Dark Elf vai Vampire Count
-
Gandalf The Grey
Dark Elf vai Vampire Count
Mä nyt keräilen LOTR:ia joka on kyllä helpompi peli uskottavasti kuin Warhammer mut aattelin isonpana alkaa kerätä tätä ja oon tutkinu näit hommia ja mul on kaks joukkuetta joista jommankumman otan ja koska en ole kovin varma kumpi (siis sitten joskus vanhempana) nii ajattelin kysyy täältä.
Ja ne kaks joukkuetta ois Dark Elf:it ja sit Vampire Countsit.
Siinä on vaan et kumpi ois kivempi ja haluaisin mielipiteitä.
Ja ne kaks joukkuetta ois Dark Elf:it ja sit Vampire Countsit.
Siinä on vaan et kumpi ois kivempi ja haluaisin mielipiteitä.
No siis katsos poika tätä: http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/fbopas.htm
http://www.supergeek.se8.org
"Supergeek, the clever way."
-
Gandalf The Grey
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Kummankin armeijan kerääminen tulee todennäköisesti kalliiksi (ainakin jos puhutaan isommista joukoista). Sinulla kannattaa käydä Games Workshopin sivuilla ja katsoa minkä näköisiä ne figut ovat ja miettiä kumpi sopii omaan pelityyliisi paremmin. Delffeillä tarvitset taktikointia hieman enemmän kuin muilla armeijoilla ja Vampire Countsit ovat melko yleisiä, joukot aiheuttavat pelkoa, mutta ne sortuvat vauhdilla jos lordit ja herot ovat kuolleet.
Omasta mielestäni Delffit ovat hyvä valinta varsinkin jos et ole aloittelija näissä asioissa (ainakaan sitten myöhemmin). Niillä saa tehtyä vaihtelevat armeijakokoonpanot ja uusia vaihtoehtojakin löytyy (Cult of Slaanesh). Vaatii hieman aivojen käyttöä voittaakseen Delffeillä (toisin kuin Brettien ritarijyrällä), minkä takia ne ovat mieluisampia pelata kuin useimmat muut armeijat.
Tietenkin päätät itse minkä otat mutta kannatan Delffejä.
Omasta mielestäni Delffit ovat hyvä valinta varsinkin jos et ole aloittelija näissä asioissa (ainakaan sitten myöhemmin). Niillä saa tehtyä vaihtelevat armeijakokoonpanot ja uusia vaihtoehtojakin löytyy (Cult of Slaanesh). Vaatii hieman aivojen käyttöä voittaakseen Delffeillä (toisin kuin Brettien ritarijyrällä), minkä takia ne ovat mieluisampia pelata kuin useimmat muut armeijat.
Tietenkin päätät itse minkä otat mutta kannatan Delffejä.
-Mikäpä pahan tappaisi?
-
Gandalf The Grey
Joo oon katellu GW:n sivuja jotain 1 ja puol vuotta
Ja mulle on aikapaljon välii minkänäkösii armeijan herot on mut se ei ratkase pelkästään tietenkään. Mut jos tulee kummatki joukot kalliiks nii se on huonompi homma mut jos ei kiireellä kerää nii ei se kai nii kallist sit oo 
Mut kummatki on hienoja mut en osaa valita kumpi on parempi
Kummallaki on upeet sankarit Witch King of Malekith ja sit Zacharias, mut ne ei yksin ratkase on joukollakin tietysti väliä vaik Dark Elffit kyl on siinä mieles parempii et perussotilaat ei oo nii turhia ku luin et kuoleilla ne on aika turhia mut taas Dark Elffejä ei oo muovisina nii ne on kalliita :/
Mut kummatki on hienoja mut en osaa valita kumpi on parempi
Kummallaki on upeet sankarit Witch King of Malekith ja sit Zacharias, mut ne ei yksin ratkase on joukollakin tietysti väliä vaik Dark Elffit kyl on siinä mieles parempii et perussotilaat ei oo nii turhia ku luin et kuoleilla ne on aika turhia mut taas Dark Elffejä ei oo muovisina nii ne on kalliita :/
Jos figut ovat mielestäsi kalliita, osta käytettyinä. -niin minäkin tein.
Niin, asiaan. Itse suosittelen sinulle delffejä vc:n sijasta. Kauniimmat figut, sekä vaikea pelattavuus tuovat mielenkiintoa enemmän. Toki myös vc:ssä on puolensa!
Mieti kuitenkin rauhassa itse valintaasi, nämä ovat vain muiden neuvoja, ja sinähän sillä armeijalla tulet pelaamaan.
Niin, asiaan. Itse suosittelen sinulle delffejä vc:n sijasta. Kauniimmat figut, sekä vaikea pelattavuus tuovat mielenkiintoa enemmän. Toki myös vc:ssä on puolensa!
Mieti kuitenkin rauhassa itse valintaasi, nämä ovat vain muiden neuvoja, ja sinähän sillä armeijalla tulet pelaamaan.
