"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Avaruus mariinien maalailut.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Vladimir 2

Avaruus mariinien maalailut.

Viesti Kirjoittaja Vladimir 2 »

Minä olen tässä pitkän aikaa nysväillyt mariinien kanssa ja aluksi en osannut päättä mitä ne olivat, aluksi Ultramariineita sitten Blood Raveneita sen jälkeen Black Templareita mutta nyt vakiinnuin Nimettömään veljeskuntaan. Kun olin vaihtanut väriä 4 kertaa, tuli niistä hieman *suttuisen* näköisiä. Tästä huolimatta niistä tuli suhteellisen komean näköisiä,aluksi musta *alku* maali, sitten camo greeniä ja green inkkiä, olka suojat chanmaililla ja silmät punaisiksi. Josta johtuen mieleeni tuli kysymy.
Eli miten te maalaatte mariininne?
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

itsekkin kokeilin paljon eri väri teemoja, en edes kaikkia nyt heti muista, mutta nyt olen kuitenkin tehnyt niistä ironhandeja ja tyytyväinen olen.
Möhkelö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Möhkelö »

katos katos, itse maalasin ekaksi ultramarineiksi mutta myöhemmin olen huomannut että kaikillahan ultramarineja on joten tein uuden chapterin

musta undercoat, dark angels greeniä melki kaikkialle, koko äijä kuivaharjattu metallilla, silmät punasiksi ja valmis... helppo tehdä paljon kerralla eikä mene liikaa aikaa yhden kanssa :)

tämmösen dark angelseista saadun idean siivin tein chapterin "forgotten marineille" niinkun ne on dark angelseja tai jotain vastaavia jotka on joutuneet catatchan deathworld planeetalle jne. tein tahallaan paljon metallisotkua että olisi kuluneet haarniskat :)

kuvia yhdestä marinestani:
Kuva
Kuva
Kuva

jos häjy ku ei näjy niin linkki:
http://i62.photobucket.com/albums/h100/ ... arine2.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/ ... arine1.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h100/ ... marine.jpg
reppu on vähän liian metallinen kylläkin :/

mutta tälleen. ajattelin tehdä ittelleni hirveän deathworld viidakkomaaston O_O

tulipa isoja kuvia taas... vaikka pienensin niitä kaktuksen laittamisen jälkeen
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

Omani ovat oransseja. Valitettavasti. Kauhea väri maalata, varsinkin mustalle taustalle.

Kuva

Kuva on vanha ja itse malli on nykyään huomattavasti paremmassa kunnossa (tosin vasen olkasuojus puuttuu yhä koska kuten tarkkaavaisimmat huomaavat, herran haarniska on mallia Mk 6 johon tuollainen olennaisena osasena kuuluu).
ismo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ismo »

Tuosta alapuoleleta kun klikkailet tota www-sivuja niin voit katsella meikäläisen mariineita jotka on tällä hetkellä tossa Dark Angels green maalissa.
Ensimmäiset maalailin niin sanotuilla perus Mariinien väreillä joka vaihtui sitten maalin poiston jälkeen tähän nykyiseen väritykseen.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

@Memnon
Jännä väritys marsuillasi. Olisiko kuvaa valmiiksi maalatusta?

Sitten takaisin aiheeseen. Kuuden vuoden maalauskokemuksella (Ja perfektionistisellä asenteella.) en voi sietää figuja, jotka ovat nopeasti maalattavissa, joten mariinini menevät pitkän maalausprosessin läpi, jonka selostaminen olisi turhan vaivanloinen tehtävä. Sanottakoon kuitenkin, että viimeisin valmiiksi maalattu kuuden marsun yksikkö oli maalattavana kolme kuukautta, eli hieman pitempään, kuin normaalisti, mutta viivytys tuli YO-kokeiden johdosta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

Tuolla reseptilla maalaituista ei, tuo kun sattuu olemaan ainoa lajiaan tällä hetkellä. Vanhemmista löytyy äkkiseltään vain muutama pyöräilijä joista yhdeltä uupuu käsi, ja yksi on satulassa varsin perseellään.

Kuva

Etenkin kappalainen on ikivanha, kuvastaa maalaustaitoani joskus kakkosedikan loppukuukausina. (On myös kaikkien aikojen ensimmäinen konversioni)
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Kuvaa ei ole laittaa, mutta shadow gray:llä maalaan kaiken paitsi kypärän ja aseen ja sitten koristelen shining goldilla (kotkat, pääkallot ym.) Kypärä mustaksi samoin boltteri ja siihen koristelut. Lopuksi koko komeus hukutetaan brown inkiin.
Itse pidän tuotoksistani.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Kuin khorneni eli:

MUSTA Undercoatti, Päälle HELKKARISTI ohennettua Red Gorea, Vetää tummimmasta kohtaa vaaleimpaan, antaa kuivua, sitten pikkasen alempaa/korkeempaa uudestaan. Sitten sama prosessi blood redillä, kaikki metallit NMM, ja siniset silmät. Chapter on Nimeltään
Forgotten Spirits
Tol Cormp Norz Norz Norz
Tozenator
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tozenator »

Itse vaan tyydyin Ultramarinien hienoon sävyyn (ns. hienoon) ja on tullut semmoista sävyä että itse olen tyytyväinen. Kuvat ovat sotavasarassa, hakusana Tozenator, jos kiinnostaa. Kyllä ne sieltä pitäisi löytyä.
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”