Mitä mieltä olettte sm fast armystä jota suunnittelen
-
troll slayer
Mitä mieltä olettte sm fast armystä jota suunnittelen
Varusteita en ole päättänyt, mutta armeija on tällainen:
captain mopolla
chaplain hyppyrepuilla
3 assault mariini squadia
6 mopo squadronia, kaikissa attack bike
1 squadron typhoon-, tornado- ja tavallisia land speedereitä
3 devastatoria.
Mitä mieltä olette?
captain mopolla
chaplain hyppyrepuilla
3 devastatoria.
Mitä mieltä olette?
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Re: Mitä mieltä olettte sm fast armystä jota suunnittelen
Missä on scoutit?troll slayer kirjoitti: Mitä mieltä olette?
Ideahan toimii, mariineista kun saa aika voimakkaan joukon jo pelkästään nopeista yksiköistä, scoutit silti ehdottomasti noiden devastaattoreiden tilalle vaikka ampuvina versioina launchereilla.
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Sulla on siis... kymmenen fast attackista tulevaa ryhmää.troll slayer kirjoitti:Varusteita en ole päättänyt, mutta armeija on tällainen:
captain mopolla
chaplain hyppyrepuilla
3 devastatoria.
Mitä mieltä olette?
Mielenkiintoista. Mihin ihmeeseen olet kaikki ajatellut tunkea? Tuosta äkkiä järkeilemällä sulla olisi pakko olla traitti elite assaulteille, sekä elite/troop mopoille, joista kolme ryhmää on pakko laittaa trooppiin eli viiden mopon kokoisina..
Saatikka riittääkö moisessa väkerryksessä edes pisteet, kuitenkin 6 attack bikeä seassa.. ja sellasta pientä... Kuitenkin nopeasti laskemalla tuosta ihan minimikokoisina ILMAN mitään kamoja, aseita edes devaryhmille päästään johonkin 1750 pisteeseen... Ehkä kannattaisi miettiä pikkuhiljaa uudestaan tuota listan rakennetta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Tämä vielä onnistuu...Deetwo kirjoitti: Sulla on siis... kymmenen fast attackista tulevaa ryhmää.
Mielenkiintoista. Mihin ihmeeseen olet kaikki ajatellut tunkea? Tuosta äkkiä järkeilemällä sulla olisi pakko olla traitti elite assaulteille, sekä elite/troop mopoille, joista kolme ryhmää on pakko laittaa trooppiin eli viiden mopon kokoisina..
Mutta tässähän se ongelma tuleekin. Tuossa on yritetty saada täyteen kaikki Force organisation slotit. Deetwon pistearvio on aika tarkka, ja varustettuna poppoo nousee hetkessä yli 2000 pisteen.Saatikka riittääkö moisessa väkerryksessä edes pisteet, kuitenkin 6 attack bikeä seassa.. ja sellasta pientä... Kuitenkin nopeasti laskemalla tuosta ihan minimikokoisina ILMAN mitään kamoja, aseita edes devaryhmille päästään johonkin 1750 pisteeseen... Ehkä kannattaisi miettiä pikkuhiljaa uudestaan tuota listan rakennetta.
Ei siinä mitään, vähän vain karsimaan herkkuja pois, niin näppärä 1500 pisteen armeija saadaan aikaiseksi. Pudottaa vain listasta yksikön kerrallaan (mieluummin kuin alkaa tinkiä laadusta, kyllä tuo fistikessun melkein joka mopo- ja hyppyreppuryhmään kaipaa), kunnes päästää tavoitepistemäärään.
Äkkiä päässä laskemalla 1500 pisteeseen saisi kohtuullisesti varustellut characterit, kolme viiden äijän bike squadronia fistikessuilla ja attack bikeilla, yksi pienehkö assault squad fistikessulla ja yksi devastator squad sekä pari land speederiä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Itse lähtisin ainakin siltä pohjalta että unohtaa koko trooppimopoidean heti kättelyssä. Viiden kokoiset prätkäryhmät kun on kovin kalliita..The Captain kirjoitti:Äkkiä päässä laskemalla 1500 pisteeseen saisi kohtuullisesti varustellut characterit, kolme viiden äijän bike squadronia fistikessuilla ja attack bikeilla, yksi pienehkö assault squad fistikessulla ja yksi devastator squad sekä pari land speederiä.
