Demonilegioona
Demonilegioona
Olisiko mahdollista tehdä puhdas demoniarmeija? Ne slaaneshin demonit on vaan niin hienoja 
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Ei pysty. Pitää olla vähintään yksi luti, jonka ekalla vuorolla riivaa suurdemoni joka toimii elävänä ikonina (ainoana sellaisena).
Yhdellä HQ luutnantilla saat käytännössä niin puhtaan demoni armeijan kuin mahdollista, mutta ei se kovin tehokas olisi. Jos yksinäinen lutisi ammutaan alas (tai yksinäinen suurdemoni) niin loppu armeija jää reserviin ja Game over.
Yhdellä HQ luutnantilla saat käytännössä niin puhtaan demoni armeijan kuin mahdollista, mutta ei se kovin tehokas olisi. Jos yksinäinen lutisi ammutaan alas (tai yksinäinen suurdemoni) niin loppu armeija jää reserviin ja Game over.
selitän
Tarvitset demoniprinssin (lordi Staturella ja/tai yli 50 pojoa demonikykyjä) eläväksi ikoniksi.
Mikä harhaluulo täällä on siihen, että Luutnantin voisi määrittää demonvesseliksi? Sitä ei voi. Ainoastaan Aspiring Champion voidaan määrätä demonvesselin tehtävään.
Mikä harhaluulo täällä on siihen, että Luutnantin voisi määrittää demonvesseliksi? Sitä ei voi. Ainoastaan Aspiring Champion voidaan määrätä demonvesselin tehtävään.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Ei kai sinun nyt jokaista nappiasi tartte mennä äidillesi esittelemään?QQ3 kirjoitti:Tietääkö kukaan saako mistään hienompaa keepperiä kuin gw:een valmistava. Minä ainakin jaksan maalata demoneita, eri asia onkin mitä äitini niistä tykkää
Ja Reaperilla tais olla pari hienoa Keepperiksi sopivaa figua... Löytyy Sotataidosta.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Minä pidänkin figujani vitriinissä ja vitriini sijaitsee olohuoneessa.Ratovaari kirjoitti:Ei kai sinun nyt jokaista nappiasi tartte mennä äidillesi esittelemään?QQ3 kirjoitti:Tietääkö kukaan saako mistään hienompaa keepperiä kuin gw:een valmistava. Minä ainakin jaksan maalata demoneita, eri asia onkin mitä äitini niistä tykkää
Ja Reaperilla tais olla pari hienoa Keepperiksi sopivaa figua... Löytyy Sotataidosta.
- Air Defence
Kuinkas olisi tämä Forgen hentaimisu?QQ3 kirjoitti:Minä pidänkin figujani vitriinissä ja vitriini sijaitsee olohuoneessa.Ratovaari kirjoitti:Ei kai sinun nyt jokaista nappiasi tartte mennä äidillesi esittelemään?QQ3 kirjoitti:Tietääkö kukaan saako mistään hienompaa keepperiä kuin gw:een valmistava. Minä ainakin jaksan maalata demoneita, eri asia onkin mitä äitini niistä tykkää
EDIT: Äitisi ei ehkä tykkää katsella sitä kirjahyllyssään... Miten lie suhtautuu daemonettetihin?
Aikas kallista on Forgen kamat...iikka kirjoitti:Kuinkas olisi tämä Forgen hentaimisu?QQ3 kirjoitti:Minä pidänkin figujani vitriinissä ja vitriini sijaitsee olohuoneessa.Ratovaari kirjoitti:Ei kai sinun nyt jokaista nappiasi tartte mennä äidillesi esittelemään?QQ3 kirjoitti:Tietääkö kukaan saako mistään hienompaa keepperiä kuin gw:een valmistava. Minä ainakin jaksan maalata demoneita, eri asia onkin mitä äitini niistä tykkää
EDIT: Äitisi ei ehkä tykkää katsella sitä kirjahyllyssään... Miten lie suhtautuu daemonettetihin?
Reaperilla olisi ainakin tällänen joka näyttää hyvin maalattuna suurinpiirtein tältä. Kyseistä nappia myy suomessa ainakin Sotataito
Ja mitään vitriiniä tueta, meikällä ainakin vitriinistä loppuu heti tila, jos pitäisi 64 normaalia sotilasta (käppiä ja örkkejä), yksiä Chariotteja, Yhtä ratsastajaa ja muutamaa sekalaista figua yhessä vitriinissä... Ja figuja kun kertyy koko ajan lisää niin...
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Täysdemoni-armeijoista parhaiten toiminee Tzeench koska sen demonit osaavat ampua. Muilla koko armeija joutuu pyrkimään lähikseen ja jos vihollinen on nopea ja osaa pitää joukkonsa hajalla niin tulee ongelmia kuin koko armeija pullahtaa yhteen kohtaan ja tappaa muutaman vihollisyksikön ja on tämän jälkeen helppoa poimittavaa.
- The Captain
- Valvoja
Juu, mutta kokonsa puolesta (tuo on ihan man-sized model) ei edes staturelliseksi prinssiksi. Luti daemonic speedillä ja mutationilla tuosta tulee kyllä oikein nätisti.Z7-852 kirjoitti:Mutta toiminee ainakin demoniprinsessana tai ainakin possesoituna lutina (tai lordina).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.