LOTR- megabattle Ropeconissa
Voisin osallistua haradeillani, detachment sulladanista (eli ei nimellisiä heroja)
edit: Voin ottaa myös pienen itäläisblokin, jos niitä tarvii ja saan yhdistää haradeja ja itäläisiä...
edit: Voin ottaa myös pienen itäläisblokin, jos niitä tarvii ja saan yhdistää haradeja ja itäläisiä...
Viimeksi muokannut Truupperi, To 06.04.2006 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- pikkupoika
- pikkupoika
Noista tulee kyllä vasta 364pistettä.pikkupoika kirjoitti:Jos nuita voisit lainata voisin tullakkin pelaamaanElladan kirjoitti:Jos noista pahiksista on pulaa niin minulta löytyy lainaan ylimääräinen Rinkku fellbeastilla/hevosella/jalan ja n. 30 örkkiä (sis. 2 banneria). Taitaa vielä muutama morannon örkkikin löytyä.
Tuli muuten mieleen, voisin hankkia Sauronin tuonne, voisin silloin lainata kokonaisen armeijan.
Sauron tulee ilmaiseksi pahoille, voin sen hoitaa. Lisäksi minulta saa lähes kaikkea, kunhan vain kysyy. Vaikkapa msn kautta [email protected]
Lalalaa
- pikkupoika
löytyy ukkoja omasta takaa, mutta melko pzzkasti maalattuja, saako tehä mordor/moria sekoituksen, tai saako tehä moria armeijan. Sovitaan että ne olivat vaikka örkkien jalka vaimojaElladan kirjoitti:Noista tulee kyllä vasta 364pistettä.pikkupoika kirjoitti:Jos nuita voisit lainata voisin tullakkin pelaamaanElladan kirjoitti:Jos noista pahiksista on pulaa niin minulta löytyy lainaan ylimääräinen Rinkku fellbeastilla/hevosella/jalan ja n. 30 örkkiä (sis. 2 banneria). Taitaa vielä muutama morannon örkkikin löytyä.Vai löytyykö sulta jo jotain?
Tuli muuten mieleen, voisin hankkia Sauronin tuonne, voisin silloin lainata kokonaisen armeijan.
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
- pikkupoika
Ei, vaan pelaajia pyritään saamaan tasa määrä pahoille sekä hyville, eikö niin valtsu? jos tämä ei onnistu osa pelaajista menee "varalle" tai sitten kaikki otetaan mutta hyvis pelaajilla on isommat listat pisteissä. Mutta itse sanoisin että pyritään peli pitämään inhimillisissä määrissä pelaajia koska muuten tappeluista tulee todella sähellystä ja vuorotkin venyvät aivan liikaa, ja noiden pöytien pitämiseen on kaiketi tietty aika, milloin peli pitäisi saada loppumaan. Korjaa jos olen väärässä (valtsu tai joku muu joka tietää).
Tällä hetkellä olisi vain tuo yksi örkki paikka vapaana. Ehkä myös tietysti tuo Tsunamin epävarmuus, mutta ilmoittakaa minulle kuka haluaa tuon vapaan örkkipaikan itselleen ja onko halukkaita varasijoille tuolle Tsunamin tällä hetkellä varaamalle eksyneiden joukolle?Grollix kirjoitti:Yritän päästä mukaan haradeilla, ja varaan itteleni mumakin.
Lalalaa
- pikkupoika
Nyt laitetaan sitten säännöt peliä varten, sekä päivityt osallistujat:
SÄÄNNÖT
- 500 pts armeijat
- Figujen pitää olla maalatut
- 33 % jousia (tämä siis on jokaiselle armeijalle, jotta hyvät eivät esimerkiksi voi tehdä niin, että kaikki haltiat ovat ampujia ja Gondor hoitaa lähistelyn)
- Ei enempää kuin yksi kutakin nimettyä sankaria armeijassa
Joukkueet
Hyvikset
Valtsu: Haltiat, Glorfindel
Joni: Haltiat, Gil-Galad
Anki : Gondor, Elendil
Santtu : Gondor, Isildur
Gerulah : Sekalaiset (kääpiöitä, kotkia yms.), Radagast
Imrahil : Haltiat, Elrond
Elladan : Örkit, Gorbag, Shagrat
Oberon : Örkit, Witchking
Pikkupoika : Örkit, Sauron
Banzgo : Ihmiset (haradeja) Suladan
Tsunami : Eksyneet (rautapihaa, örkkejä ja urukkeja)
Truupperi : Haradeja
SÄÄNNÖT
- 500 pts armeijat
- Figujen pitää olla maalatut
- 33 % jousia (tämä siis on jokaiselle armeijalle, jotta hyvät eivät esimerkiksi voi tehdä niin, että kaikki haltiat ovat ampujia ja Gondor hoitaa lähistelyn)
- Ei enempää kuin yksi kutakin nimettyä sankaria armeijassa
Joukkueet
Hyvikset
Valtsu: Haltiat, Glorfindel
Joni: Haltiat, Gil-Galad
Anki : Gondor, Elendil
Santtu : Gondor, Isildur
Gerulah : Sekalaiset (kääpiöitä, kotkia yms.), Radagast
Imrahil : Haltiat, Elrond
Elladan : Örkit, Gorbag, Shagrat
Oberon : Örkit, Witchking
Pikkupoika : Örkit, Sauron
Banzgo : Ihmiset (haradeja) Suladan
Tsunami : Eksyneet (rautapihaa, örkkejä ja urukkeja)
Truupperi : Haradeja
Viimeksi muokannut Valtsu, To 06.04.2006 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lalalaa
- pikkupoika
Sori tullut niin paljon epämääräistä viestiä, etten oikein ollut mukana.Truupperi kirjoitti:Niin en sit päässytkään mukaan? Siis detachment, eli Sulladanin joukkoja, vaikka Sulkku itse ei ole minun listassa.
Minkäs kokoinen pöydän pitäisi olla? Tuokaa kaikki maastoa jos vain pystytte.
Entä kuinka kauaksi aikaa ja monelta soisitte taistelun alkavan?
Lalalaa