Uusia figuja: aloitussetin kääpiöitä ja gobboja!
Tuli mieleen että uusitaanko IHAN kaikki armeijat ja Greenskineistä uusitaanko vaan gobbot? (sry ehkä tyhmä kysymys mutta mul ei aina ihan leikkaa
)
http://www.supergeek.se8.org
"Supergeek, the clever way."
"Supergeek, the clever way."
- Pannukakku
-
HeavyMetal
Maksaako tuo loota tuon battle for macragge boksin verran eli 50 kymppiä vai sen Warhammerin alotus poksin eli 80 euron verran, vaiiiii?? Kellään ideoita tai tietoa hinnasta?
Mutta pitää näin omana mieli pitenää sanoa että tykkään noista gopoista vaikka viidennen edikan "Hei olen kloonisi" ukkelit tulevat mieleen
Coooooooooooool.
-HeavyMetal
Mutta pitää näin omana mieli pitenää sanoa että tykkään noista gopoista vaikka viidennen edikan "Hei olen kloonisi" ukkelit tulevat mieleen
Coooooooooooool.
-HeavyMetal
Tulee. Tai roinaa ei ainakaan liikaa tule, Gw:n tuntien.
Boxi itsessään näyttää hyvältä. Tuolla kyllä pääsee alkuun hyvinkin, jos aivan uusi 'hammeristi on tai armeijaa haluaa ekasta rykmentistä laajentaa. Itse en toki ole ostamassa, mutta toteanpa ettei Gw tällä kertaa ainakaan ole moannut.
Boxi itsessään näyttää hyvältä. Tuolla kyllä pääsee alkuun hyvinkin, jos aivan uusi 'hammeristi on tai armeijaa haluaa ekasta rykmentistä laajentaa. Itse en toki ole ostamassa, mutta toteanpa ettei Gw tällä kertaa ainakaan ole moannut.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Jos olisit viitsinyt lukea koko ketjun, olisit löytänyt linkkejä kuviin laatikon sisällöstä. Parhaiten laatikon sisältöä kuvaa vissiin tämä mock-up kuva laatikon takakannesta,löytyytäältä.Örkki kirjoitti:Siis tuleeko siinä aloituspaketissa gobboja ja kääpiöitä ja muuta roinaa??
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kyllä minä ainakin sen ostan, saan laajennusta örkkiarmeijaan ja kääpiöarmeijaan, vaikka molempia on jo 2 rykmenttiä, toiseen on lisäksi yhdet vaunut ja yksi sikaratsastajapomo ja toiseen taas on lisäksi 2 Thanea ja Slayeri.Acoparaptor kirjoitti:Tulee. Tai roinaa ei ainakaan liikaa tule, Gw:n tuntien.
Laita Jullevi siihen toiseen / merkki niin toimii.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Itseasiassa jos tuo on tuon 50e niin sittenhän tuo on varsin halpa tapa ostaa rutosti goblineja goblin armeijaan...Acoparaptor kirjoitti:Boxi itsessään näyttää hyvältä. Tuolla kyllä pääsee alkuun hyvinkin, jos aivan uusi 'hammeristi on tai armeijaa haluaa ekasta rykmentistä laajentaa. Itse en toki ole ostamassa, mutta toteanpa ettei Gw tällä kertaa ainakaan ole moannut.
Itsellä ainakin käynyt mielessä että joskus 3 boksia noita kelpaisi mainiosti. Siinä olisi passeli lauma goblin armeijalle jotka luonnostansa kaipaa gobboja ja PALJON.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Samaa olen minäkin miettinyt. Pienellä konvertoinnilla kolmesta boksista saa sen 2000pts Night Gobboja, kääpiöitä epämääräisen läjän sekä kolme sääntökirjaa. Eli goblin-armeija 150e - ylimääräiset kirjat ja kääpiöt. Melko jees.tneva82 kirjoitti:Itseasiassa jos tuo on tuon 50e niin sittenhän tuo on varsin halpa tapa ostaa rutosti goblineja goblin armeijaan...Acoparaptor kirjoitti:Boxi itsessään näyttää hyvältä. Tuolla kyllä pääsee alkuun hyvinkin, jos aivan uusi 'hammeristi on tai armeijaa haluaa ekasta rykmentistä laajentaa. Itse en toki ole ostamassa, mutta toteanpa ettei Gw tällä kertaa ainakaan ole moannut.
Itsellä ainakin käynyt mielessä että joskus 3 boksia noita kelpaisi mainiosti. Siinä olisi passeli lauma goblin armeijalle jotka luonnostansa kaipaa gobboja ja PALJON.
Mielestäni tuleva 7th edition -aloitusboxi voi mahdollisesti olla kaikkien aikojen onnistunein, jos tarkoituksena on innostaa uusia ihmisiä harrastuksen pariin. Vanhoille konkareillehan tätä settiä ei ole ensisijaisesti suunniteltu.
