Melee-Liskoja 2k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Hän itse

Melee-Liskoja 2k

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Kirjoitettu englaniksi kun on menossa Warseeriinkin. Pienet selosteet ftw.

Lords&Heroes

Oldblood
BS:Queztl,Itzl,Sotek
GW,LightAr,Shield
Carno <3
Aura o' Quetzl
=437pts

Yep, 437 point chainsaw of fangs and claws. I expect this to shred everything in front with the help of my cavarly. And I just love carno <3.

Veteran
BS:Itzl, Queztl
GW,LightAr
Cold One
Glyph Necklace
Enchanted Shield
=174

Champion for the cavarly. -1+ save <3

Veteran
BSB
Hornet Sword
LightArm
=137

No Slann in the army to be a BSB, so saurus have to be a replacement.

Skink Priest
2XScroll
=115

Scrolls.

Core

12 Skinks
12 Skinks
=144

Meatwall

3X Blocks of 16 Saurus
2 Full Command, one only with musician
=222,222,198
==642

Wall of Saurus marching forward. This is my second fighting force, the cavarly being the other one. They just march forward to sweet death.

Special&Rare
5 Cold Ones
Musician and Flag
=205

Cavarly. Nuff said. Hope they kill something with heros.

3 Terradons
=105

And I hope these guys somehow slow down the enemy from running away/charging me.

=1964pts

So, that 36 points too less. I had no idea where to put them. Ideas.
I mostly would march with this groups straightly at the enemy, hoping to kick their ass in melee. Nothing complex. Complex plans suck. :P
Viimeksi muokannut Hän itse, La 22.04.2006 15:49. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Veteraanilta toinen shieldi pois. Vaikka otat enchanted tai tavallisen shieldin pois on Veteraanilla silti 0+ save. lisää vaikka kameleontteja listaasi.olisi sitten aika lähellä 2 tonnia
Hän itse

Juha89 kirjoitti:Veteraanilta toinen shieldi pois. Vaikka otat enchanted tai tavallisen shieldin pois on Veteraanilla silti 0+ save. lisää vaikka kameleontteja listaasi.olisi sitten aika lähellä 2 tonnia
Estääkö jokin sääntö -1+ saven vai? Kyllä tuosta tulee -1+ save muuten.
Tepok

Viesti Kirjoittaja Tepok »

Armeijasi heikkous on siinä, että vihu voi onnistua tuhoamaan puolet armeijastasi (nopeat yksiköt) ennen kuin saurukset ehtivät mestoille. Varsinkin carnolle voit heittää hyvästit. Tiputtaisin yhden saurusblokin ja ottaisin vaikka roskiksia ja salamantereita.

Sitten sankareista. Seivivetulla on spear O.O? Vaihda johonkin parempaan(GW). BSB:lle heittäisin first strike miekan, koska se on haavoittuvainen.

Liian vähän skinkkejä mielestäni. Jos todella haluat yksiköiden pääsevän lähikseen, yksi skinkkimuuri lisää olisi ihan jees.
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
Tepok

Hän itse kirjoitti:
Juha89 kirjoitti:Veteraanilta toinen shieldi pois. Vaikka otat enchanted tai tavallisen shieldin pois on Veteraanilla silti 0+ save. lisää vaikka kameleontteja listaasi.olisi sitten aika lähellä 2 tonnia
Estääkö jokin sääntö -1+ saven vai? Kyllä tuosta tulee -1+ save muuten.
scalyskin 5+, E-shield +2, quetzl +1, LA+1,thick skin +2= -1+ save

Kyllä saa
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

[quote=
Estääkö jokin sääntö -1+ saven vai? Kyllä tuosta tulee -1+ save muuten.[/quote]

