da vet.marinet(vanhat)
da vet.marinet(vanhat)
siis näin näitä vanhoja kaapu miehiä eli da.veteraaneja kaupassa niin ajattelin että voisiko noista tehä sergeantteja salamantereille? ja miten ne maalais ja onko niissa noita da merkintöjä paljonkin?
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
-Manowar Hail and kill
- Henri Ketonen
Jos löydät mistään pienoismalli/askarteluliikkeestä sellaista töhnää kuin Milliput, niin se on paljon halvempaa kuin GS. Iso möhkäle maksaa noin 11€ ainakin Helsingin Hobby Pointissa. Milliputti eroaa GSstä siinä, että se kovettuu kivikovaksi, toisin kuin GS joka on hieman elastinen. Näitä mönjiä voi kuulemma myös sekoitella keskenään.
Mutta jos haluat tietää miten tekisit ne suomut viittaan, niin kokeileppa näin: Sekoita tarpeeksi iso klöntti mönjää ja levitä se ohueksi lätyksi. Paina lätty sen kaavun/viitan päälle niin, että sitä on suunnilleen tasapaksu ohut kerros siinä päällä. Ota sitten jokin terävä esine jolla painat suomujen ääriviivat mönjään ja vóila, sulla on suomuinen kaapu.
Mutta jos haluat tietää miten tekisit ne suomut viittaan, niin kokeileppa näin: Sekoita tarpeeksi iso klöntti mönjää ja levitä se ohueksi lätyksi. Paina lätty sen kaavun/viitan päälle niin, että sitä on suunnilleen tasapaksu ohut kerros siinä päällä. Ota sitten jokin terävä esine jolla painat suomujen ääriviivat mönjään ja vóila, sulla on suomuinen kaapu.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
ja on tullutkin. en nyt löytäny äkkiseltään yhtään kuvia, mutta mitä olen kuvia nähnyt, niin todella hienoja. Samalla tekniikalla saa repaleisen viitan ukolle, jolla se on ollut aikaisemmin ehjä. Myös mukavia kuviita on mahdollista tehdä.
Mutta nämä toimivat vain gs:llä, koska muut puttyt tarttuvat huonommin (ainakin ne, joita olen itse kokeillut). Mutta en yleistä, kannattaa aina kokeilla.
Mutta nämä toimivat vain gs:llä, koska muut puttyt tarttuvat huonommin (ainakin ne, joita olen itse kokeillut). Mutta en yleistä, kannattaa aina kokeilla.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"