Kumma ryhmä
Kumma ryhmä
Keitä ovat Rocket girl, Animal, Scope, Grease monkey, Ox (en ole varma nimestä), warrior women... jne.
Nämä ovat Schaeffer's Last Chancers. Ensimmäisen esiintymisensä he taisivat tehdä jossain lukuisista WH40K-romaaneista. Erikoissäännöt julkaistiin jossain White Dwarfissa.
He ovat nk. 'rangaistuslegioonalaisia', Imperial Guardin erikoisyksikkö kansalaisia, jotka ovat rikkoneet sääntöjä tai lakeja (yksi on sarjamurhaaja, toinen kuului kulttiin, kolmas niskuroi komentajalleen, ja neljäs napattiin ryöväämässä kenraalin viinakaappia), ja heidät on tuomittu taistelemaan Imperiumin nimessä kuolemaansa saakka. Heidät sitten lähetetään kaikkein ikävimpiin paikkoihin.
He ovat nk. 'rangaistuslegioonalaisia', Imperial Guardin erikoisyksikkö kansalaisia, jotka ovat rikkoneet sääntöjä tai lakeja (yksi on sarjamurhaaja, toinen kuului kulttiin, kolmas niskuroi komentajalleen, ja neljäs napattiin ryöväämässä kenraalin viinakaappia), ja heidät on tuomittu taistelemaan Imperiumin nimessä kuolemaansa saakka. Heidät sitten lähetetään kaikkein ikävimpiin paikkoihin.
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
-Steve Jackson
-
Panu Nahka
-
manmangler
- Viesti:
-
manmangler
- Viesti:
Siis nehän on kaikki independent charactereita vaan jos ne taistelevat yksin ilman loppua ig-armeijaa taustajoukkoinaan. Ainoastaan silloin ne voivat myös käyttää erikoissääntöjään (paitsi Shaeffer ja Ox, jotka saavat aina käyttää niitä)Sleep kirjoitti:Niitä ei tartte pelata squadissa, niit saa käyttää erikseen.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Lastit
No nehän on suora väännös Likasesta tusinasta (vaan neekeri puuttuu, kai se korvattiin naisella) niin no ei niitä taida ees 12 olla, mutta siitä ne varmaan innostuksen repi.
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Tätä minä olen aina sanonut.