"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1750pts TAU Empire

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Cannonball

1750pts TAU Empire

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Niin tosiaan, tämän tapaisella, joskin pienemmällä listalla olin liikkeellä Royal Rumblessa, ja ennen kuin haukutte koko taktiikan maan rakoon, niin: Olin toinen kahdesta parhaasta, yhtä hyvästä TAU-kenraalista siellä :P

Enemmittä puheitta:

HQ

Shas'el 137pts
-plasma rifle,fusion blaster, shield generator
-HW Drone controller+2*shield drone, HW multitracker

Shas'el 137pts
-plasma rifle,fusion blaster, shield generator
-HW Drone controller+2*shield drone, HW multitracker,

ELITE

Crisis Shas'ui team Leader 107pts
-plasmarifle, fusion blaster, targetting array
-2*shield drone, HW multitracker

TROOP

12*Fire warrior 145pts
-Shas'ui
-Markerlight, HW target lock

11*Fire warrior 138pts
-Shas'ui
-EMP-grenade

11*Fire warrior 138pts
-Shas'ui
-EMP-grenade

FAST

8*Pathfinders 109pts
-shas'ui
-EMP-grenade
Devilfish 110pts
-Decoy launchers, disruption pod, sms

HEAVY

2*Hammerhead 2*140pts
-ion cannon, burtscannons, multittracker, target lock, decoy launchers, disruption pod

Broadside team 235pts
Team Leader
-Shield generator, 2*shield drones, HW target lock, HW Mutli-tracker
Shas'ui
-2*shield drones

1750pts

Elikkä perinteinen TAU kääntyykin päälaelleen. Vehicleitä metsästelevätkin Mo'nat crisis teamit droidien suojelemana (ja se muuten kestää oikeasti ihan pirun hyvin, ampumalla tapettiin turnauksessa ehkä viisi kertaa tuollainen ja niitä oli viisi mukana jokaisessa viidessä pelissä) Twin-linked fusion blasta on viahtunut 'blastaan ja palsmaan, ihan vaan koska siitä olisi ollut monasti ihan pirusti hyötyä (kuten sen wraithlordin tai kaaosmarsujen kanssa) Heavy supporttiini tiensä löytävät sitten yhden ionikanuunahammerin tilalle broadside-teami, lähinnä koska vihollisella voi olla jotain joka totaalisesti estää suitteja pääsemästä tankkien kimppuun. (kuten Akun demonit >.<) ionikanuunat possauttelevat luonnolliseti niitä monstereita ja power.armour-hyypiöitä. Kun burstit voi vielä pumpata muuhun kohteeseen, nämä ovat varsinaisia liikkuvia firebaseja. Ja eivät tuhoudu millään (kuolleisuusprosentti taisi turnauksessa olla n. 23,3%) EMP-kranaatit, koska siinä on tyyliä. Ja ottihan turneessa armeijan ainoa kranaatillinen figu lähiksessä kaaosdredit alas glancin kuutosella ^^
Komments, anyone?
Viimeksi muokannut Cannonball, To 20.04.2006 15:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

sniper droneja...
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
mr.tp

Re: 1750pts TAU Empire

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Cannonball kirjoitti:Niin tosiaan, tämän tapaisella, joskin pienemmällä listalla olin liikkeellä Royal Rumblessa, ja ennen kuin haukutte koko taktiikan maan rakoon, niin: Olin paras TAU-pelaaja siellä :P
Sorry. Ikävä pilata ilosi mutta katsos sitä tuloslistaa uudelleen ;).

Edit: no okei jos matsipisteitä katsotaan niin samalla linjalla ollaan :).
WarBoss

Viesti Kirjoittaja WarBoss »

Ainaskin kivan paljon palosotilaita :) Fast attckiin vois kyl jotakin laittaa... En ainakaan keksi mitään muuta negatiivistä tosta listasta ihan hyvä varmaan kentälläkin ;)
Turku, Suomen persereikä
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Noh se tuloslista nyt on niin sekava että... En todellakaan huomannut sinua sieltä (käyttäisivät koodia), mutta eihän nuo maalauspisteet mitenkään listaan liity. Muokataan tuota kohtaa hieman.
MakeH kirjoitti:sniper droneja...
Omaa listaasi saat raiskata tuolla absoluuttisella kurayksiköllä aivan vapaasti. Kiitos silti ehdotuksesta.

Palosotilaat on siellä imemässä sitä tulitusta pois suiteista, siis tuomassa massaa. Tämä massa vaan on aika kovatasoista kohtuuhintaan. Tyytyväinen minä kolmen squadin eesitykseen tänään olin, kyllä ne ihan kiitettävästi tappaa ja vastustajaa rajoittaa.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”