"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä armeijaa keräät?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Gandalf The Grey

Mitä armeijaa keräät?

Viesti Kirjoittaja Gandalf The Grey »

Mitä joukkueita te keräätte? Niinku oon jo sanonu et mä suosin pahoilta Mordoria ( Ei Rautapihakaan huon oo ) ja hyviltä sit Haltioita ja Gondoria kerää nuista kaikkia mut Mordor on vaan siin sivussa ja sit mulla on eri vaiheita joissa kerään enemmän Gondoria ja toisessa Haltioita :D

[Lin-mod]: Aihe jaettu. (Ennen aiheessa Montako aloittelijaa / Oletko aloittelija?)
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Kyseessä ei ollut käyttäjämoderointi, Linendail. Se oli vain ystävällismielinen ehdotus. Olen kyllä lukenut säännöt, mutta en aavistanut niitä ihan noin tarkasti otettaviksi(ainakaan tähän mennessä tuota ei ole laskettu käyttäjämoderoimiseksi).
Oletko kenties tyytyväisempi, jos lopetan toisten viestien kommentoimisen kaikin puolin? Voin tehdä sen, jos tarvetta esiintyy.
Viimeksi muokannut Githoniel, Pe 21.04.2006 16:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sieni ei ole kasvi.
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Githoniel kirjoitti:Uuden topicin paikka?
Minun nähdäkseni kyllä. Mutta ei ole sinun tehtäväsi määritellä sitä, vaan asiaa varten ovat olemassa aina niin ilkeät ja pahantahtoiset moderaattorit. Käyttäjämoderointi on kiellettyä, jonka tiedätkin jos olet lukenut foorumin säännöt. Pyrihän siis noudattamaan niitä.

Gandalf The Grey:ta kehottaisin muistamaan aiheen oikean otsikoinnin. Myöskin aiheen sisällön tulisi aina vstata otsikointia, mikä johtikin tämän viestin jakamiseen. Keskustelun ei myöskään tulisi ajautua liian kauas alkuperäisestä otsikon mukaisesta aiheesta. Kun tekee mielesi sanoa tai kysyä jotain jostakin aiheen otsikkoon liittymättömästä älä kirjoita aiheeseen, vaan etsi sopiva aihe tai tällaisen uupuessa, aloita uusi.

Foorumin sääntöjähän kannattaa noudattaa, jos tahtoo että keskustelua sivustolla sujuu ongelmitta. Pieni muistin virkistys tuskin olisi pahaksi kenellekkään, joten vierailehan osoitteessa: http://www.sotavasara.net/keskustelu/viewtopic.php?t=1

rakastava moderaattorinne,
Linendail
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Jee hyvä Linendail. Ovat nämä Sormusten herra-foorumin kaitsijat sotavasaran kermaa etten sanoisi :). Sitten aiheeseen. Itse keräilen vähän kaikkea mikä liikkuu. Ostelen mistä pidän ja ainoa rajoitus on se, mitä sovimme veljen kanssa. Eli tarkoitus olisi ostaa kaikkia armeijoita se 500-600 pistettä.
Lalalaa
Ruispöllö

Lotraus

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Mä oon kohta neljä vuotta miettiny mitä armyä kerään sillä mulla on varmaan kaikkia rotuja jonkin verran. Voin myydä ainaki Dol Amrothin ritareita tarvitseville ja Mordorin örkkejä. Urukkeja mulla on varmaan eniten noin kolmekymmentä.
Löytyy.
Elven-captain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

Jalohaltiat The Last alliancesta, Mordorin örkkejä, ja kääpiöitä.
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä »

Pahoilta on kerääntynyt hyllyyn norkoilemaan Mordoria, Moriaa ja Angmaria. Hyviksiltä Gondoria, Rohania ja saattue.
Alunperin aloitin örkeillä ja Rohanilla, mutta sitte alko kasaantua kaikenlaista hyllyyn...
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Alunperin armeijat olivat Gondor ja Mordor mutta vaihdoin/myin Gondorin pois, ja nyt armeijat ovat metsähaltiat ja Mordor, metsähaltioita lähemmäs 1300pinnaa ja Mordoria semmoset vajaa 1000pistettä. Seuraavaksi armeijaksi olen ajatellut vähän Rohania, kun niille tulee kaikkea uutta kivaa härpäkettä :P
Faradorn

Viesti Kirjoittaja Faradorn »

Itse kerään oikeastaan kaikkia hyviä,eniten on Gondoria ja suurhaltioita,molempia n.1500 pinnaa. Rohania löytyy alle 500 pist. ja kääpiöitä myös jonkun verran. Pahoja en kerää kun pikkuveli hoitaa sitä puolta...

Seuraavaksi alan keräämään metsähaltia-armeijaa,kun se uusi lisäosa tulee. Ja tulevaisuudessa myös kääpiöitä voisi hankkia lisää,mutta täytyy odotella että niitä tulee muovisena...
Viimeksi muokannut Faradorn, Ma 08.05.2006 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Kerään kaikkia armeijoita mitä lotrissa on. Vuosi sitten ostelin vielä figuja vain maalausta ja mahdollisia koti pelejä varten. Nyt on tullut mietittyä aina pitkään mitä ostaan ja miksi.... Itselläni on monia armeijoita 600 pisteeseen, jotka ostamis vaiheessa oli jo suuniteltu turnaus listoiksi. Lisäksi näihin isoimpiin kansoihin, Gondor ja Mordor minulla on mahdollisuuksia tehdä todella suuria muutoksia ilman ostamatta yhtään figua lisää...
Solid

Viesti Kirjoittaja Solid »

.
Viimeksi muokannut Solid, La 10.01.2015 08:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Moria on valmis figujen oston puolesta, Mordor on kesken sekä figujen oston että maalauksen puolesta ja Wood Elffit aloitan kohta. Niin, ja omistan vielä saattueen.:)
ToWeL

Viesti Kirjoittaja ToWeL »

Mulla taas on vähän kaikkia... enkä enää kerää mitään sillä warhammer on minusta vähän parempi peli joten lopetan lotrin kokonaan. Mutta en myy lotrin hahmoja pois sillä ne toimivat muistoina miniatyyri harrastamisen alku ajoista.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Kerään kaikkea, paitsi Rohania ja Haradia.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Gildor

Viesti Kirjoittaja Gildor »

Dunedainit, Haltiat, Gondoria vähän... Metsäsepet ovat suosiossani. ;)
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Itse omistan Noldor ja Harad -armeijat. Noldoria on enemmän, saan aika hyvin 2000pts kasaan. Vieläkään ei tosin ole kaikki maalissa, vaikka olen niitä muutaman vuoden jo työstänyt :)
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

no rautapiha on kaiketi parhain armeija jota hyllyltäni löytyy...
hyviksiä löytyy rohanin,gondorin,ja high elfien muodossa...
ja pikkasen mordoria...(muutama kape,pari örkkiä ja ilkeähkä mordorin peikko)
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Kerään Hobitteja.....

Omistan Mordoria about 2000 pisteen edestä maalattuna.
Sieni ei ole kasvi.
Maitomarakatti

Viesti Kirjoittaja Maitomarakatti »

Mul on pahoil hieman Easterlingei vaan joku parikyt perus tyyppii. Hyviksil löytyy 1000 pisteen edestä Rohanii ja päälle apuna Gondorii.
xD
Kääpiöt ei juokse...
Grollix

Viesti Kirjoittaja Grollix »

Minulla on n. 700 pts haradrim-armeija joka koostuunäistä:
-mumak
-36 warrua
-chieftain ja banner
-sekä hasharimi
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”