Haltiajoukkue
-
Gandalf The Grey
Haltiajoukkue
En tiiä sopisko aihe paremmin nuille armeija listoille mut päätinpä laittaa tähän.
Nii kysysin et jos keräisitte Wooden Elwes Realms:eja niin miten kokoaisitte sen joukkueen.
Siis mistä ukoista vaikka ei kyllä ole kovin montaa vaihtoehtoa kun kyseisellä joukkueella on vain tavahaltiat ja sit Haldirin keihäs ja jousi haltiat.
Mutta kuitenkin ajattelin kysäistä tätä ihan vain yleisenä mielipiteenä.
Nii kysysin et jos keräisitte Wooden Elwes Realms:eja niin miten kokoaisitte sen joukkueen.
Siis mistä ukoista vaikka ei kyllä ole kovin montaa vaihtoehtoa kun kyseisellä joukkueella on vain tavahaltiat ja sit Haldirin keihäs ja jousi haltiat.
Mutta kuitenkin ajattelin kysäistä tätä ihan vain yleisenä mielipiteenä.
Ööh... mitähän tässä oikein tarkoitit. Itse en ainakaan saa tuosta juuri selvää.kantsii mun mielest ostaa legolas hevosella..se ampuu kauas ja liikkuu nopeasti ja jos osaa konverroida/tai tulee haltioit hevosen seläs...niin ne laittaa legolakselle kaveriks..
(tulleko haltioit hevosen seläs???)
Mutta aiheesta, että voisihan noille Wood Elffeille ottaa myös Galadrielin ja Celebornin, jälkimmäisen vielä peltipurkissa kilven kanssa. Itse ottaisin juurikin tämän Armoured Celebornin, jos (kun) Wood Elffejä alan keräämään.
Ratsastaville haltioille eli Elnaithille on säännöt, mutta ne ovat vielä vanhan sääntiksen mukaan eli väärällä fight valuella varustettuja.Elnaitheja tulee kuulemma joskus, varmaan TLA suplementin mukana.Swarmp kirjoitti:kantsii mun mielest ostaa legolas hevosella..se ampuu kauas ja liikkuu nopeasti ja jos osaa konverroida/tai tulee haltioit hevosen seläs...niin ne laittaa legolakselle kaveriks..
(tulleko haltioit hevosen seläs???)
Sitten itse topicin aloittajalle mikä on "tavahaltia" ja mitä vaihtoehtoja oikein haet?Haltia soturityyppejä on vain kaksi, mutta ne voi varustaa haluamillaansa tavaroilla (tai niillä, jotka ne saavat).
Muuten mielestäni on jotenkin häiritsevää sanoa "haltia joukkue", kun mielestäni nämä ovat ihan armeijoita, mutta sano miten sanot.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
-
Gandalf The Grey
Jos et Gandalf jaksa odottaa, että voisit armeijasi aloittaa niin toki kannattaa ne sankarit hankkia ja panostaa niiden maalaamisessa, kun muutakaan maalattavaa ei ole (?).
Kyllähän niitä muovisia haltioita kannattaisi odottaa, mutta huono homma niissä on se, että niillä ei ole armouria, että kannattaisi katsoa sääntökirjasta niiden statseja ja miettiä haluaako noin pieni deffaisia rivimiehiksi.Jopa örkki haavoittaisi 4+:lla urukki kapu taas 3+:lla.
Kyllähän niitä muovisia haltioita kannattaisi odottaa, mutta huono homma niissä on se, että niillä ei ole armouria, että kannattaisi katsoa sääntökirjasta niiden statseja ja miettiä haluaako noin pieni deffaisia rivimiehiksi.Jopa örkki haavoittaisi 4+:lla urukki kapu taas 3+:lla.
-
Gandalf The Grey
Hhhmmm....... voisinhan mä kerätä kahta joukkuetta ku ei oo erityisemmin kamut innostunu LOTR:ista, yks kyllä on tarusta jonku verran mut ei tästä pelistä.
