Hällä väliä. Helvetin äkkiä talteen ennen ku poistavat
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
GW ei ole varmaan antanut ranskalaisille ohjeita ranskaksi, joten sikäläisen lain mukaan niitä ei tarvitse noudattaa. Hauska pikku tekijä kansainvälisissä yrityksissa, missä Ranska ei ole kotimaa, vaan yksi maa muiden joukossa.
"I reject your reality and substitute my own!" Adam Savage
Koetin ottaa talteen, kun ei koskaan tiedä jos vaikka tarttisi. Poistettu on, kaikki nuo >.<
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Jep. Nopeet syö hitaat. Ite tallensin käännetyn web-sivun ja templatet. Sit eiku hakeen materiaalit ja väsäämään
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Forge Worldilta kyllä löytyy muovisia drop podeja, mutta en tiedä, kannattaako tilata pohjamitan vuoksi. Tietysti itse drop-podia voi käyttää, kun sen on kerran ostanut.
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.
Angel kirjoitti:Sille koneelle ei ole GW virallista figua. Joten mittoja ei taida olla. Itse käytän epic drop bodeja.
Vähän rajaa tähänkin. Epickin figut ovat niin pieniä että normaalit kävelevät niiden päältä. Mutta olet oikeassa ettei niille ole virallisia figuja, jolloin käytä mielikuvitustasi ja vähän logiikkaa kun mietit millaisen kokoisen laitteen sisälle voisit änkeä 10 marsua.
Z7-852 kirjoitti: vähän logiikkaa kun mietit millaisen kokoisen laitteen sisälle voisit änkeä 10 marsua.
Rhino?
Käyttivät GWn omat pojat paljon logiikkaa siinäkin.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos huomaatte että Gw:llä ei ole sille figua niin se saa on aivan millainen vai ja kellään ei ole mitään sanomista. Peri aatteessa saat tehdä vaikka pelikentän kokoisen rhinon ja se on salluttu turnauksissa. AINAKIN pitäisi. Gw taitaa sanoa jossain että figut ovat minimi kokoisia ja ne saavat olla isompiakin.