Armybuilderit
Armybuilderit
Täällä usein näkee armeijalistoja tehtyinä tuolla armybuilderillä, mutta sillä demoversiollahan ei saanut tehtyä kuin 500 pisteen armeijoita. Onko Suomessa siis myytävänä tota ohjelmaa ja jos on niin missä?
Vai onko tilattava muualta?
Vai onko tilattava muualta?
- Cacodemoni
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- Cacodemoni
Heität AB-tuotteen järveen, otat notepadin tai vastaavan käyttöön ja kirjoitat saman listan siistissä muodossa. Turha ryönä (itsestäänselvyydet) pois, lisäselitystä (esimerkiksi armeijakohtaisten erikoisesineiden vaikutukset) tarpeen mukaan tilalle. Jos mitenkään mahdollista, liitteeksi tiedot:
- ketä vastaan
- missä tilanteessa (skenaario, turnaus, muu)
- mitä kaivataan (parannusehdotuksia, päänsilitystä, yleistä ihailua)
- mitkä muutokset mahdollisia, mitä kahta en vaihda
Noilla eväillä jaksaa jo lukea ja pystyy antamaan jotenkin järkevää palautetta. Ei vain sitä perinteistä "ihan hyvä" tai "kaikki pois ja mun oma lista tilalle" -vuodatusta.
- ketä vastaan
- missä tilanteessa (skenaario, turnaus, muu)
- mitä kaivataan (parannusehdotuksia, päänsilitystä, yleistä ihailua)
- mitkä muutokset mahdollisia, mitä kahta en vaihda
Noilla eväillä jaksaa jo lukea ja pystyy antamaan jotenkin järkevää palautetta. Ei vain sitä perinteistä "ihan hyvä" tai "kaikki pois ja mun oma lista tilalle" -vuodatusta.
Tässä on linkki Roll calliin.
http://www.q-net.net.au/~knowsol/RollCall.html
On toiminu suhteellisen hyvin...mielestäni selkeämpi kuin AB.
Asennus on hieman hankala...
http://www.q-net.net.au/~knowsol/RollCall.html
On toiminu suhteellisen hyvin...mielestäni selkeämpi kuin AB.
Asennus on hieman hankala...
Määpä poistin. Tossa rikotaan kahta lisenssiä. Meinaa sekä kazaan(jonka lisenssiehto kieltää sen käyttämisen tuohon tarkoitukseen), sekä AB:n.Samsson kirjoitti: En poista sitä nyt, mutta älä toiste sano...
Ei ruveta leikkimään noiden asioiden kanssa. Jospa tietäisitte, että kuinka paljon softakehitys maksaa, niin olisitte ihmeissänne. Noi AB tyyppiset productit eivät todellakaan ole pelien kaltaisia rahasampoja!
:evil:
Pahoittelen tiukkapipoisuttani, mutta mutta...
- Cacodemoni
Kyllä mä ymmärrän teidän päätöksen, vaikken voi sitä hyväksyäkään. Se ei nimittäin ole Suomessa laitonta, ja mä en kannustanut ketään siihen, vaan sanoin että jotkut saattavat niinkin tehdä. Mutta nyt tiedän linjan (joka ei muuten ollu nähtävissä Piraatti-codexit threadissa) ja vaikenen. Pahoittelen mahdollisia häiriöitä, ja sitä että moderaattorit saivat turhaa työtä.
Tähän threadiin onkin sitten hyvä postata pieni ennakko mainos omasta pikku produktiostani.
Eli olen itse kehittämässä armeijan rakentelu työkalua. Aluksi lähinnä WH40k käyttöön, mutta jatkossa ties mihin
Projekti on ollut vireillä jo yli vuoden(ehkäpä jotkut jopa muistavat, että postasin asiasta jo puoli vuotta sitten tällekin foorumille). Olen toteuttanut ohjelmasta purka version, jolla pääsin hiukan toiminnallisutta jo kokeilemaan. Mutta nyt vasta projekti liikahti kunnolla käyntiin, koska sain sovittua erään koulu harkkatyön vetäjän kanssa, että osan kyseisestä sovelluksesta voi toteuttaa harjoitustyönä.
Parin kuukauden sisällä voidaan alkaa odottelemaan toimivaa ensimmäistä versiota(hyvin hyvin suppea).
Niin ja ohjelma julkaistaan GPL:n alla. Niille tidekosi, joille kyseinen termi ei ole tuttu, niin GPL = free(moneywise and codewise).
Eli olen itse kehittämässä armeijan rakentelu työkalua. Aluksi lähinnä WH40k käyttöön, mutta jatkossa ties mihin
Projekti on ollut vireillä jo yli vuoden(ehkäpä jotkut jopa muistavat, että postasin asiasta jo puoli vuotta sitten tällekin foorumille). Olen toteuttanut ohjelmasta purka version, jolla pääsin hiukan toiminnallisutta jo kokeilemaan. Mutta nyt vasta projekti liikahti kunnolla käyntiin, koska sain sovittua erään koulu harkkatyön vetäjän kanssa, että osan kyseisestä sovelluksesta voi toteuttaa harjoitustyönä.
Parin kuukauden sisällä voidaan alkaa odottelemaan toimivaa ensimmäistä versiota(hyvin hyvin suppea).
Niin ja ohjelma julkaistaan GPL:n alla. Niille tidekosi, joille kyseinen termi ei ole tuttu, niin GPL = free(moneywise and codewise).
Viimeksi muokannut VC, Ti 03.12.2002 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Armybuilderit
Jos haluat tehdä esim. 1500 pts. armeijan, niin tee kolme 500 pisteen armeijaa erikseen. Ainoa haittapuoli on, että mikään yksikkö ei saa olla yli 500 pistettä.Killroy kirjoitti:Täällä usein näkee armeijalistoja tehtyinä tuolla armybuilderillä, mutta sillä demoversiollahan ei saanut tehtyä kuin 500 pisteen armeijoita
Omnia mors aequat - Death equals all things
Re: Armybuilderit
Army Builder Litellä voi tehdä ilmaiseksi niin suuria rostereita kuin huvittaa, mutta Lite ei osaa järjestää taikaesineitä eikä valita sääntörikkeistä.Ghazghkull kirjoitti:Jos haluat tehdä esim. 1500 pts. armeijan, niin tee kolme 500 pisteen armeijaa erikseen. Ainoa haittapuoli on, että mikään yksikkö ei saa olla yli 500 pistettä.Killroy kirjoitti:Täällä usein näkee armeijalistoja tehtyinä tuolla armybuilderillä, mutta sillä demoversiollahan ei saanut tehtyä kuin 500 pisteen armeijoita
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- Henri Ketonen