Samaahan sinäkin koko ajan teet? Ja nyt minäkin, mutta noh ihan pakko oli sanoa.voi kirjoitti:Taas jaksan valittaa mutta pollari en tiedä onko järkeä sanoa mitään mikä on jo itsestään selvä ja muutenkin suurin osa viesteistäsi on jotain 4kirjaimen viestejä jossa puhutaan paskaa.Pollari kirjoitti:Liian hieno.
Esim armeijjalistoissa: joo kyl tol pärjää, ihan ok, jaa onhan toi hyvä jne jne.
Eli asiahan ei kuulu minulle joten voin olla hiljaa.
Mut postkauntin kasvattamisen voisit lopettaa onhan se hienoa jos viestejä on lähettänyt jo 2000.
1st & 2nd age projektille kuvitusta.
Lalalaa
Vou. Melkosen aidon tuntunen jokseenkin aika synkkä joka sopiikin tuohon. Mukavan vauhdikkaan oloinen kuva. Feanor on kyllä mielestäni kuvan hienoin osa ja katseeni kyllä taisi siihen kiinnittyä vaikka gothmogin ''selkä liekat''kin vetävät puolennsa.
GREAT!
GREAT!
Elrondin Fight Paremmaksi!
Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Ja ihan kun sinä ja kaikki muut sotavasarassa urpoo.Valtsu kirjoitti:Samaahan sinäkin koko ajan teet? Ja nyt minäkin, mutta noh ihan pakko oli sanoa.voi kirjoitti:Taas jaksan valittaa mutta pollari en tiedä onko järkeä sanoa mitään mikä on jo itsestään selvä ja muutenkin suurin osa viesteistäsi on jotain 4kirjaimen viestejä jossa puhutaan paskaa.Pollari kirjoitti:Liian hieno.
Esim armeijjalistoissa: joo kyl tol pärjää, ihan ok, jaa onhan toi hyvä jne jne.
Eli asiahan ei kuulu minulle joten voin olla hiljaa.
Mut postkauntin kasvattamisen voisit lopettaa onhan se hienoa jos viestejä on lähettänyt jo 2000.
Jos katsoo vaikka galleriaan niin topikissa 1 viesti kertoo maalauksesta ja muut toistaa saman.
Mutta pysytäämpäs aiheessa joten ei jatketa, eihän.
-Deceased: Hienoa idea! Pysytään aiheessa ja sytytellään toistemme partoja tuleen yksityisesti tai jossain muualla, kiitos.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Öö 1st & 2nd Age on meidän Averrenin johdolla tekemä (se ei ole vielä valmis
) projekti, jonka tarkoituksena on tehdä oma suplementti. Eli siis oma sääntölisäosa PDF-muodossa. Tämä siis käsittelee ensinmäistä ja toista aikaa eli niitä tapahtumia, joista voit lukea Silmarillionista ja Keskeneräisten tarujen kirjasta. Säännöt tai statsit eivät ole samassa skaalassa LOTR-sääntöjen kanssa, joten et voi käyttää Feanoria ja Aragornia samassa taistelussa. Feanorin pitäisi muuten olla niin paljon Aragornia parempi, että taulukot eivät riitä. Toivottavasti tajusit.
EDIT: Ja tämän topicin tarkoitus on kerätä kaikkea mahdollista kuvitusta liittyn ensinmäiseen ja toiseen aikaan. Sitten keräämme ne lopulta PDFää varten.
EDIT: Ja tämän topicin tarkoitus on kerätä kaikkea mahdollista kuvitusta liittyn ensinmäiseen ja toiseen aikaan. Sitten keräämme ne lopulta PDFää varten.
Lalalaa
Okej, yritän auttaa. Jotain tietoa ja kuvitusta löytyy: http://kontu.merri.net/wiki/Luokka:Haltiat.
Sieltä esimerkiksi tämä: Fëanor-> http://kontu.merri.net/w/images/5/53/Feanor.jpg
Entä Glaurung, Lohikäärmeistä ensimmäinen? Kuuluuko projektiin?