2 mukavan kokoista armeijaa, jotka on helposti koottavissa ja sisältävät varsin monia erilaisia yksiköitä on erinoimainen asia hintaan 50 euroa. Ei todellakaan huono setti aloittelijalle..
Viimeksi olen pelannut WHFB:tä 90-luvun alkuvuosina. Muistaakseni silloin 4th edition-boxissa tuli peräti 2 erinäköistä goblinia ja 2 erinäköistä elfiä... weeee.
En ole ollut pitkään aikaan kiinnostunut FaBa:sta. Tämän 7th edition-laatikon voisin hyvinkin ostaa, jos haluan hieman vaihtelua Mordheimin pikkukahinoihin.
2 mukavan kokoista armeijaa, jotka on helposti koottavissa ja sisältävät varsin monia erilaisia yksiköitä on erinoimainen asia hintaan 50 euroa. Ei todellakaan huono setti aloittelijalle..
Viimeksi olen pelannut WHFB:tä 90-luvun alkuvuosina. Muistaakseni silloin 4th edition-boxissa tuli peräti 2 erinäköistä goblinia ja 2 erinäköistä elfiä... weeee.
En ole ollut pitkään aikaan kiinnostunut FaBa:sta. Tämän 7th edition-laatikon voisin hyvinkin ostaa, jos haluan hieman vaihtelua Mordheimin pikkukahinoihin.
- Lord of Carcassonne
Oikeassa olet. Toi boksi on tarkoitettu lähinnä uusille pelaajille, eikä meille veteraaneille jotka vaadimme paljon enemmän.Shpongle kirjoitti:Mielestäni tuleva 7th edition -aloitusboxi voi mahdollisesti olla kaikkien aikojen onnistunein, jos tarkoituksena on innostaa uusia ihmisiä harrastuksen pariin. Vanhoille konkareillehan tätä settiä ei ole ensisijaisesti suunniteltu.
Mutta kyllä mä ton boksin hankin silti koska mä saan siitä ihan kohtuullisen Goblin poppoon itelleni. Vain Fanaticit pitää hankkia niille. Ne mä ostan ennen boksin ilmestyttyä.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Nojaa. Veteraani joka haluaa aloittaa gobbo armeijan saa sen tuolta varsin mukavasti. Kuten ylempänä todettiin 150 antaa jo varsin mukavan kokoisen setin. Hiukka enemmän kamaa kuin se 100 gobboa jonka regimenttibokseista saisi vastaavalla hinnalla ja joka ei riitä mihinkään muuteskaan...Lord of Carcassonne kirjoitti:Oikeassa olet. Toi boksi on tarkoitettu lähinnä uusille pelaajille, eikä meille veteraaneille jotka vaadimme paljon enemmän.
Jos tuossa mockup takakannessa olevat määrät pitää paikkansa tuossahan olisi 3 gobbo regimenttiä(60 gobboa) plus spider riderit+characterit+troll. 3 tuollaista=180 gobboa+spider riderit+characterit+3 trollia.
Jossain vaiheessa varmasti aloitan gobbo armeijan kasauksen. 3-4 pakkausta antaakin sopivan horden.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
totta puhut.kun vilkuilee mun Empireitä tulee sama tunne.Zaati sitten liskoja.Liian flattia, liian pelkistettyä, liian sarjakuvamaista, liian... liian, juuri sitä. Ei skulpteissa mitään vikaa tavallaan ole, yksityiskohtaisia ja silleen kun ovat, mutta mitä hittoa on tapahtunut? Vilkaisin sekunti sitten hyllyllä seisovia Swooping Hawkeja, Warp spidereita ja Howling Bansheeita, ja ei jeesus jos tuollaisia figuja tehtiin kymmenen vuotta sitten. Miksi ne kaikki ovat nykyään tuollaisia leluja? En vain voi ymmärtää. Uudet dwarffit ovat muutamaa metallista lukuunottamatta todella tylsän ja pelkistetyn näköisiä, vaikka yksityiskohtia niissä periaatteessa onkin. Ja luulisin, että vanhat multiposespruet voisivat auttaa asiaa. Kuten Militia- ja Soldiers of Empire-boksit. Kuka enää voi sanoa tuollaisten goblinien kohdalla tosissaan, että 'muovifiguja on helpompi konffata'?
Ei, ei... Ihan kivojahan nuo ovat, ei siinä mitään, ja toisaalta kuuluuhan aloitusboksissa ollakin vähän kuraisemman laatuisia figuja (toisaalta, miksiköhän ihmeessä?), mutta liika on mielestäni liikaa.
mutta noi ukot on aika tönkköjä.Peikko näyttää gorgerilta, ei peikolta.
mutta missä on hauskuus? itse pidän vain noista hämäkäkkimiehistä.
"Nyyh..."