"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG armeejani ensimmäiset sotilaat (Mortar team lisätty)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Githgulcag

Viesti Kirjoittaja Githgulcag »

Solid_Mario kirjoitti:Varsinkin tuolla ykköskuvan vasemman reunimmaisen kaartilaisen punaiset osat näyttävät melko pinkeiltä. Toki kaikki tietää että punainen on todella vaikea väri työstää ilman että siitä tulee joko oranssia tai pinkkiä, ja muissa se on melko hyvää, mutta varsinkin tuon erään kaartilaisen mikä-onkaan-leukasuojus, toisessa kuvassa näkyvä tasku ja hieman myös kranaatit ovat aika pinkkejä..
Tiedän, että niistä tuli turhan pinkkejä. Pitää korjata ne pinkit alueet joskus.

Leman russista sen verran, että olen juuri aloittanu sen maalauksen. Toivottavasti minä saan sen joskus valmiiksi ja hyvän näköiseksi.
guifugi

Viesti Kirjoittaja guifugi »

Ihan SAIRAAN hyvä väriteema. En ois ite kekannu parempaa.
Niilä vaa on hassut punaset beissit... mä oisin pistäny
sorateemaan ne. Vai liittyykö se jotenkin niiten
kotiplaneettaan?
Ldz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ldz »

No höh juuri kun luulin keksineeni omaperäisen teeman ja aloin suunnittelemaan mars-henkistä kaartia, mutta johan joku sen keksi ;). Värit olisivat olleet juurikin samat. Nyt pitänee keksiä uusi teema. Mutta ei siinä mitään. Hienosti olet toteuttanut, mutta baset kaipaisivat hieman jotain. Vaikka aika aijoin isompia kivimöhkäleitä hiekan seuraksi, ja ehkä jotain hiiltyneitä puunrunkoja. Jatka samaa rataa ja lyö koko armeijasta kuva kun se valmistuu.
Prince of Darkness

Viesti Kirjoittaja Prince of Darkness »

Kyllä hienoja ja TODELLA HIENO VÄRI TEEMA
WarBoss

Viesti Kirjoittaja WarBoss »

Ihan hienoja joo, mut mun mielestä toi punanen ei sovin hyvin tohon alustaa.Sen alustan vois maalata vaik ruskeella tai vihreellä ;)
Turku, Suomen persereikä
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

Kaikki rakentava sanottava on jo oikeastaan esitetty joten tyydyn vain toteamaan, että figut ovat erittäin hienoja ja että jälki on mitä kauneinta. En uskonut, että kukaan ikinä koskaan jaksaisi nähdä noin suurta vaivaa Kaartin perusmosureihin, mutta olen varsin tyytyväinen, kun sain senkin nyt nähdä.

Ja jos olet tosiaan vasta kaksi vuotta harrastellut, niin ei voi muuta sanoa kuin että on varmasti äiti pojastaan ylpeä! :)

Russia odotellen.
Kynä-ääliö
Encore

Viesti Kirjoittaja Encore »

Jeah, juuri tällaista. Väriteema poikkeaa mukavasti kyllä tyypillisestä vihreästä,tuo minulle mieleen kylläkin tulee jostain syystä Red Factionin, ehkäpä nämä pojat ovat Marxinsa lukeneet :D
Äläkää nillittäkö!
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Ihan pakko kysyä että miten on aikaansaatavissa tuo maalipinta kuten heppujen olkapäissä, että keskeltä punainen on tummempaa ja reunoilta vaaleampaa? Joissa kohdissa on kirkkaampaa punaista sudittu reunoille, mutta minua kiinnostavat nämä kohdat joissa ei. Näyttää aseissa helvetin hyvältä. Miten aikaansaatavissa?
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

Todella hienoa maalaus jälkeä mutta olen joidenkin kanssa samaa mieltä ja sanon että baset on aika tylsän näköisiä
Ultimate

Viesti Kirjoittaja Ultimate »

kieltämättä hienoja figuja. väri oli tosi magee ainaki minun mielestä vaik baset oli vähän tylsiä. Jos saisin arvioida koulunumeroin niin olis 9.
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Hyvä väriteema. Nuo punaiset baset on komeat ja erottuu joukosta, ehkä jotain kasvillisuutta vois olla tai jotain pieniä objekteja?

Hyvin voi olla vaikka noiden IG tyyppien kotiplaneetta punainen ja sen takia punaiset varusteetkin.

Eipä noista pahemmin mitään negatiivistä voi sanoa, loistavaa työtä.
kirby92

Viesti Kirjoittaja kirby92 »

Hieno figuja,hieman pistää silmään punainen base,mutta vaihtelua ainasille vihreille.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Ihan hienoja, punapukuisia... Olenko ainoa jolle tulee punapukuisista mieleen Star Trekin ja Star Wreckin punapukuiset turvamiehet? No jaa, Hienoa jälkeä on, erityisesti naamat ovat loistavaa jälkeä, koska tulevat seuraavat napit?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Githgulcag

Ratovaari kirjoitti:koska tulevat seuraavat napit?
Hmmmm... Vaikea sanoa. Minulla on nyt monta maalaus projektia kesken, kuten: leman russ, heroic senior officer ja monta shock trooppia. Leman russin pitäisi valmistua n.1-3 viikon sisällä. Muista en ole ollenkaan varma.
Frostyb

Viesti Kirjoittaja Frostyb »

Kaarti on kaarti siitä ei mihinkään pääse. ;) Mutta ihan pelikelpoinen armeija, baseista sen verran, että jos planeettana on Mars, ei maaperä ole verenpunaista vaan enemmänkin ruosteenpunaista ja ruskeaa(Marsin punertava väri johtuu runsaasta rautaoksidin (=ruostetta) määrästä planeetan pinnalla. Hyvää settiä noinkin ja 40k universumissa planeetta voi olla vaikka räikeän pinkki jos maalari niin haluaa.
Githgulcag

[quote="Icebergz"]jos planeettana on Mars/quote]
Planeetta ei ole mars, vaan joku muu.
Githgulcag

Icebergz kirjoitti:jos planeettana on Mars
Planeetta ei ole mars, vaan joku muu.
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

kylläpä ovat hienoja. kiva nähdä erilaistakin värischemeä ;)
BEE BEDEE BYI
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”