Kuka on Cypher?
Cypher sun muut
Jonkin sortin Logiikan mukaan Cypher ei voi olla Lion, koska kaikki Primachithan olivat jättiläisiä miesten rinnalla, ja tämä kaiketi tarkoitti myös Space Marineita.
Cypher kun on tavallisen Marinen kokoinen
Kiinnostavaa on myös se miksei Kharn, Fabius tai Despoiler ole muuttuneet Daemon Princeiksi tai miksei Kaaoksella ylipäätään ole Demooni Special hahmoo.... Ja mitä Doomriderille(No se taisi olla "Daemon Prince") tehtiin?!
Mitä sukua Adabbon mahtaa olla Horukselle?
Primach charruja tuskin tehään nehän ois tyyliin
WS 12
Bs 12
S 12
T 12
W 12
I 12
A 12
Ld 12
Special Rulez: Impossible to kill, Killing gaze, 1+ Inv save
Tietty kaikki Primachit ois vähä erillaisia, mutta kuitenkin
Tässä tekstissä on virheitä, se on kirjoitettu 12.35, väsyneenä ja nääntyneenä.
Kiinnostavaa on myös se miksei Kharn, Fabius tai Despoiler ole muuttuneet Daemon Princeiksi tai miksei Kaaoksella ylipäätään ole Demooni Special hahmoo.... Ja mitä Doomriderille(No se taisi olla "Daemon Prince") tehtiin?!
Mitä sukua Adabbon mahtaa olla Horukselle?
Primach charruja tuskin tehään nehän ois tyyliin
WS 12
Bs 12
S 12
T 12
W 12
I 12
A 12
Ld 12
Special Rulez: Impossible to kill, Killing gaze, 1+ Inv save
Tietty kaikki Primachit ois vähä erillaisia, mutta kuitenkin
Tässä tekstissä on virheitä, se on kirjoitettu 12.35, väsyneenä ja nääntyneenä.
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
- Henri Ketonen
Tai sitten ne eivät muutu koska tietävät että demonit kuolee helpommin kuin he itse =) (kyllä, force weaponit niitä popsii =) Primarchit eivät ole mahdottomia tappaa, Horus jo todisti sen =) Muutenkin esim Thirsteri on vain hiukan heikompi kuin Sanqu joka hänet tappoi joten jos noista tulee modellit niin ne ovat Thisterin sun muiden greater daemonien kokosia tai sitten tuollasia C'Tan kokoa (entäpäs jos 2 C'Tan:ia on primarcheja joiden Legioonia ei ole koskaan ollut, eikös kaksi vai enemmän primarchia kadonnut eikä niitä koskaan löytynyt =)
I am, I am
Re: Cypher sun muut
[quote="TohtoriHelikopteri"]Jonkin sortin Logiikan mukaan Cypher ei voi olla Lion, koska kaikki Primachithan olivat jättiläisiä miesten rinnalla, ja tämä kaiketi tarkoitti myös Space Marineita.
Sanotaanko josain, että primarkit olivat kooltaan jättiläisiä verrattuna muihin mariineihin vai että he olivat vain ylivertaisia sotataidoiltaan ja varustukseltaan eli kyllähän he voisivat olla aivan tavallisten marineitten kokoisia, mutta muuten heidän yläpuolellaan
Sanotaanko josain, että primarkit olivat kooltaan jättiläisiä verrattuna muihin mariineihin vai että he olivat vain ylivertaisia sotataidoiltaan ja varustukseltaan eli kyllähän he voisivat olla aivan tavallisten marineitten kokoisia, mutta muuten heidän yläpuolellaan
-
Panu Nahka
eikös abaddon ole horuksen klooni
Viimeksi muokannut naulapaa, La 21.12.2002 18:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
ekös magnus the red ollu kyklooppi/jättiläinen. muut primarkit oli tavallisen kokoisiaSwordmaster kirjoitti:TohtoriHelikopteri kirjoitti:Jonkin sortin Logiikan mukaan Cypher ei voi olla Lion, koska kaikki Primachithan olivat jättiläisiä miesten rinnalla, ja tämä kaiketi tarkoitti myös Space Marineita.