-
Gandalf The Grey
Niin muiden neuvoja mutta sitähän minä tässä haluankin tietää
muiden mielipiteitä mutta tuo oli kyllä hyvin kerrottu ja sanottu että päätä itse 
delffit on kyl tosi hienon näkösiä ja ne vois olla muutenkin kivoja koska kuolleet on ihan kivoja sankareista mutta muut joukot ovat vähän huonoja mut pitää katto delffit on kyl paremmalla sialla
delffit on kyl tosi hienon näkösiä ja ne vois olla muutenkin kivoja koska kuolleet on ihan kivoja sankareista mutta muut joukot ovat vähän huonoja mut pitää katto delffit on kyl paremmalla sialla
Älä anna statlinen hämätä sinua. Undeadit aiheuttavat fearia, ja ovat halpoja joten niitä saa paljon, ja silloin autobreikkaavat vihollisia, jos ne eivät saa aikaan tarpeeksi tappoja. Lisäksi niitä pystyy summonoimaan lisää, ja haltioita ei, joten tämäkin on etu. Jos tehoja kaipaat niin countit ovat 4 kertaa parempi vaihtoehto kuin delffit.Gandalf The Grey kirjoitti:kuolleet on ihan kivoja sankareista mutta muut joukot ovat vähän huonoja mut pitää katto delffit on kyl paremmalla sialla
Viimeksi muokannut Kelf, Ma 17.04.2006 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Gandalf The Grey
Itse pelailen Delffeillä nytten toista vuotta ja en ole erityisemmin katunut. Useat eri fluffi armeejat (Cult of Slaneesh, suoraan kirjasta saa kikkailtua Khaine teemaisen armeejan ja epävirallisina Blackark ja Slaver armyt) Eli vaihtelua riittää.
Itse olin samassa tilanteessa miettimässä pelaisinko haltioilla vai epäkuolleilla. Valitsin loppujen lopuksi Dark Elffit sillä tahdoin "kurinalaisen ja osaavan armeejan2 niin sanottun "summon horden" sijasta. Paras puoli omasta mielestäni on lukuista yllätykset mitä vastustaja joutuu pelkäämään (eli onko jossain voimakas assassin, taijoilla voi rajoittaa vastustajan liikkumista/taistelua eikä taikaesineetkään ole hassumpia)
Itse olin samassa tilanteessa miettimässä pelaisinko haltioilla vai epäkuolleilla. Valitsin loppujen lopuksi Dark Elffit sillä tahdoin "kurinalaisen ja osaavan armeejan2 niin sanottun "summon horden" sijasta. Paras puoli omasta mielestäni on lukuista yllätykset mitä vastustaja joutuu pelkäämään (eli onko jossain voimakas assassin, taijoilla voi rajoittaa vastustajan liikkumista/taistelua eikä taikaesineetkään ole hassumpia)
- Executioner
Suosittelen DElffejä. Siinä on tunnelmaa, kun saa lakaista kirotuilla Ulthuanin nössöhaltioilla lattiaa oikein kunnolla, huuta Malekithin nimeä voittoisana taistelutantereella, katsoa kun Executionerisi viipaloivat vihollisen Grail Knightit kappaleiksi..
Toisaalta en tiedä kovinkaan montaa asiaa, kuin vastustajasi ilme kun Necrarch-sukusi nostaa n. 30 zombia lisää kierroksessa
Toisaalta en tiedä kovinkaan montaa asiaa, kuin vastustajasi ilme kun Necrarch-sukusi nostaa n. 30 zombia lisää kierroksessa
- Lihamestari
Sehän menee näin:Teloittaja kirjoitti:Suosittelen DElffejä. Siinä on tunnelmaa, kun saa lakaista kirotuilla Ulthuanin nössöhaltioilla lattiaa oikein kunnolla, huuta Malekithin nimeä voittoisana taistelutantereella, katsoa kun Executionerisi viipaloivat vihollisen Grail Knightit kappaleiksi..
En suosittelen DElffejä. Siinä ei ole tunnelmaa, kun Ulthuanin nössöhaltiat lakaisevat joukoillasi lattiaa oikein kunnolla, kiroat Malekithin nimeä kun häviät taistelutantereella, katsoa kun Grail Knightit viipaloivat Executionerisi kappaleiksi.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Executioner
Kummasti Exeni pistivät viimekinpelissä kaverin Graaliritarit kappaleiksi varmaan kolmesti: wardi perhana aina tuli väliin.Lihamestari kirjoitti:Sehän menee näin:Teloittaja kirjoitti:Suosittelen DElffejä. Siinä on tunnelmaa, kun saa lakaista kirotuilla Ulthuanin nössöhaltioilla lattiaa oikein kunnolla, huuta Malekithin nimeä voittoisana taistelutantereella, katsoa kun Executionerisi viipaloivat vihollisen Grail Knightit kappaleiksi..
En suosittelen DElffejä. Siinä ei ole tunnelmaa, kun Ulthuanin nössöhaltiat lakaisevat joukoillasi lattiaa oikein kunnolla, kiroat Malekithin nimeä kun häviät taistelutantereella, katsoa kun Grail Knightit viipaloivat Executionerisi kappaleiksi.
Myönnän, nopat olivat puolellani, sillä 'nihdit eivät osuneet kovin hyvin.
- Finklestein
- Osqillator
Delffeissä on joo se huono puoli että kun yhtä boksia lukuunottamatta kaikkia figut on metallisia, eli kalliiksi tulee jos ison armeijan haluaa...
http://www.supergeek.se8.org