*kumartaa*Olen kaatanut kahdesti, kummallakin kerralla sama purkki.
Katastrofeja figujen maailmassa
- Half-breed
No noin nyt on kaikille (Tai ainakin 50%) jotka kyseistä maalia käyttävät käynyt. Jotenkin Black Ink -purkit vain sattuvat kaatumaan siitä pienimmästäkin tönäisystä.klonkku kirjoitti:Kaadoin kerran Black Ink- purkin.
Ja sitten iloinen ilmoitus. Löysin vihdoinkin sen bits boxin, kunhan tajusin etsiä sitä sieltä "missä se nyt ei ainakaan ole".
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Harvinaisen totta.. Minun black ink putosi sen 90cm pöydältä suoraan matolle. Tapahtui iltapäivällä, joten ei ollut taaskaan tylsää ja tekemisen puutetta.Half-breed kirjoitti:No noin nyt on kaikille (Tai ainakin 50%) jotka kyseistä maalia käyttävät käynyt. Jotenkin Black Ink -purkit vain sattuvat kaatumaan siitä pienimmästäkin tönäisystä.klonkku kirjoitti:Kaadoin kerran Black Ink- purkin.
-a
- Teonanacatl
Re: Figut
Saanko kysyä miksi maalat figuja tuolin päällä!?Pluton12 kirjoitti:Mä istuin kerran vahingossa mun muoviörkkien päälle ku olin justiin maalannu niitä tuolin päällä. Sit multa kaatu mun maisema-alustalle kulta-maalia ja oli pakko maalata sillä Dol Amrothin ritari.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Death Jester
eräänä iltana Rentouduin lukemalla Eragon Perillistä, päänsäryn kourissa. Viereisessä huoneessa pikkuveljeni imuroi huonetta. Vähän aikaa kun olin lukenut niin eikö vaan kun viereisestä huoneesta kuuluu hirveä rysähdys. hätkädin ja päätin vilkaista. jollain ihmeellisellä konstilla pikkuveljeni oli saanut koko warhammerin maalaus/kokoamis pöytäni kaadettua väärinpäin lattialle. Lattia oli täynnä warhammerin palasia.
Vihani oli yllättävän pieni koska en jaksanut suuttua päänsäryn kourissa. Tämän rysähdyksen aikana tapahtui kauhein asia mitä eldar kerääjälle voi käydä, skimmerin läpinäkyvä "leijunta"-alusta katkesi. Nooo! siitä jää aluksen sisään mömmöä jota on erittäin vaike poistaa ilman raskasta kalustoa. farseerin verellä ja tuskalla liimattu käsi irtosi ja vyper halkesi kolmeen osaan. Muita suuria vanhinkoja ei käynyt , mitä nyt pikku ukkoja sattui. Wraithlord selvisi kokonaisena, taas uusi todiste wraith lordin kestävyydestä, eihän kummitusherra yhdestä putouksesta kuole kun kerran kummitus on *thumbs up*
Selvisin omasta mielestäni säikähdysellä ja ajatus että pikkuveljeni joutui siivoamaan jälkensä rauhoitti kummasti.
Vihani oli yllättävän pieni koska en jaksanut suuttua päänsäryn kourissa. Tämän rysähdyksen aikana tapahtui kauhein asia mitä eldar kerääjälle voi käydä, skimmerin läpinäkyvä "leijunta"-alusta katkesi. Nooo! siitä jää aluksen sisään mömmöä jota on erittäin vaike poistaa ilman raskasta kalustoa. farseerin verellä ja tuskalla liimattu käsi irtosi ja vyper halkesi kolmeen osaan. Muita suuria vanhinkoja ei käynyt , mitä nyt pikku ukkoja sattui. Wraithlord selvisi kokonaisena, taas uusi todiste wraith lordin kestävyydestä, eihän kummitusherra yhdestä putouksesta kuole kun kerran kummitus on *thumbs up*
Selvisin omasta mielestäni säikähdysellä ja ajatus että pikkuveljeni joutui siivoamaan jälkensä rauhoitti kummasti.