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
- Henri Ketonen
Kaikkiko
No myös tuo Alpha Legionin Primac oli (Alparius, tai joku vastaava) sanottiin oleen Horusta pidempi, ja eikös tosta Ultra Miesten Primachista sanottu "He was truly a giant among men"?
Ja muuten Toi Alpha Legioninkin Primac on kuollut... Tai no UM primac löi sen maahan ja sen ruumis poltettiin, mutta no ei aina voi olla varma
Ja muuten Toi Alpha Legioninkin Primac on kuollut... Tai no UM primac löi sen maahan ja sen ruumis poltettiin, mutta no ei aina voi olla varma
- Henri Ketonen
Re: Kaikkiko
Pööööööööö... Mistäs tiedät?TohtoriHelikopteri kirjoitti:No myös tuo Alpha Legionin Primac oli (Alparius, tai joku vastaava) sanottiin oleen Horusta pidempi, ja eikös tosta Ultra Miesten Primachista sanottu "He was truly a giant among men"?
zqmfgb
Minä tiedän
Enhän mie tiekkään, mut luen vaan noita GWn julkasemia lehtiä (White Dwarf yms.), ja siellä vaan oltiin printattu Alpha Legionin historia.
Eikös Iron Handien (vai olikos se Salamandereiden?) nostanu vuorijonon niskaansa ja raahannu sen jonnekki huitsin hiiteen?
Että jos eivät kaikki suurempia olleet olivatpa aika helvetin vahvoja, ja ei kai sentään S4 hemmo (Olikos Cypher S4 vai S5) nosta vuorijonoja.... Ja Assasinneillakin oli I8 ja BS 8
Eikös Iron Handien (vai olikos se Salamandereiden?) nostanu vuorijonon niskaansa ja raahannu sen jonnekki huitsin hiiteen?
Että jos eivät kaikki suurempia olleet olivatpa aika helvetin vahvoja, ja ei kai sentään S4 hemmo (Olikos Cypher S4 vai S5) nosta vuorijonoja.... Ja Assasinneillakin oli I8 ja BS 8
- Henri Ketonen
Abaddon oli Horuksen oppipoika jos oikein muistan. Horuksen kuoltua aaddon otti Horuksen toisen mahtikäsineen varmasti ja ehkä vielä sen miekan.naulapaa kirjoitti:eikös abaddon ole horuksen klooni
Se on mun mielestä peseestä näissä uusissa codexeissa että niissä on niin vähän tarinoita.
Oks muuten näistä parhaimmista taruista tehty kirjoja?
Re: Minä tiedän
Muistakaas nyt vaihteeksi etä kaikki kunnon sankaritarinat ovat aina hyvin väritettyjä. Herculeksen urotyöt ja kokomaailman kannatteleminen jne. Kylä mm. SM Primarkoista on vuosien saatossa jo tullut sellaisia legendoja ettei kerrottujen urotöiden laatu vastaa nk. totuutta. Ja GW:n tarinankirjoittajat ottavat tämän huomioon tarinoissaan kuten pitääkin.TohtoriHelikopteri kirjoitti:Enhän mie tiekkään, mut luen vaan noita GWn julkasemia lehtiä (White Dwarf yms.), ja siellä vaan oltiin printattu Alpha Legionin historia.
Että jos eivät kaikki suurempia olleet olivatpa aika hlvtin vahvoja, ja ei kai sentään S4 hemmo (Olikos Cypher S4 vai S5) nosta vuorijonoja.... Ja Assasinneillakin oli I8 ja BS 8
Mutta Cypher saattaa olla ihan oikeasti vain jannu X jonka mielestä tämä Dark Angelsien keskinäinen mättö ei mennyt ihan reilusti ja hakee hyvitystä keisarilta. Reilusti = tuomittu oikeudenmukaisesti. Luther saattoi olla chaoksen sekopää mutta olivatko sitten kaikki muut? Lisäksi Caliban planetan totaalituhoaminen ei välttämättä ole kovinkan huumania hommaa. Eli ketkäs ne pahikset nyt olikaan?
