Codexien wargearit joita on monella eri codexilla.
- Kardinaali
- Viesti:
Codexien wargearit joita on monella eri codexilla.
Niin, asiani koskee esineitä kuten teleport homer ja bionics. Monissa codexeissa sanotaa aivan eri toimintatavat näille geareille, koska ovat ilmestyneet hyvin eri aikoihin. Bionicsien kohdalla varmaankin noudatetaan ihan armeijakohtaisesti, mutta teleport homer varsinkin mietityttää.
Esim. Kaaos marine codexxissa puhutaan deep strikessä käytettävästä ordance-lätystä vaikka nyky edikassa ei edes käytettä ds:ssä lättyä. Ja Marine kodexinhan homerissa ei tietty käytetä mitään lättyä koska sellaista ei ds:ssä käytetä.
Mikään FaQ:ikaan tai vastaava ei taida antaa apua näihin?
Esim. Kaaos marine codexxissa puhutaan deep strikessä käytettävästä ordance-lätystä vaikka nyky edikassa ei edes käytettä ds:ssä lättyä. Ja Marine kodexinhan homerissa ei tietty käytetä mitään lättyä koska sellaista ei ds:ssä käytetä.
Mikään FaQ:ikaan tai vastaava ei taida antaa apua näihin?
Wargear kirja yhdistää nämä eri tavarat samoihin sääntöihin, mutten tiedä miten "virallinen" julkaisu se kirja on, nimittäin siellä kirjassa Terminaattorit omaavat vain 3+ saven... 
Muistaisin että ainakin Bionicsit siellä kirjassa kerrottiin olevan samanlainen niin lojalisteille kuin Kaaokselle, eli periaatteessa 6+ invu muitten saveiden lisäksi. Kannattaa varmistaa!
Lisäys:
Siis tämä kirja.
Muistaisin että ainakin Bionicsit siellä kirjassa kerrottiin olevan samanlainen niin lojalisteille kuin Kaaokselle, eli periaatteessa 6+ invu muitten saveiden lisäksi. Kannattaa varmistaa!
Lisäys:
Siis tämä kirja.
- Kardinaali
- Viesti:
Eli on ostettava tuo läpyskä pystyäkseen käyttämään homereita ja muita "sääntöjen mukaisesti"Samsson kirjoitti:Wargear kirja yhdistää nämä eri tavarat samoihin sääntöihin, mutten tiedä miten "virallinen" julkaisu se kirja on, nimittäin siellä kirjassa Terminaattorit omaavat vain 3+ saven...
Lisäys:
Siis tämä kirja.
Kauheeta rahastusta. Miksei tuollaisia ole voitu korjata jossain FaQ:issa/erratoissa?
- Henri Ketonen
Varsin mielenkiintoista tosiaan... Varsinkin kun harmaat ritarit kuitenkin ovat ihan aikuisten oikeasti kuitenkin marinechapteri... Ja törkeän hyvin varustettu sellainen.Henri Ketonen kirjoitti:Minusta mielenkiintoisempi kysymys on, miksei Grey Knightien Land Raiderilla ole Machine Spirittiä.
Olisi varsin järkeenkäypää että sillä sitten olisi se spirit..
Mutta tiettävästi 'hammerin säännöt ja järki eivät ole samalla sivulla...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Ehkä GK:t tulkitsivat machine spiritin olevan jokin demoni ja karkottivat sen? Henki on kumminkin Machine Godin seuraaja, ja GK:t saattavat katsoa tätä epäjumalaa pahasti...Deetwo kirjoitti:Varsin mielenkiintoista tosiaan... Varsinkin kun harmaat ritarit kuitenkin ovat ihan aikuisten oikeasti kuitenkin marinechapteri... Ja törkeän hyvin varustettu sellainen.Henri Ketonen kirjoitti:Minusta mielenkiintoisempi kysymys on, miksei Grey Knightien Land Raiderilla ole Machine Spirittiä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
eivätkös jotkut usko mg,n olevan the dragon?, ja gk,than pitävät c'tan,eja daemonisina olentoina, ajattelin vain että sillä saattaisi olla jotain tekemistä asian kanssa...The Captain kirjoitti:Ehkä GK:t tulkitsivat machine spiritin olevan jokin demoni ja karkottivat sen? Henki on kumminkin Machine Godin seuraaja, ja GK:t saattavat katsoa tätä epäjumalaa pahasti...Deetwo kirjoitti:Varsin mielenkiintoista tosiaan... Varsinkin kun harmaat ritarit kuitenkin ovat ihan aikuisten oikeasti kuitenkin marinechapteri... Ja törkeän hyvin varustettu sellainen.Henri Ketonen kirjoitti:Minusta mielenkiintoisempi kysymys on, miksei Grey Knightien Land Raiderilla ole Machine Spirittiä.
Rankaiskoon esivalta minua off-topicista.
DH vehicled saavat Blessed upgrade, jonka selityksissä sanotaan näin: "Grey Knights consecrate their machines thoroughly and only deploy the purest machine spirits in their work."
Daemonhunters Codex: s.19
Tuon voisi vaikka tulkita machine spiritin boostatuksi versioksi.
DH vehicled saavat Blessed upgrade, jonka selityksissä sanotaan näin: "Grey Knights consecrate their machines thoroughly and only deploy the purest machine spirits in their work."
Daemonhunters Codex: s.19
Tuon voisi vaikka tulkita machine spiritin boostatuksi versioksi.
Onward, my plastic comrades!
- Colonel Putiputi in 537th Battle against Abaddon the Despoiler
- Colonel Putiputi in 537th Battle against Abaddon the Despoiler