"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kanuunan tehokkuus

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Karjupeto

Kanuunan tehokkuus

Viesti Kirjoittaja Karjupeto »

Tämmönen tilanne: Minulla on esim. Empiren great cannon. Arvioin matkaksi 35 ja plussaan siihen artillery dicen määrän. Kuula osuu keskelle rykmenttiä. Kuinka monta kuolee? Otetaanko siihen joku small template?
Teonanacatl

Re: Kanuunan tehokkuus

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Karjupeto kirjoitti:Tämmönen tilanne: Minulla on esim. Empiren great cannon. Arvioin matkaksi 35 ja plussaan siihen artillery dicen määrän. Kuula osuu keskelle rykmenttiä. Kuinka monta kuolee? Otetaanko siihen joku small template?
Luetaanpas sääntökirjaa tarkkaan. Artillery diceä heitetän vielä toisen kerran, jotta nähdään paljon se pomppaa. Kaikki tähän linjalle jäävät, (myös se johon kuula ensin iski) ottavat osumaa. En ole koskaan käyttänyt kanuunaa, joten korjatkaa jos olen väärässä.

Edelleenkin, lue sääntökirjasta tarkkaan. Siellä selitetään ymmärrettävästi kanuunan ammunta.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Karjupeto

Olen selvillä pompusta jo muutenkin, en nyt vain jaksanut mainita sitä. Mutta osuuko se kuula vain yhteen tyyppiin alkuperäisessä osumapaikassa.
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Kyllä
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Remington

DW

Viesti Kirjoittaja Remington »

Karjupeto kirjoitti:Olen selvillä pompusta jo muutenkin, en nyt vain jaksanut mainita sitä. Mutta osuuko se kuula vain yhteen tyyppiin alkuperäisessä osumapaikassa.
Kyllä.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Karjupeto

Olisi pitänyt lukea rulebookkia tarkemmin. Aivan uutta tietoa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”