Ogre kindoms kysymyksiä
Ogre kindoms kysymyksiä
1.Mitä ogre kindoms rykmenttejä voi laittaa palkkasotureiksi esimerkikksi heffeille? 2.Kuinka tehokkaita ogret on? 3.Kuinka tehokkaita ogre kindomsin sotakoneet on ja onko ne luotettavia vai yhtä arvaamattomia kuin heidän käsikanuunansa? 4. Onko ogre kindomsilla armeija kirjaa ja mistä näitä tyyppjä saa?
Viimeksi muokannut hmmm.., Ma 17.04.2006 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mr. Tabasco
1. Ei helffit mitään ogreja tarvitse. Vievät paikan kotkilta ja bolttiksilta. Osta armybook.
2. Kovia lähitaistelussa, mutta itse armeijasta ei saa min.maxattua kovin helpolla. Osta armybook.
3. Osta armybook.
4. Kyllä, armeijakirja on,ja figuja saa esimerkiksi fantsusta tai gw:ltä.
- Osta armybook.
Ihme porukkaa lumijoella.
2. Kovia lähitaistelussa, mutta itse armeijasta ei saa min.maxattua kovin helpolla. Osta armybook.
3. Osta armybook.
4. Kyllä, armeijakirja on,ja figuja saa esimerkiksi fantsusta tai gw:ltä.
- Osta armybook.
Ihme porukkaa lumijoella.
Viimeksi muokannut Kelf, Ma 17.04.2006 15:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
On sanottu monta kertaa ja tullaan sanomaankin kunnes tajuat asian etkä tee enää näitä tyhmiä topicceja.warhammer chaos kirjoitti:TOI ON SANOTTU KO MONTA KERTAAUltimate kirjoitti:Osta armybook armybook armybook armybook armybook ja blaa blaa blaa!
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Re: Ogre kindoms kysymyksiä
Erm.. Oikeasti. Etkö voisi edes kerran selata nopeasti sivuja http://www.games-workshop.com läpi. Sieltä löytäisit lähes jokaiseen kysymykseesi vastauksen.warhammer chaos kirjoitti:4. Onko ogre kindomsilla armeija kirjaa ja mistä näitä tyyppjä saa?
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
- The Captain
- Valvoja