"Death Jester Uuuh miten mahtava figu..." - Ari
"Ainiin pitäähän tässä vielä kehua tuo kuolon narri maasta taivaaseen" -Yrittäisit edes
D
"Ainiin pitäähän tässä vielä kehua tuo kuolon narri maasta taivaaseen" -Yrittäisit edes
D
- Death Jester
Itse olen jostain ihmeen syystä tältä säästynyt.No noin nyt on kaikille (Tai ainakin 50%) jotka kyseistä maalia käyttävät käynyt. Jotenkin Black Ink -purkit vain sattuvat kaatumaan siitä pienimmästäkin tönäisystä.
[/quote]
"Death Jester Uuuh miten mahtava figu..." - Ari
D
D
Onnekas. Minun piti hinkata pari tuntia lattiaa kaatuneen mustepullon seurauksena.Death Jester kirjoitti:Itse olen jostain ihmeen syystä tältä säästynyt.No noin nyt on kaikille (Tai ainakin 50%) jotka kyseistä maalia käyttävät käynyt. Jotenkin Black Ink -purkit vain sattuvat kaatumaan siitä pienimmästäkin tönäisystä.
- laurentius
itselläni on käynyt vain yksi paha moka:
olin kävelemässä kaverilleni mukanani Chaos-armeijani alku(15-csm,loordi ja 4 bikea.) ja hiukan maaleja(chaos black,boltgun metal,blood red ja joku vihree) semmosessa pikkusessa pahvilaatikossa . oli talvi ja tie liukas ja tietenkin mun piti liukastua
ei se liukastuminen mitään mutta kun kaaduin laatikon päälle.
mitäs siinä maalipurkit auki, mukavan punavihreet tyypit. siinä meni mustasta puolet, punanen kokonaan ,vihreetä jäi tilkka ja boltgun metal ei ees auennu. sitä punasta oli tippunu siihen maahan ja muhun jotenkin.
näytti aika hienolta
ei tullu taistelua sinä päivän vain maalien poistoa ja uudelleen maalaamista
olin kävelemässä kaverilleni mukanani Chaos-armeijani alku(15-csm,loordi ja 4 bikea.) ja hiukan maaleja(chaos black,boltgun metal,blood red ja joku vihree) semmosessa pikkusessa pahvilaatikossa . oli talvi ja tie liukas ja tietenkin mun piti liukastua
ei se liukastuminen mitään mutta kun kaaduin laatikon päälle.
mitäs siinä maalipurkit auki, mukavan punavihreet tyypit. siinä meni mustasta puolet, punanen kokonaan ,vihreetä jäi tilkka ja boltgun metal ei ees auennu. sitä punasta oli tippunu siihen maahan ja muhun jotenkin.
näytti aika hienolta
We are returned!
Ostin scorpion green-purkin, tungin taskuuni ja kävelin iloisena kotiin. Vielä iloisempi olin kun huomasin purkin avautuneen taskussa: farkkujen tasku oli täysin vihreä, puhelimen kuoret yms. mukaanlukien \o/
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Broidi (10w) leikki frendinsä kanssa olohuoneessa, jossa keskellä oli pöytä täynnä figujani. Tyynysota siitä syntyi ja eräs broidini heittämä tyyny "tönäisi" melkein kaikki figuni pöydältä alas. :[ Mutsilla tapashtui samantapainen vahinkon n. kuukausi myöhemmin. Hiton tyynyt tuhosivat Gandalffin, Haldirin, 3 Rohanilaista ratsastajaa ja Helffejä...
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
-Thorin Tammikilpi-
Bah.
Itselläni kävi niiinkin onnekkaasti että juuri maalatun CSM squadin(8 tyyppiä) olin jättänyt pöydän reunalle ja kun tulin syömästä niin päätin aloittaa lordin maalamisen.
