Saako bösbi mennä kärryyn?
Saako bösbi mennä kärryyn?
Omasta mielestäni saa, mutta haluaisin kuitenkin varmistuksen täältä.
Kiinnostaisi sitten vielä tietää, että kannataako se?
Kiinnostaisi sitten vielä tietää, että kannataako se?
-
Morglum Mangletooth
Vai että näin...
Olen hiljaa. Ei nyt muistu.
Olen hiljaa. Ei nyt muistu.
Viimeksi muokannut Morglum Mangletooth, Ke 12.04.2006 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Ere we go, 'Ere we go, 'Ere we go!
- Lihamestari
Ei ei ei. Jos et tiedä mikä bösbi on, niin kannattaa jättää kommentointi väliin. Siis bösbi on battle standard bearer.Morglum Mangletooth kirjoitti:Bösbi WTF. Olen juntti :S
Jos jotain Big Bossai tai vastaavaa jamppaa meinaat, niin kyllä jos niin sanotaan. Ja onhan se kärry joskus kätevä...
Vastaisin kyllä, mutta tämä on mutua koska ei ole armeijakirjaa käsillä.
-
Morglum Mangletooth
ei, ei, oli vain joku hämärä mielikuva tuosta sanasta. Eka joka tuli mieleen, oli Big Boss etc.Kelffi kirjoitti:Ei ei ei. Jos et tiedä mikä bösbi on, niin kannattaa jättää kommentointi väliin. Siis bösbi on battle standard bearer.Morglum Mangletooth kirjoitti:Bösbi WTF. Olen juntti :S
Jos jotain Big Bossai tai vastaavaa jamppaa meinaat, niin kyllä jos niin sanotaan. Ja onhan se kärry joskus kätevä...
E: Bog mitä vit-?
'Ere we go, 'Ere we go, 'Ere we go!
- DJ_Silverpig
Jos se on mutua, kannattaa jättää kommentointi väliin.Kelffi kirjoitti:Ei ei ei. Jos et tiedä mikä bösbi on, niin kannattaa jättää kommentointi väliin. Siis bösbi on battle standard bearer.Morglum Mangletooth kirjoitti:Bösbi WTF. Olen juntti :S
Voi mennä kärryyn, ellei sitä erikseen kielletä.
Edellyttää vain sen, että characterilla on optio sekä kärryyn, että bsb:hen.
Possu
Niinpä, ei filosofiaa sääntöfoorumiin
Tiedon luonteesta voidaan keskustella joskus toiste... ontologia on ihan jännää 
Mutta itse kysymykseen vastaus on kyllä; ainoa rajoitus jonka armybook antaa BSB:lle on se, että kantaja ei voi ratsastaa kotkalla.
Mutta itse kysymykseen vastaus on kyllä; ainoa rajoitus jonka armybook antaa BSB:lle on se, että kantaja ei voi ratsastaa kotkalla.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
- The Captain
- Valvoja
Niin - suurhaltioiden kohdalla. Tämä taas lohduttaa ihan sikana esim. örkki-, dark elf- tai kaaospelaajaa.Thrag kirjoitti: Mutta itse kysymykseen vastaus on kyllä; ainoa rajoitus jonka armybook antaa BSB:lle on se, että kantaja ei voi ratsastaa kotkalla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kaaoksellahan ainakin kärryyn saa mennä. Ainoastaan tilanne, jossa lippu on maaginen, ei Aspiring Champion saa kantaa kärryä, joka myös olisi maginen. Olettaen että moiselle olisi kirjassa optio olemassa.The Captain kirjoitti:Niin - suurhaltioiden kohdalla. Tämä taas lohduttaa ihan sikana esim. örkki-, dark elf- tai kaaospelaajaa.Thrag kirjoitti: Mutta itse kysymykseen vastaus on kyllä; ainoa rajoitus jonka armybook antaa BSB:lle on se, että kantaja ei voi ratsastaa kotkalla.
Näinhän se taitaa muissakin armeijakirjoissa pääpiirteittäin mennä..?
Ilmi tuli että saa ja optioista näkee. Kuitenkin että kannattaako se niin kannattaa. Chariotille tulee unit strenght 5, joten iskiessään vihollisunitin kylkeen aiheuttaa paniikkitestin ja vieden vastustajalta rank bonuksen. Voitat jo combat resolutionin avulla.
Infinity, Deadzone, Gaslands, 6mm fantasy&ancients, 15mm WW2 Soviet
- Eltharrion
Paitsi että se paniikki tulee vain viholliselle joka on jo valmiiksi taistelussa.. Eli ei ihan niin täydellistä. Se ränkkimitätöinti on silti ihan mukavaa (kokeiltu haltioillaNonus kirjoitti:Ilmi tuli että saa ja optioista näkee. Kuitenkin että kannattaako se niin kannattaa. Chariotille tulee unit strenght 5, joten iskiessään vihollisunitin kylkeen aiheuttaa paniikkitestin ja vieden vastustajalta rank bonuksen. Voitat jo combat resolutionin avulla.
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom
- The Captain
- Valvoja
BSB:n laittaminen kärryyn, jolla lähdetään hakemaan flankkauspaikkaa, vie sen pois linjasta, jossa BSB:llä voisi olla enemmänkin käyttöä. Kieltämättä haltia-BSB:llä on kyljessä möllöttäessään parhaimmillaan +8 staattista resoa ennen impacteja ja äijän omia iskuja, mutta ainakaan minun mieleni ei tee maksaa niin paljon äijästä, joka kuolee, kun joku mulkaisee häijysti.Nonus kirjoitti:Ilmi tuli että saa ja optioista näkee. Kuitenkin että kannattaako se niin kannattaa. Chariotille tulee unit strenght 5, joten iskiessään vihollisunitin kylkeen aiheuttaa paniikkitestin ja vieden vastustajalta rank bonuksen. Voitat jo combat resolutionin avulla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?