Greenskinin gobbo horden alku.
- Greenskin92
- Viesti:
Greenskinin gobbo horden alku.
Hello!
Olen tässä maalaillu gobboja ja ajattelin pistää heikäläisia esille.
Tässä linkki albumiin siellä on myös warru johon on jo oma topicci joten älkää kommentoiko sitä.
http://s83.photobucket.com/albums/j316/naamakala/?
Kommentti ja kritiikki tervetuloa!
Olen tässä maalaillu gobboja ja ajattelin pistää heikäläisia esille.
Tässä linkki albumiin siellä on myös warru johon on jo oma topicci joten älkää kommentoiko sitä.
http://s83.photobucket.com/albums/j316/naamakala/?
Kommentti ja kritiikki tervetuloa!
Viimeksi muokannut Greenskin92, Su 16.04.2006 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Selvä peli
- Greenskin92
- Viesti:
-
Spongebob-Väyrynen
Miksi ihmeessä lakkaan ei voisi lisätä vettä?Ratovaari kirjoitti:Pieni vinkki: Älä lisää vettä lakkaan, lakka EI ole maalia.Greenskin kirjoitti:Ne ovat lakattu mattalakalla mutta taisi olla vähän turhan kostea pensseli koska tuli noin kiiltäviä
Parhaan mattapinnan saa juuri laimentamalla lakkaa vedellä ja maalaamalla sitä monta kerrosta. Kaikkein parhaimman lakkauksen (ainakin kuulemma) saa aikaan maaliruiskua hyväksikäyttäen.
Pieni vinkki: Lopeta mutuilu jos et tiedä asiasta mitään.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
- pikkupoika
- Greenskin92
- Viesti:
Laitas kuule joku pöytävalo osoittamaan figuun samasta suunnasta kuin otat kuvan -> yksityiskohdat tulevat esiin paremmin. Itse en ole pensselillä levitettävää lakkaa kokeillut, mutta spray lakka on toiminut todella hyvin aiheuttaen vain pientä kiiltoa.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?