaa...
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
aika viken nätti :O
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Hienoo työtä sälli jatka samaan malliin ^^
Miekii oon tot elffien lohhuu alkan maalailee ja teen siit perus sini-valkosen ku sen värisest pidän eniten ja armeijast tulee muutenkii sen värinen.
Et kiitos tuosta lohhun kuvastas sillä siit saan uskoa et omanikii voi onnistuu =D
Miekii oon tot elffien lohhuu alkan maalailee ja teen siit perus sini-valkosen ku sen värisest pidän eniten ja armeijast tulee muutenkii sen värinen.
Et kiitos tuosta lohhun kuvastas sillä siit saan uskoa et omanikii voi onnistuu =D
Kadotukseen taivaan lapset kuolema ikuinen odottaa...
\,,| `´ |,,/
\,,| `´ |,,/
Todella upea lohikäärme, yleisilme mukavan synkkä ja värikäs base luo mukavasti kontrastia. Lohikäärmeen iho kaipaisi hieman vaaleampia highlaitteja, kun nyt näyttää hieman muoviselle. Selässä menevät luut kaipaisivat tummempia viiruja, kuten olet esimerkiksi sarviin tehnyt.
Puutoksista huolimatta todella komea nappi.
Puutoksista huolimatta todella komea nappi.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Ratsastaja tulee joskus hamassaa tulevaisuudessa, kunhan vain jaksan hommata kunnollisen pensselin ja viiloja tai jotain, kun nyt ratsastaja ei oikein sovi siihen.Drow warrior kirjoitti:Voisit lisätä siihen chaos/delf/helf riderin.
Seisomassa?Ei tietenkään istumassa vaan seisomassa julmassa asennossa valmiina tappamaan
Kommentoikaa ihmeessä rat ogreanikin.