Onnittelut! Kyseisen viestin merkkien pikselimäärä on sotun kaikkein pienin! Palkkioksi saatte tämän keltaisen hymiön:Lord Mikke kirjoitti:..
Minkätahansa voi tappaa millätahansa tässä hassussa pelissä kun nopilla toimii.
Se onkin sitten eri asia mitä vahinkoa itse kärsit siinä..Lord Mikke kirjoitti:Minkä tahansa voi tässä pelissä tappaa suoraan, kun hyödyntää jyrätaktiikkaa.
Ei,tyrion ei saa lohikäärmettä. Siis se ei saa ostaa yhtään mitään esineitä, mundaaneja tai maagisia, eli tämä pysyy sillä malhandirillaan. Ainoat HE special characterit jotka omistavat lohikäärmeen ovat Imrik ja Asarnil (DoW)tepe92 kirjoitti:mul on itelläni huonoi kokemuksii joistain peleistä tyrionia vastaan onko totta että tyrionille saa ottaa lohikäärmeen en oikein itse usko sitä siitähän tulee melko voittamaton![/u]
Olisit laittanut tuon edelliseen viestiisi. Tyrionin tappaminen on yksinkertaista. Tapat sen hevosen, autobreikkaat sen, tai sitten killing blowitat sen.(jos OK:lta sellaisia magiaesineitä tai kyseisen taidon omaavia yksiköitä löytyy.)jos teillä jollakulla on hyviä ideoita miten tyrion tapetaan ogre kindomeilla ?
Tykki onkin kyseiseen tehtävään täyttä ulostetta.tepe92 kirjoitti:itse en ole saanut tapettua tyrionia. ole pasauttanut sita kahdesti tykillä mutta ei se siitä edes heilahtanut:)
Tenderiser ei anna killing blowta. Toisaalta se on kuitenkin oiva ase charruntappoon, great weapon joka aiheuttaa d3 haavaa.Illumina kirjoitti:Tykki onkin kyseiseen tehtävään täyttä ulostetta.tepe92 kirjoitti:itse en ole saanut tapettua tyrionia. ole pasauttanut sita kahdesti tykillä mutta ei se siitä edes heilahtanut:)
Kokeileppa tenderizer(kö se kbn antava aase oli..) nimistä asetta. Myös gorgerit omaavat kyseisen tappokyvyn.
Ai niin se oli se multiwoundaus ase. Siis skullplucker se tapponuija(tai mikä lie primitiivinen leíkkikalu) olikin.Karu kirjoitti:Tenderiser ei anna killing blowta. Toisaalta se on kuitenkin oiva ase charruntappoon, great weapon joka aiheuttaa d3 haavaa.
Ja se miekka ei sitten annakaan sinulle rakasta wardiasi, etkä sa sitä pois destroyerillä, ellei vastustaja niin halua (miksi haluaisikaan). Lisäksi, ellen täysin väärin muista, Destroer toimii vain haarniskoihin ja aseisinn, joten jos Tyrionilla on amuletti, ei se taida lähteä, eikä etenkään erikoissääntä Curse of Aenarion (miksiköhän Malella, Aenarionin omalla lapsella, ei tätä sääntöä löydy...).DeathWizard kirjoitti:Ei liity oikein alkuperäiseen kysymykseen, mutta viestit ovat muutenkin alkaneet lipsua off-topicin puolell, joten ei pieni lisä haittaa mitään...
Delffeillä Tyrionin tappaminen käy suhteellisen helposti Malekithilla. Tyrionin multiwoundaus aseesta ei ole hyötyä, kiitos Armour of Midnightin(mikä lie olikaan).Hyvällä noppatuurilla Tyrion kuolee Malen chargeen.
Destroyerillä ensin amuletti pois, nyrkitetään Hand of Khainella, jonka jälkeen lohikäärme näykkii varpaita ja lopuksi taikaa persuksille.
Jos ei tuosta kupsahda niin toistetaan käsittely vastustajan lähistelyvuorolla.