Eikös 1+armour save ollut maksimi mikä sai olla? j jos heität ykkösen se epäonnistuu. Sinä kyllä varmaankin tiesit tämän
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Juha89 kirjoitti: Eikös 1+armour save ollut maksimi mikä sai olla? j jos heität ykkösen se epäonnistuu. Sinä kyllä varmaankin tiesit tämän
Saa olla vaikka miinus viisituhatta plus.
Ykkönen epäonnistuu aina. Miinuksen puolelle menevät savet ovat sitä varten, että jos vastustajan voimakas isku puraisee saveista ison palan.
-1+ save on kuitenkin turhan iso, sillä vasta S7 kääntää sen 3+ saveksi.
Viimeksi muokannut DJ_Silverpig, La 22.04.2006 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Possu
Tepok

Juha89 kirjoitti:
Estääkö jokin sääntö -1+ saven vai? Kyllä tuosta tulee -1+ save muuten.[/quote kirjoitti:
Eikös 1+armour save ollut maksimi mikä sai olla? j jos heität ykkösen se epäonnistuu. Sinä kyllä varmaankin tiesit tämän
-1 taitaa olla se maksimi. Ja se seivi epäonnistuu aina ykkösillä, mutta jos vastaan tulee -2 saveen ase, on seivi silti 1+ joten erittäin hyödyllistä saada se seivi noin alas.
DJ_Silverpig

Tepok kirjoitti: -1 taitaa olla se maksimi.
Ei edelleenkään ole mitään maksimeja.
Ainoa asia, mikä saveja rajoittaa, on sankarin varustuslimitin vastaantuleminen.
Miinus miljoona plus savella vaan ei tee mitään, sillä huonommallakin savella lasketaan edelleen olevan se sama 1+ save, vaikka panssaria heikennettäisiinkin.
Viimeksi muokannut DJ_Silverpig, La 22.04.2006 11:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Possu
Hän itse

Tepok kirjoitti:Armeijasi heikkous on siinä, että vihu voi onnistua tuhoamaan puolet armeijastasi (nopeat yksiköt) ennen kuin saurukset ehtivät mestoille. Varsinkin carnolle voit heittää hyvästit. Tiputtaisin yhden saurusblokin ja ottaisin vaikka roskiksia ja salamantereita.

Sitten sankareista. Seivivetulla on spear O.O? Vaihda johonkin parempaan(GW). BSB:lle heittäisin first strike miekan, koska se on haavoittuvainen.

Liian vähän skinkkejä mielestäni. Jos todella haluat yksiköiden pääsevän lähikseen, yksi skinkkimuuri lisää olisi ihan jees.
Juu, hyviä neuvoja.
DJ_Silverpig

Juu tuon spearin voisit vaihtaa geeweeseen, liskolla on jo muutenkin sen tasoinen seivi, ettei huolesta ole tietoakaan. Varsinkin jos vielä lyöt sille korun kaulaan.

Jos pisteet tekevät tiukkaa, aloita riisuminen vaikka saurusten championeista. Ne ovat ihan hyviä, mutta eivät välttämättömyyksiä.

HopeapossuEdit: Noniin, mitäs jos vapauttaisit toisen full command -saurusyksikön champan virastaan ja ostaisit pisteillä lipun siihen "musician only" -yksikköön?
Viimeksi muokannut DJ_Silverpig, La 22.04.2006 11:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Possu
Hän itse

DJ_Silverpig kirjoitti:
Tepok kirjoitti: -1 taitaa olla se maksimi.
Ei edelleenkään ole mitään maksimeja.
Ainoa asia, mikä saveja rajoittaa, on sankarin varustuslimitin vastaantuleminen.
Miinus miljoona plus savella vaan ei tee mitään, sillä huonommallakin savella lasketaan edelleen olevan se sama 1+ save, vaikka panssaria heikennettäisiinkin.
Eli siis -1+ save kuitenkin luokitellaan 1+ saveksi? Eli jos joku lyö minun saurustani geeweellä ohimoon, se saa kuitenkin vain 5+ saven eikä 3+?
DJ_Silverpig

Hän itse kirjoitti: Eli siis -1+ save kuitenkin luokitellaan 1+ saveksi? Eli jos joku lyö minun saurustani geeweellä ohimoon, se saa kuitenkin vain 5+ saven eikä 3+?
Ei, ensin lasketaan armour modifierit ihan normaalisti ja jos save vielä senkin jälkeen jää nollaksi tai pienemmäksi, save lasketaan 1+ saveksi.