Mietin myös Gondoria mut se ei niin tunnu hyvält paitsi sil on Gandalf mut pitäs olla taitava et osais sil pelata hyvin jos ajattelee et sil onnistuis pelaa jonkun Faramirin verosesti nii ois se aika hyödytön ku pointseja menee miljoonittain enemmän
Mut kuitenki niihin haltioihin nii mietin et niitä heroja tosiaan vois ostella ja oottaa sit jonkun aikaa et tulee muovisia....... mulla on vaan mines of morian mukana tullu pieni sääntis, ja siin ei näy Wood elffien defencee.
Paljonkohtan tulee maksaa se Fall of The Necromancer paketti koska eikös siin oo haltia paketti nii sen sääntikses varmaan ois nuo jutut kerrottu.
Wooden elffeille varmaan sais sen gandalfin mut jos se ei oo hyvä ku hyville pelaajille, tai sanotaan nyt tosi taitaville koska aika moni on hyvä nii sit on turha ostaa.
Vaik kyl mul on Gandalf ku mul on se mines of moria paketti.
Ehkä mä sit oottelen haltioita ja ostan vaikka Celebornin ja Radagastin tai Galadrielin tai jotain.
Tai sit voisin myös alkaa kerätä kahta joukkoo ja toinen ois paha nii alkasin sit Mordoria tai Rautapihaa.
Nii ennenku ne tulee nii niitä kerätä vaik GW sivuilt sais kai tilattuu jo muovisii haltioit. En oo varma
Mietin myös Gondoria mut se ei niin tunnu hyvält paitsi sil on Gandalf mut pitäs olla taitava et osais sil pelata hyvin jos ajattelee et sil onnistuis pelaa jonkun Faramirin verosesti nii ois se aika hyödytön ku pointseja menee miljoonittain enemmän
Mut kuitenki niihin haltioihin nii mietin et niitä heroja tosiaan vois ostella ja oottaa sit jonkun aikaa et tulee muovisia....... mulla on vaan mines of morian mukana tullu pieni sääntis, ja siin ei näy Wood elffien defencee.
Paljonkohtan tulee maksaa se Fall of The Necromancer paketti koska eikös siin oo haltia paketti nii sen sääntikses varmaan ois nuo jutut kerrottu.
Wooden elffeille varmaan sais sen gandalfin mut jos se ei oo hyvä ku hyville pelaajille, tai sanotaan nyt tosi taitaville koska aika moni on hyvä nii sit on turha ostaa.
Vaik kyl mul on Gandalf ku mul on se mines of moria paketti.
Ehkä mä sit oottelen haltioita ja ostan vaikka Celebornin ja Radagastin tai Galadrielin tai jotain.
Tai sit voisin myös alkaa kerätä kahta joukkoo ja toinen ois paha nii alkasin sit Mordoria tai Rautapihaa.
Nii ennenku ne tulee nii niitä kerätä vaik GW sivuilt sais kai tilattuu jo muovisii haltioit. En oo varma
Gandalf hei voisitko kirjoittaa vähän selvemmin, kuten vaikka ihan kirjakielellä, koska tekstistäsi on paikoin vaikea saada selvää.Täytyy kyllä sanoa, että erään virheesi kohdalla ("wooden elffeille"=puiset haltiat tai jotakin vastaavaa) repesin.
The Fall of the Necromancer on supplementti eli sitä ei tarvitse ostaa paketissa, jossa olisi mukana figuja.Sen voi siis ostaa tai oikeastaan joutuu ostamaan vaan kirjasena ja hinta on varmaankin 17,5 euroa.
Kahta armeijaa kannattaa kerätä, jotta voisit mahdollisesti tulevaisuudessa pelata normaaleissa turneissa (joissakin on tarvinnut olla vain yksi armeija) sekä voit pelata itseäsi vastaan, mikä on erittäin hauskaa.
The Fall of the Necromancer on supplementti eli sitä ei tarvitse ostaa paketissa, jossa olisi mukana figuja.Sen voi siis ostaa tai oikeastaan joutuu ostamaan vaan kirjasena ja hinta on varmaankin 17,5 euroa.
Kahta armeijaa kannattaa kerätä, jotta voisit mahdollisesti tulevaisuudessa pelata normaaleissa turneissa (joissakin on tarvinnut olla vain yksi armeija) sekä voit pelata itseäsi vastaan, mikä on erittäin hauskaa.
-
Gandalf The Grey
-
Gandalf The Grey