40k: Ensimmäinen ultramarine.
- figunarkki
Aika hieno aloittelijalle!
Aika hieno ja upeat värit. Bolter vaan mustaksi, Ultramarineilla on nykyisin mustat bolterit, siis vaan keskiosat.
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.
- figunarkki
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
lyhyt ja ytimekäs vastaus: se on oikein sievä
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Ase näyttää tosiaan vähän tylsältä minunkin silmääni. Jos vaikka lipas/piippu olisi eri värillä (ehkä punainen tai keltainen).
Ase voisi ehkä toimiakin noin yksivärisenäkin, jos se olisi vähemmän räikeä. En tiedä miten olet tuon maalannut tai josko värit toistuvat ihan oikein fotossa, mutta itse olen ollut tyytyväinen maalaamalla pyssyt kokonaan mustiksi ja drybrushaamalla kevyesti metallilla. Näin lopputulos on vähemmän muovisen näköinen, eikä myöskään loista isona yksivärisenä massana keskeltä figua (musta kun on suht huomaamaton tuollaisen voimakasvärisen figun rinnalla).
Sininen haarniska on minun silmääni himpun lattean näköinen. Kokeilisin laimennettua sinistä washia ja sitten highlightia samalla sinisellä, jolla se on nyt maalattu. Jos wash toimii, ei ole iso homma lisätä sitä vaikka tekisi noita sarjatuotantona.
Kuitenkin perusnätti figu, kyllä minä tuollaisilla pelaisin ihan tyytyväisenä.
Ase voisi ehkä toimiakin noin yksivärisenäkin, jos se olisi vähemmän räikeä. En tiedä miten olet tuon maalannut tai josko värit toistuvat ihan oikein fotossa, mutta itse olen ollut tyytyväinen maalaamalla pyssyt kokonaan mustiksi ja drybrushaamalla kevyesti metallilla. Näin lopputulos on vähemmän muovisen näköinen, eikä myöskään loista isona yksivärisenä massana keskeltä figua (musta kun on suht huomaamaton tuollaisen voimakasvärisen figun rinnalla).
Sininen haarniska on minun silmääni himpun lattean näköinen. Kokeilisin laimennettua sinistä washia ja sitten highlightia samalla sinisellä, jolla se on nyt maalattu. Jos wash toimii, ei ole iso homma lisätä sitä vaikka tekisi noita sarjatuotantona.
Kuitenkin perusnätti figu, kyllä minä tuollaisilla pelaisin ihan tyytyväisenä.
Jos oikein ymmärsin on kyseinen mariini macragge boxista niitä missä ase vain napsautetaan paikoilleen!
Kyseisiä mariineja voi olla hieman vaikea ruveta tekemään yksilöllisemmiksi, mutta jos on faban puolelta kattava bitsboxi niin sieltä varmasti löytyy seppeleitä ja joitain lannevaatteen tapaisia millä saa heti eloa mariineihin!
Nykyiset mariiniboxit sisältävätkin jo melko paljon kaikkea kivaa lisä härpäkettä mitä voi liimailla niihin mariineihin kiinni ja niitä on myöskin helppo kovertoida. Hyvä tapa konvertoida perus jamppoja mielestäni on leikellä käsiä ja jalkoja hieman eri asentoihin, koska kyseinen toiminta on kohtuu nopeaa. Jos vielä pysyy greenstuff kädessä kohtuu hyvin niin siitä saa helposti väännettyä paperin avulla hienoja puritysealeja, lipastaskuja, lannevaatteita ja yms.lisää! Pistimien lisääminen bolttereihin on myös oiva tapa antaa sitä pientä lisäilmettä joita aivan vanilla mariinit kaipaavat!
Kyseisiä mariineja voi olla hieman vaikea ruveta tekemään yksilöllisemmiksi, mutta jos on faban puolelta kattava bitsboxi niin sieltä varmasti löytyy seppeleitä ja joitain lannevaatteen tapaisia millä saa heti eloa mariineihin!
Nykyiset mariiniboxit sisältävätkin jo melko paljon kaikkea kivaa lisä härpäkettä mitä voi liimailla niihin mariineihin kiinni ja niitä on myöskin helppo kovertoida. Hyvä tapa konvertoida perus jamppoja mielestäni on leikellä käsiä ja jalkoja hieman eri asentoihin, koska kyseinen toiminta on kohtuu nopeaa. Jos vielä pysyy greenstuff kädessä kohtuu hyvin niin siitä saa helposti väännettyä paperin avulla hienoja puritysealeja, lipastaskuja, lannevaatteita ja yms.lisää! Pistimien lisääminen bolttereihin on myös oiva tapa antaa sitä pientä lisäilmettä joita aivan vanilla mariinit kaipaavat!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
- Hammerheart
Re: Aika hieno aloittelijalle!
No et sitten yhtään vanhempaa threadia osannut kaivaa esiin?Tozenator kirjoitti:Aika hieno ja upeat värit. Bolter vaan mustaksi, Ultramarineilla on nykyisin mustat bolterit, siis vaan keskiosat.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.