Minä sitten menin kurkottamaan itselleni maalipurkkia jonka seurauksena huitaisin kaikki tyypit lattialle ja menin sitten vielä tallomaan näitten päälle erehdyksissäni.
Figuista lähes kaikki tietenkin hajosivat alku tekijöihinsä, ja maalit lähtivät mukavasti.
Muutaman päivän päästä, asetin Dredini pöydän reunalle(jälleen kerran reunalle),
noh, yöllä minä sitten heräsin johonkin paukahdukseen, kauhuissani huomasin, että olin huitaissut tämän unissani pöydän reunalta, vaivalla koottu dredi, jalka oli katkennut ja kaikki osat irronneet.
Melkoisen korkea pudotus tuli.
Itselläni kävi niiinkin onnekkaasti että juuri maalatun CSM squadin(8 tyyppiä) olin jättänyt pöydän reunalle ja kun tulin syömästä niin päätin aloittaa lordin maalamisen.
Minä sitten menin kurkottamaan itselleni maalipurkkia jonka seurauksena huitaisin kaikki tyypit lattialle ja menin sitten vielä tallomaan näitten päälle erehdyksissäni.
Figuista lähes kaikki tietenkin hajosivat alku tekijöihinsä, ja maalit lähtivät mukavasti.
Muutaman päivän päästä, asetin Dredini pöydän reunalle(jälleen kerran reunalle),
noh, yöllä minä sitten heräsin johonkin paukahdukseen, kauhuissani huomasin, että olin huitaissut tämän unissani pöydän reunalta, vaivalla koottu dredi, jalka oli katkennut ja kaikki osat irronneet.
Melkoisen korkea pudotus tuli.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
- Cannonfodder
Kasailin tuossa IG armeijalleni Basiliskia päivänä eräänä. Kiinnittelin runkoon heavy bolteria cyanoakrylaatti pikaliimalla. Tapanani on pitää liimattavia osia hetken aikaa yhteen puristettuna ja sen jälkeen tarkistaa liimasauman pitävyys osaa kevyesti vääntämällä. Painan H-Bolteria peukalolla... *POKS* tämä irtoaa ja lentää kaaressa suoraan lasertulostimeni paperinsyöttökuiluun ja liimautuu kiinni sinne.
"Only the dead have seen the end of war."
Tässä tapaturmassa ei "onneksi" käynyt mitään figuille, vaan minulle...
Tuossa eilen illalla vielä Vappuhuumassa päätin ryhtyä vääntämään Dow armeijaan kapteenia pegasuksella vanhan knight of the realmin pohjalta. Otin kaiken konvertointiin tarvittavan esiin, mutta tietenkin asiaan kuuluva konvausveitsi oli kadonnut huoneeni hallittuun kaaokseen.
Desberaadona veistä etsittyäni, päädyin varsin sekavassa mielentilassa käyttämään konvaamiseen astetta isompaa karttua. Eipä tuo mitään, onhan sitä ennenkin linkkuveitsillä sun muilla figuja leikattu.
Minun tuurini tuntien kuitenkin vigun päätä leikatessani veitsen terä napsahtaa paikioiltaan, leikaten kyllä figun, mutta halkoen samalla irti etusormeni pään. Tästä seurasikin sitten puolentoista tunnin reissu sairaalaan, jonka päätteeksi lääkäri varsin tylysti heitti etusormeni pään roskiin ja sanoi, että siihen kasvaa uusi kudos aikanaan, mutta se vie aikaa, eikä sormeni tule enää koskaan olemaan entisensä.
Eipä sillä, mutta kun satun soittamaan vuilua ja huomenna pitäisi antaa soittonäyte, kun haen musiikkilinjalle lukioon, samoin kuin viimeinen viulututkintoni, ennen konservatoriolta papereiden ulos saantia taisi nyt jäädä. Ihanaa.
Tuossa eilen illalla vielä Vappuhuumassa päätin ryhtyä vääntämään Dow armeijaan kapteenia pegasuksella vanhan knight of the realmin pohjalta. Otin kaiken konvertointiin tarvittavan esiin, mutta tietenkin asiaan kuuluva konvausveitsi oli kadonnut huoneeni hallittuun kaaokseen.
