Verkko aitaa + ruosteinen panssari-este + likaisia tynnyreitä.
Kaartin polttoainevarasto.

Tarkoittanetkohan pelattavalla porukalla tuota viher-marine projektiasi? Mikäli kyllä, niin näitä maastoja ehtii varmaankin valmistua kivat määrät lisää ennenkuin projekti on valmis, mutta mistä meinaat saada yhtä tyylikkään vastustajan armeijallesi?Maelis kirjoitti:Näyttää pahasti siltä, että joudun pistäytymään Imatralla tekemässä battle-reporttia kunhan saan maalattua pelattavan porukan itselleni.
Hmm.. löytyiskö kuvaa? Itsekin olen ajatellut väsätä kaikenlaista vaihto kamaa aitojen sisälle. Generaattori on yhtenä optiona listalla. Kuten kaikki varmaan huomasivatkin, kaikki kuvassani koostuvat erillisistä osista joten aidoilla voi ympäröidä mitä kivaa tahtookaan.. tai vähemmän kivaa. Keskitysleirin vaikkapa.Anaheim kirjoitti:samaa tyyliä kun mulla, mutta polttoaine tynnyrien tilalla mulla on generaattori.
Aitaverkko metallimaalein värjättyä on tylliä. Eli semmoista harsoa mitä käytetään esimerkiksi morsiuspuvuissa. Parilla eurolla saa puoli metriä kangaskaupasta. Hyvänä puolena muihin verkkoihin, että aukot ovat 6 kulmaisia kuten oikeissakin verkko aidoissa. Tylliä saa myös eri silmä kokoja, joten WWII maastoprojektiinkin pitäisi materiaalia olla saatavana samalla lailla. Otin jonkin verran kuvia aidan teosta, mutta en sitten jaksanut minkäänlaista artikkelin tynkää niistä vääntää. Jos oikein paljon jotain verkkoaidan teko kiinnostaa, niin kaipa nekin voisi nettiin tyrkätä.peippo kirjoitti:Mukavan näköistä tuo verkkoaita, mistä olet tehnyt sen?
Tynnyrit on "40k battlefield accessories" -Spruesta, niihin on vain lisätty korkit ja siivottu saumat piiloon milliputilla.Drow warrior kirjoitti:Mistäs nuo tynnyrit on?
Juuri siksi. Jos tuossa on vuotavia tynnyreitä ja muuta likaa, sitä pitäisi näkyä myös maassa.Malakian of Flames kirjoitti:Kuule siinä on alla GWn ruoho matto.guifugi kirjoitti:Hieno... mutta maa saisi olla kuluneempaa(multapaakkuja) ja muutenkin enemmän kulumaa