Marine tankin väsääminen?
Marine tankin väsääminen?
Niin aattelin tässä kun löytyy pahvia ja lantikan osia sun muuta hauskaa niin ruveta väsäämään todennäköisesti Kaaos rhinoa tai sitten lojalisti rhinoa. Teen myös varmaankin vaihtoehtoisen katon jotta sitä voisi käyttää predatorinakin.
Nyt tässä kysynkin että kuinkas korkea sen rhinon runko on?(figuna ei fluffissa!)
(Onko se muuten kiellettyä kysyä tuollaisia? Jos on niin olen syvästi pahoillani...)
Nyt tässä kysynkin että kuinkas korkea sen rhinon runko on?(figuna ei fluffissa!)
(Onko se muuten kiellettyä kysyä tuollaisia? Jos on niin olen syvästi pahoillani...)
En osaa kysymykseen vastata mutta ei varmasti ole.Lukee varmaan laatinkonkin kyljessä. Myöskään WS BS T etc. stattirivien laittaminen armeijalistaan ei ole laitonta, gw jakelee itsekkin rivejä monessa otteessa.
GW ei voi copyrightin alleen tunkea kuin suurimmat pääasiat, maailma, rodut, etc.etc. Tietääkseni ( ja olen aika varma. ) näin pikkuseikat eivät ole mitenkään tärkeitä...
GW ei voi copyrightin alleen tunkea kuin suurimmat pääasiat, maailma, rodut, etc.etc. Tietääkseni ( ja olen aika varma. ) näin pikkuseikat eivät ole mitenkään tärkeitä...
Korkeus on 4,5cm, josta runkosta on 3,9cm (eli 0,6cm menee telaketjuihin). sivupaneelin pituus on 12cm, josta 11,4cm on runkoa ja loput ketjua. On kuitenkin hyvä muistaa että se keskiosa on muutaman millin taaempana kuin sivurunko (siis takaosassa). Edestä siinä on sitten jo enemmän tyhjää.
Viimeksi muokannut Hena, Ma 17.04.2006 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
GW ei salli templaattien jakoa, joten emme myöskään anna linkkejä sellaisille sivuille.FiGuTtAjA kirjoitti:Ok, kiitokset vastanneille. Löytyykö muuten mitään linkkiä tuollaisille sivuille?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kiitti Hena! tuo auttoi aivan jumalattomasti! *kumartaa*Hena kirjoitti:Korkeus on 4,5cm, josta runkosta on 3,9cm (eli 0,6cm menee telaketjuihin). sivupaneelin pituus on 12cm, josta 11,4cm on runkoa ja loput ketjua. On kuitenkin hyvä muistaa että se keskiosa on muutaman millin taaempana kuin sivurunko (siis takaosassa). Edestä siinä on sitten jo enemmän tyhjää.
- figunarkki
Re: Marine tankin väsääminen?
Ihan tosi, rhino on niin halpa muovihimmeli ettei siitä tarvitse alkaa rakentamaan sellaista hirveää pahvihökötystä. Keskimäärin tuollaiset viritykset ovat niin rumia että käytä mielummin voirasiaa proxynä kunnes saat rahaa.FiGuTtAjA kirjoitti:Niin aattelin tässä kun löytyy pahvia ja lantikan osia sun muuta hauskaa niin ruveta väsäämään todennäköisesti Kaaos rhinoa tai sitten lojalisti rhinoa. Teen myös varmaankin vaihtoehtoisen katon jotta sitä voisi käyttää predatorinakin.
Tosi figunarkkien vaihtoehto on tosin mennä OMV palstalle ja ostaa sieltä käytetty
Eli kusettaa joltain 10 vuotiaalta pennulta ilmaiseksi.