Ehkä ennemmin pari ryhmää scoutteja vaikka missileillä tai heavy bolttereilla... eli infiltrtoiva 5 woundinen heviase halvalla (70-75pts)
Näin saa samalla vähän jotain tukea jos niitä devastatoreita ottaa, kuitenkin ovat aika yksinäisiä tuollaisessa listassa.. Ellei niitä sitten toki ole kolme ryhmää, mutta se taas haukkaa todella ison palan pisteitä.
Ennemmin tosin ehkä lähtisin ottamaan pari-kolme whirlaa.
Halpoja pisteissä, indirect pitsaa maaston takaa, sekä kikka6 vauhtiarmeijalle... castellanit hankaloittamaan vastustajan liikkumista.
Speedereitä voisi olla enemmänkin mutta erillisinä... Squadronit on vähän kankeita, yksittäisinä pääsevät loistamaan.
Lopuilla sitten sitä mopo/reppu chaplainia, moporyhmiä, assaultryhmiä ja sensellaista
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
- The Captain
- Valvoja
No jos kaveri on lähtenyt rakentamaan mopoarmeijaa, sille on vähän huono idea suositella mopojen unohtamista. Eivät kaikki hae turnausvoittajaa.Deetwo kirjoitti: Itse lähtisin ainakin siltä pohjalta että unohtaa koko trooppimopoidean heti kättelyssä. Viiden kokoiset prätkäryhmät kun on kovin kalliita..
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-
troll slayer
Eikö tällä listalla sitten saa turnausvoittoja?The Captain kirjoitti:No jos kaveri on lähtenyt rakentamaan mopoarmeijaa, sille on vähän huono idea suositella mopojen unohtamista. Eivät kaikki hae turnausvoittajaa.Deetwo kirjoitti: Itse lähtisin ainakin siltä pohjalta että unohtaa koko trooppimopoidean heti kättelyssä. Viiden kokoiset prätkäryhmät kun on kovin kalliita..
- Half-breed
Millä listalla tahansa voi voittaa. Deetwo tarkoitti, että et voittaisi turnauksia kokonaisuudessaan.troll slayer kirjoitti:Eikö tällä listalla sitten saa turnausvoittoja?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
troll slayer
troll slayer kirjoitti:Varusteita en ole päättänyt, mutta armeija on tällainen:
captain mopolla
chaplain hyppyrepuilla
3 devastatoria.
Mitä mieltä olette?
Mitä näille kannattaisi antaa.
captainille tai upi se masteriksi niin iron halo ja thunderhammer on ihan hyvä yhdistelmä, ja jos haluuaa boostata niin terminator honourstroll slayer kirjoitti:troll slayer kirjoitti:Varusteita en ole päättänyt, mutta armeija on tällainen:
captain mopolla
chaplain hyppyrepuilla
3 devastatoria.
Mitä mieltä olette?
Mitä näille kannattaisi antaa.
chaplainille honourit ja bolt pistol hyppyrepun lisäksi
assault ryhmiin fisti kessut
moporyhmiin fisti kessut
speedereihin, no ei mitään.
devastaattoreille 4xmissile launcher tai 4x heavy bolter, 2 ja 1 kombona, kumpia enempi on ihan oma valintasi, massa vai tankin tuhoa
-heretic
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
-
troll slayer
troll slayer kirjoitti:Varusteita en ole päättänyt, mutta armeija on tällainen:
captain mopolla
chaplain hyppyrepuilla
3 devastatoria.
Mitä mieltä olette?
Muitten ehdotuksia myös olisi mukava kuulla.
-
troll slayer
Huhuuuuu.troll slayer kirjoitti:troll slayer kirjoitti:Varusteita en ole päättänyt, mutta armeija on tällainen:
captain mopolla
chaplain hyppyrepuilla
3 devastatoria.
Mitä mieltä olette?
Muitten ehdotuksia myös olisi mukava kuulla.