Esimerkiksi:
Jos sinulla on -1+ save ja joku lyö saurustasi str4 aseella (-1 armour modifier), save huononee 0+:ksi, jolloin sillä lasketaan olevan 1+ save.

Helpommin sanottuna: ykkönen savenheitossa epäonnistuu aina, oli save kuinka hyvä tahansa.

HopeapossuEdit: Laitetaan vielä tännekin jos huomaisit:

Noniin, mitäs jos vapauttaisit toisen full command -saurusyksikön champan virastaan ja ostaisit pisteillä lipun siihen "musician only" -yksikköön?
Possu
Hän itse

DJ_Silverpig kirjoitti: Helpommin sanottuna: ykkönen savenheitossa epäonnistuu aina, oli save kuinka hyvä tahansa.

Noniin, mitäs jos vapauttaisit toisen full command -saurusyksikön champan virastaan ja ostaisit pisteillä lipun siihen "musician only" -yksikköön?[/i]
No kyllä minä tuon tiesin. :p Tuostako oli kysymys? Luulin aivan toista. Siksi minä sille annoinkin sen -1+ saven, ettei jotkut S7 heput liian paljon alenna savea.

Mihin luulet bösbin menevän? ;)
DJ_Silverpig

Hän itse kirjoitti: Mihin luulet bösbin menevän? ;)
Ach ja, ignorasin taas koko hepun, kun ei niitä kovin usein liskolistassa näe. :) Eipä sitten mitään.

Mutta mieti kuinka paljon maksat siitä, että S7 örvelöt (jotka voi kätevästi cokilla väistää) paiskovat liskon panssarin läpi vaan yhden noppalukeman verran.

Strenaseiska ei ole kuitenkaan niin yleistä, etteikö sitä voisi väistää. Onhan se totta, että saurus on kiinni kömpelössä cavalry-yksikössä, mutta mieti silti.
Possu
katanakani

Viesti Kirjoittaja katanakani »

laiton lista muuten, carno vie heropaikan. bsb maksaa minu laskujen mukaan 137 pistettä.
hyvää päivänjatkoa.
Hän itse

katanakani kirjoitti:laiton lista muuten, carno vie heropaikan.
Ja? Mikä on muka laitonta. Listassa on 4 Characteria ja jokainen hero ja lordi paikka on täytetty.
Chade

Viesti Kirjoittaja Chade »

Carnosaurus todellakin vie ylimääräisen hero-paikan, eli lista on laiton. Sinulla saa olla maksimissaan neljä characteria, joista yksi saa olla lordi. Ei neljä sankaria + yksi lordi.

Edit: Luetaan niitä vastauksiasi. Tuo järkeilysi tuossa yllä ei osu sääntöjen mukaan oikeaan. Sääntöä ei kirjoiteta niin, että sinulla saa olla neljä modelia, mutta viisi slottia. Ei. Saat täyttää vain neljä slottia. Tällä hetkellä sinulla on viisi. Oldblood, Carno, 2x Veteran ja Priest. Yksi pitää pudottaa pois.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Hän itse

No saamari, kuka saisi lähteä? Oldis ainakin jää carnon kanssa ja BSB, eli kumpi, priest vai kylmiöllä ratsastaja?
DJ_Silverpig

Hän itse kirjoitti:No saamari, kuka saisi lähteä? Oldis ainakin jää carnon kanssa ja BSB, eli kumpi, priest vai kylmiöllä ratsastaja?
Papin voi toki ottaa, mutta vaatisi ehdottomasti tepokin spawningeja joukkoon, muuten magiapuolustus on nollissa, mikä ei ole hyvä asia.

Jos et bsb:stä kerran luovu, kannattaisin ehkä cokin sauruksineen jättämistä pilttuuseensa.

Entäs jos poistaisit koko jalkasauruksen ja vaihtaisit lipun tuolle cold onelliselle saurukselle?
Possu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”