onko dark elfeillä pataljoonaa?
-
DorfGandalf
onko dark elfeillä pataljoonaa?
tarvii tosi nopeesti tietää
- Teonanacatl
http://www.games-workshop.comDorfGandalf kirjoitti:ootko ihan varma asiasta
Oma-aloitteisuutta saa käyttää.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Juu, koita ensi kerralla ottaa ensin itse selvää ennenkuin postaat tänne. Games Workshopin online storesta näet kaikkien rotujen figuvalikoiman.Suomessa myytävät tuotteet näet myös esim Fantasiapelien ja Puolenkuun pelien verkkokaupasta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ei siellä Army dealejä ole. En ole koskaan nähnyt.jullevi kirjoitti:Juu, koita ensi kerralla ottaa ensin itse selvää ennenkuin postaat tänne. Games Workshopin online storesta näet kaikkien rotujen figuvalikoiman.Suomessa myytävät tuotteet näet myös esim Fantasiapelien ja Puolenkuun pelien verkkokaupasta.
Etpä ka voi ollakaan nähnyti. Kun niitä valmistetaan vain se tietty määrä, ja kun ne on loppuunmyyty niin uusia ei enää tehdä. Niitä kyllä myydään siellä ainakin Advance Orderina ennen uuden/uudistetun armeijan julkaisemista.Karjupeto kirjoitti:Ei siellä Army dealejä ole. En ole koskaan nähnyt.jullevi kirjoitti:Juu, koita ensi kerralla ottaa ensin itse selvää ennenkuin postaat tänne. Games Workshopin online storesta näet kaikkien rotujen figuvalikoiman.Suomessa myytävät tuotteet näet myös esim Fantasiapelien ja Puolenkuun pelien verkkokaupasta.
Mutta kyllä yksittäisiin sellaisiinkin saattaa jossain satunnaisesti törmätä.