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ei ole kirjoja. Vain vanhat "lähdeteokset".Brother Arnos kirjoitti:Abaddon oli Horuksen oppipoika jos oikein muistan. Horuksen kuoltua aaddon otti Horuksen toisen mahtikäsineen varmasti ja ehkä vielä sen miekan.naulapaa kirjoitti:eikös abaddon ole horuksen klooni
Se on mun mielestä peseestä näissä uusissa codexeissa että niissä on niin vähän tarinoita.
Oks muuten näistä parhaimmista taruista tehty kirjoja?
Abaddon oli Horuksen second in command. Huhujen mukaan cloonipoika, tai sitten ei. Muistetaan sitten se että Horushan kyllä kloonattiin mutta klooni tuhottiin mustan legioonan toimesta. Eli Abaddon nyt voi olla sitten mitä vain. Abaddonin Lightning Claw/strombolter- combo on peräisin itseltään Horukselta, mutta hänen miekkansa ei. Demonimiekan "Drach´nyen" häni kävi poimimassa jostain luolasta myöhemmin. Ilmeisesti jokin palkinto (gift) suorituksistaan. Vähän OT.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
-
Panu Nahka
-
manmangler
- Viesti:
Titaaneja siis TItaani LEgioona kutenPanu Nahka kirjoitti: Muuten, siinä Fluffissa jossa mainitaan Sanguiniuksen tappelevan bloodthirsteriä vastaan, mainitaan myös sellainen petturilegioona kuin Flaming Skulls. Mitäs poppoota ne ovat?
tms.
Ordo Metallicus
Fire Wasps
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
-
Vieterihiiri
Cypher
Palatakseni Cypherin kerron mitä tiedän...
1.Cypher oli ENSIMMÄINEN space mariini ikinä.
2. Cypher ei ole kaaoksen palvelija, hän vain teeskenetelee, sillä kun viimeinen hyökkäys (sitten joskus...) terralle alkaa Cypherin pitää olla sielä.
3. IG saa käytä Cypheriä, koska se on edelleen uskollinen keisarille.
4. kun aika koittaa Lion blade taotaan uudelleen. Cypher johtaa Fallen agelit hyökkäykseen Terralle muun kaamos lauman kanssa.
kun Cypher pääsee golden thornen luo (sen pitää ehtiä sinne ennen Abadonia ja kumppaneita), Cypher iskee Lion bladen thorneen. Thorne menee paskaksi ja keisarin henki siirtyy Cypherin. JA KEISARI nousee, tuhoaa kaaoksen, kutsuu primarkit luokseen ja alkaa uusi great crusade, kaikki viholliset tapetaan, ja galaksi kuuluu Keisarille,
ja bla bla bla....
ainakin näin minulle on kerrottu....
1.Cypher oli ENSIMMÄINEN space mariini ikinä.
2. Cypher ei ole kaaoksen palvelija, hän vain teeskenetelee, sillä kun viimeinen hyökkäys (sitten joskus...) terralle alkaa Cypherin pitää olla sielä.
3. IG saa käytä Cypheriä, koska se on edelleen uskollinen keisarille.
4. kun aika koittaa Lion blade taotaan uudelleen. Cypher johtaa Fallen agelit hyökkäykseen Terralle muun kaamos lauman kanssa.
kun Cypher pääsee golden thornen luo (sen pitää ehtiä sinne ennen Abadonia ja kumppaneita), Cypher iskee Lion bladen thorneen. Thorne menee paskaksi ja keisarin henki siirtyy Cypherin. JA KEISARI nousee, tuhoaa kaaoksen, kutsuu primarkit luokseen ja alkaa uusi great crusade, kaikki viholliset tapetaan, ja galaksi kuuluu Keisarille,
ja bla bla bla....
ainakin näin minulle on kerrottu....