-V (yritin vain auttaa)
Sieltä esimerkiksi tämä: Fëanor-> http://kontu.merri.net/w/images/5/53/Feanor.jpg
Entä Glaurung, Lohikäärmeistä ensimmäinen? Kuuluuko projektiin?
-V (yritin vain auttaa)
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
-Thorin Tammikilpi-
Kaikesta on apua! Kiitokset sille joka nosti topicin ylös. Itse olen kahta hyvää vauhtia valmistuvaa kuvaa vääntämässä. Eli pinnan alla kohisee jatkuvasti. Käännös työtä pitäisi jatkaa ja laittaa hahmoja pdf-muotoon.
Valtsu, väännäs haltioiden King's Guardia? Perus Noldorit menevät ihan sellaisenaan kuitenkin. Lisäksi skenaarioiden tekijöitä ja kääntäjiä tarvitaan edelleen. Itselläni on nyt vähän enemmän taas aikaa tuota inttiä odotellessa.
AverrenEdit: Niin ja siis idea oli itse vääntää myös kaikki kuvitus alusta loppuun, meillähän ei muiden tekemiin kuviin ole lupia.
Valtsu, väännäs haltioiden King's Guardia? Perus Noldorit menevät ihan sellaisenaan kuitenkin. Lisäksi skenaarioiden tekijöitä ja kääntäjiä tarvitaan edelleen. Itselläni on nyt vähän enemmän taas aikaa tuota inttiä odotellessa.
AverrenEdit: Niin ja siis idea oli itse vääntää myös kaikki kuvitus alusta loppuun, meillähän ei muiden tekemiin kuviin ole lupia.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Kaikki mitkä voidaan jotenkin proxyttaa, proxytetaan. Suurimmista osista tulee figut juu. Valsuhan tuota asiaa hoitaa ;-). Itsekin olen 3 vääntänyt.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Tervetuloa tiimiin. Tsekkaile vaan rauhassa tuolta valmiit&englanniksi käännetyt hahmoista mieleisesi ja ala hommiin =). Toki kaikkia figuja saa tehdä mitä ikinä keksit!
Laitoin galleriaan muutaman luonnoksen, käykääs kommaan.
Dagor Bracollach ykkösessä (ei kyllä tapahtumajärjestyksessä) on Hador ja miehensä puollustamassa haltioiden vetäytymistä Eithel Sirioniin (idea, ja hyvä onkin, on Avelta). Luonnos ei ole kovin kummoinen, mutta siinä on idea jonka sain: Hador lähettää aseenkantajansa viemään Lohikäärmekypärin turvaan. Ensimmäiset skissit aiheesta olivat kyllä hyviä, mutta huomasin että Hadorilla ja pojallansa oli lähes täsmälleen samat asennot kuin Hurinilla ja Huorilla Aven Serechin suossa!
Finrodin ja Sauronin kilpalaulanta on kuva jonka haluaisin tehdä. Muistelin, että taisto tapahtui Tol-in-Gaurhothin ulkopuolella sillansorttisella kuten Luthienin ja Huanin tapauksessa, mutta se sijoittuikin Sauronin valtaistuinsaliin (niille, jotka ovat jättäneet Silmarillionin lukematta: kuva on Keski-Maan Ensimmäiseltä ajalta jolloin Sauron oli Morgothin vasalli ja sotaherra eikä liity tähän Fall of the Necromanceriin). Taustalla lymyää Sauronin alaisia ihmissusia ja vampyyreja.
Sitten on vielä Angrodin ja Aegnorin last standi, idea tuli siitä Hold on Angrod and Aegnor -skenusta. Tarkoitus olisi kuvata, kuinka valtavat örkkimassat vyöryvät yli tasangon ja puristavat haltiat kuvan toiseen laitaan.
Nämä Äkkiliekkien taistelun kuvat ovat nytten siis työn alla.