Desberaadona veistä etsittyäni, päädyin varsin sekavassa mielentilassa käyttämään konvaamiseen astetta isompaa karttua. Eipä tuo mitään, onhan sitä ennenkin linkkuveitsillä sun muilla figuja leikattu.
Minun tuurini tuntien kuitenkin vigun päätä leikatessani veitsen terä napsahtaa paikioiltaan, leikaten kyllä figun, mutta halkoen samalla irti etusormeni pään. Tästä seurasikin sitten puolentoista tunnin reissu sairaalaan, jonka päätteeksi lääkäri varsin tylysti heitti etusormeni pään roskiin ja sanoi, että siihen kasvaa uusi kudos aikanaan, mutta se vie aikaa, eikä sormeni tule enää koskaan olemaan entisensä.
Eipä sillä, mutta kun satun soittamaan vuilua ja huomenna pitäisi antaa soittonäyte, kun haen musiikkilinjalle lukioon, samoin kuin viimeinen viulututkintoni, ennen konservatoriolta papereiden ulos saantia taisi nyt jäädä. Ihanaa.
Viimeksi muokannut Gilaelin, Ke 03.05.2006 15:40. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Voi itku. Osanottoni sormelle.
Näitä lukiessa tulee itselle ajatus, että on se lykky, kun on aikuiseksi kerennyt ja asuu yksin omillaan. Jokainen figu ja maalipurkki ovat turvassa muilta ihmisiltä juuri siinä, mihin ne on itse sattunut jättämään. Näinpä olen myös varjeltunut isommilta onnettomuuksilta, kun vain itsellä on ylivalta omiin esineisiin. Huomaan myös, että osa onnettomuuksista johtuu siitä, että figuja on lattialla. Lattialla? Miksi ihmeessä figuja yleensä on lattialla? Ei tarvitse vastata, kunhan ihmettelen vain. Omat onnettomuuteni ovat varsin tylsiä. Harrastuksen alkuaikoina noin 16 vuotta sitten, kaadoin muutaman purkin mustaa ja ruskeaa hyvin vaalealle ja isolle olohuoneen matolle. Sen jälkeen vahinkoja on sattunut vähemmän. Jaa kerran joskus vuonna 1996 tai -97 putosi avonainen purkki kirkkaan violetin väristä metallimaalia silloisen anoppilan lattialle ja roiskahti ympäriinsä. Minä en sitä kyllä pudottanut, mutta autoin toki siivoamaan aika mahtavat jäljet huonekaluista ja lattialta.
Näitä lukiessa tulee itselle ajatus, että on se lykky, kun on aikuiseksi kerennyt ja asuu yksin omillaan. Jokainen figu ja maalipurkki ovat turvassa muilta ihmisiltä juuri siinä, mihin ne on itse sattunut jättämään. Näinpä olen myös varjeltunut isommilta onnettomuuksilta, kun vain itsellä on ylivalta omiin esineisiin. Huomaan myös, että osa onnettomuuksista johtuu siitä, että figuja on lattialla. Lattialla? Miksi ihmeessä figuja yleensä on lattialla? Ei tarvitse vastata, kunhan ihmettelen vain. Omat onnettomuuteni ovat varsin tylsiä. Harrastuksen alkuaikoina noin 16 vuotta sitten, kaadoin muutaman purkin mustaa ja ruskeaa hyvin vaalealle ja isolle olohuoneen matolle. Sen jälkeen vahinkoja on sattunut vähemmän. Jaa kerran joskus vuonna 1996 tai -97 putosi avonainen purkki kirkkaan violetin väristä metallimaalia silloisen anoppilan lattialle ja roiskahti ympäriinsä. Minä en sitä kyllä pudottanut, mutta autoin toki siivoamaan aika mahtavat jäljet huonekaluista ja lattialta.
Luumumehu on soturien juomaa