500 pisteen örkki armeeja.
500 pisteen örkki armeeja.
Elikkä armeejan tapana on ampua mahdollisimman lujaa.
7 shoota boyzzei + 3 big shoo:ttaa=104pistettä.
7 shoota boyzzei + 3 big shoo:ttaa=104pistettä
2 kannonia + 8 cretchin mobz:ea=84pistettä
=500 pistettä.
Eli taktikointi on että jäädän bunkkerii istumaan ja ampumaan. Itse kun pelasin tuolla armeejalla niin vihollisen vihollistakaan ei päässyt lähitappeluun kaikki on kuolut.
Mitä mieltä olette tuosta armeejasta ?
7 shoota boyzzei + 3 big shoo:ttaa=104pistettä
2 kannonia + 8 cretchin mobz:ea=84pistettä
=500 pistettä.
Eli taktikointi on että jäädän bunkkerii istumaan ja ampumaan. Itse kun pelasin tuolla armeejalla niin vihollisen vihollistakaan ei päässyt lähitappeluun kaikki on kuolut.
Mitä mieltä olette tuosta armeejasta ?
waaaggghh !!!
Mitä jos ei ole bunkkeria? Kannattaisi pelata kirjan skenaarioita, saisi vähän värikkäämpiä pelejä, kuin että yksi kasaa parhaan maaston omaan nurkkaansa ja viskoo siellä noppaa.
Aika jees lista pelkässä turpaanvetokisassa, mutta kaipaa muutamaa rokkit launchaa, sillä kannonit on aika nopea hoidella ja sitten ollaan ilman pst-voimaa.
Kannonit ovat loppujen lopuksi aika huonoja. Niiden tilalle voisi kehittää jotakin. Killer kaneja esimerkiksi, jos joku vaikka änkeäisi lähitaisteluun.
Aika jees lista pelkässä turpaanvetokisassa, mutta kaipaa muutamaa rokkit launchaa, sillä kannonit on aika nopea hoidella ja sitten ollaan ilman pst-voimaa.
Kannonit ovat loppujen lopuksi aika huonoja. Niiden tilalle voisi kehittää jotakin. Killer kaneja esimerkiksi, jos joku vaikka änkeäisi lähitaisteluun.
No nytten on niinku 500 sadan pisteen pelistä kyse ei se niin pakollinen ole tuollaisiin 500 pisteen peleihin. Tuohan armeeja on tarkoitettu GW:lle.WarBoss kirjoitti:Niin eli missä on HQ? Kyl se nyt tarvii armeijas olla
Itse pelaan tuollaisella armeejalla ja voitan 9/10 peleistä GW:llä.
waaaggghh !!!
Höpöjä puhut, warboss on pakollinen kaikissa ei-combat patrol-peleissä. Johan se codexikin sanoo.Nobz kirjoitti:No nytten on niinku 500 sadan pisteen pelistä kyse ei se niin pakollinen ole tuollaisiin 500 pisteen peleihin. Tuohan armeeja on tarkoitettu GW:lle.WarBoss kirjoitti:Niin eli missä on HQ? Kyl se nyt tarvii armeijas olla
Itse pelaan tuollaisella armeejalla ja voitan 9/10 peleistä GW:llä.
codex: orks kirjoitti:Your army must include warboss
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
-
dragguslayer
ja borderpatrolleissa armeijassis täytyy olla 1 HQ ei enempää eikä vähempää... Ja kuten Eldareilla, jos ei ole alle 3 woundin HQ niin hehän laittavat Nobin vaikka HQ... ;D (Eldareilla Warlock muodostaa HQ:n) ja katsotaas kumpi voittaa tulitaistelun... minun autocannon rintama vai sun big shootasi... ^.^ (plus jotain epämääräsii flamereita, meltagunei, grenadelaunchereita ja tietysti se perus, ja tuhovoimasin lasgun...) 
Eipäs. Combat patrolissa HQ ei ole pakollinen, mutta niitä saa ottaa vain yhden kappaleen jos niin haluaa.dragguslayer kirjoitti:ja borderpatrolleissa armeijassis täytyy olla 1 HQ ei enempää eikä vähempää
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
joo kyllähän tuo pärjää jotain heikko armorisia vastan mutta ootas kun joku nopea marini horde tulee ja ampuu sut ulos
jos tämä on compat patrol joukko niin ottaisin killa kaneja..ovat sen verran hyviä ja halpoja
jos tämä on compat patrol joukko niin ottaisin killa kaneja..ovat sen verran hyviä ja halpoja
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Ai jos tulee 500 pisteen armeeja Mariineita. Olen pelannut 4 kertaa tällä listalla Mariineita vastaa eikä yhen yhtäkään mariini lähimailla.Ja sillä oli noin 20 mariinii.Heretic kirjoitti:joo kyllähän tuo pärjää jotain heikko armorisia vastan mutta ootas kun joku nopea marini horde tulee ja ampuu sut ulos
waaaggghh !!!
-
dragguslayer
Mitä helkkaria, olen sitten lukenut täysin väärin, Katsoin vanhan BP ja siinä HQ, oletin että uuteen ei olla muutettu muuta kuin Ordnance aseiden kielto. My bad jos näin on. (kirjani on lainassa kaverilla, joten en voi tarkistaa...
) Tämä taasen tekee omasti listastani vielä tuhovoimaisemman... ( Command Platooni katoaa, tilalle veteraaneja)