Dagor Bracollach ykkösessä (ei kyllä tapahtumajärjestyksessä) on Hador ja miehensä puollustamassa haltioiden vetäytymistä Eithel Sirioniin (idea, ja hyvä onkin, on Avelta). Luonnos ei ole kovin kummoinen, mutta siinä on idea jonka sain: Hador lähettää aseenkantajansa viemään Lohikäärmekypärin turvaan. Ensimmäiset skissit aiheesta olivat kyllä hyviä, mutta huomasin että Hadorilla ja pojallansa oli lähes täsmälleen samat asennot kuin Hurinilla ja Huorilla Aven Serechin suossa!
Finrodin ja Sauronin kilpalaulanta on kuva jonka haluaisin tehdä. Muistelin, että taisto tapahtui Tol-in-Gaurhothin ulkopuolella sillansorttisella kuten Luthienin ja Huanin tapauksessa, mutta se sijoittuikin Sauronin valtaistuinsaliin (niille, jotka ovat jättäneet Silmarillionin lukematta: kuva on Keski-Maan Ensimmäiseltä ajalta jolloin Sauron oli Morgothin vasalli ja sotaherra eikä liity tähän Fall of the Necromanceriin). Taustalla lymyää Sauronin alaisia ihmissusia ja vampyyreja.
Sitten on vielä Angrodin ja Aegnorin last standi, idea tuli siitä Hold on Angrod and Aegnor -skenusta. Tarkoitus olisi kuvata, kuinka valtavat örkkimassat vyöryvät yli tasangon ja puristavat haltiat kuvan toiseen laitaan.
Nämä Äkkiliekkien taistelun kuvat ovat nytten siis työn alla.
Hei, laitan tähän arvostelut noista kuvista ja tarkempaa puintia! Ne mun ensimmäiset kommentit on tuolla sun galleriassa
. Nyt on sen verran kiire syntymäpäiväpippaloihin, ettei kiireessä jätetty palaute tekisi oikeutta kuvillesi!
AveMuoks: Noniin, eli tuo sinun kuva Dagor Bragollachista jossa Hador luovuttaa kypäräänsä aseenkantajalleen on todella maukas. Asennot ovat todella onnistuneita jos näin luonnosvaiheessa ja muutenkin kuva on todella upeasti sommiteltu. Piirrä se seuraavaksi valmiiksi, jookos ;-)? Tuo sinun piirtämäsi Hador näyttää kiitettävästi samalta kuin minun skulptimani modeli :o).
Muuten Putte, jos keksit jonkun hyvän aiheen, niin heittele huoleti minun suuntaani. Tarvitsen jo pikkuhiljaa uutta suunnitelmaa, sillä kuten näit, niin alkaa minunkin suunnallani jotain jo valmistua ;-).
AveMuoks: Noniin, eli tuo sinun kuva Dagor Bragollachista jossa Hador luovuttaa kypäräänsä aseenkantajalleen on todella maukas. Asennot ovat todella onnistuneita jos näin luonnosvaiheessa ja muutenkin kuva on todella upeasti sommiteltu. Piirrä se seuraavaksi valmiiksi, jookos ;-)? Tuo sinun piirtämäsi Hador näyttää kiitettävästi samalta kuin minun skulptimani modeli :o).
Muuten Putte, jos keksit jonkun hyvän aiheen, niin heittele huoleti minun suuntaani. Tarvitsen jo pikkuhiljaa uutta suunnitelmaa, sillä kuten näit, niin alkaa minunkin suunnallani jotain jo valmistua ;-).
Ei ole jäätynyt. Missään vaiheessa kuvittajia ei ole juuri ollut paljoa. Minä ja Putte tässä väsäillään kaikenlaista. Hitaastihan tämä tapahtuu ainakin minun osaltani. Teen kuitenkin 3-vuorotyötä ja päivästä jaa melko vähän aikaa kaikenlaiseen muuhun. Lisäksi olen levy-yhtiöllä kuvitushommissa, niin sekin vie aikansa. Ja tietysti harrastukset. Kuitenkin teen minkä ehdin.klonkku kirjoitti:Väsääkö porukka parhaillaan kuvitusta, vai onko homma jäähyllä? Kun ei ole kovasti liikettä ollut täällä. Minkäs lainen taitotason muuten pitäisi vähintään olla, että voisi hommaan osallistua?