Jollei kukaan myy mulle Hammerheadin main weaponia, pitää kehittää jotain käyttöä noille SMS-virityksille. Tässä listassa ne esittäkööt Skyrayta. Elikkä:
HQ:
Shas'el: plasma, fusion,multitracker=87
Elite:
2x1 fireknife=2x62
3 stealth suits, shas'ui(markerlight, target lock, marker drone)=145
Troops:
2x12 FW+2xdevilfish(SMS, targetting array, decoy, multitracker)=480
6 FW(Shas'ui:markerlight)=80pts
Fast attack:
2x1 pirahna(fusion, decoy, targetting array, seeker missile)=2x85
6 pathfinders(shas'ui:target lock, 2 gun drones): 2 rail rifles=127
+devilfish(samat kamat kuin muillakin kaloilla)=120
Heavy:
Skyray(targetting array, decoy, multitracker, SMS)=165
Muuten aika puhdas mech, mutta ei hammereita(1 löytyy, mutta meni pathfindereille kyydittäjäksi) ja nuo 6 jannua tuolla rikkovat vähän teemaa. Mitäs niiden tilalle keksisi? ELiitti ja fast slotit alkavat olla lopussa, droneja ja 1 suitti löytyisi. tai sitten voisi syytää lisää pointseja noihin stealtheihin, mutta silloin ei olisi enää mieltä pitää sitä markeritiiminä->pathfidnerit jäisivät yksin vastuuseen->niiden jälkeen skyray olisi "turha". Johtaako tämä päättely siihen, että lista sukkaa ja pahasti?
1500pts Mech tau
- Half-breed
Mitä nyt itse keksin listastasi muutettavaa, niin noiden Pathfindereiden pieni määrä vaivaa minua. Nykyisillä markerlight säännöillä nuo ovat vihollisen tappolistalla korkealla ja tarvitsivat täten maksimikoon. Pisteet näihin saisit tuosta pienestä palomies ryhmästä. Jäljelle jää kuitenkin 56 pistettä, joten voisit antaa kahdelle isolle palomiesryhmällesi Shas'uit, helpottaa target priorityssä ja FoD vastaan. Tästä jäisi kuitenkin yli vielä 36 pistettä joille minä en nyt keksi käyttöä, mutta ne voisi käyttää kaikenlaiseen lisäkrääsään yksiköille.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.