"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paras SM Chapter aloittelijalle?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
xxxxxxx

Paras SM Chapter aloittelijalle?

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Mikä on mielestänne paras Chapter aloittelevalle Space Marine pelaajalle? Ajattelin itse aloittaa pelaamaan Dark Angeleilla (joskus vuoden päästä ehkä).
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Ei sillä varsinaisesti väliä, oletko aloittelija vai ei. Dark Angeleillakin on Deathwing, terminaattoripainoitteinen joukko hilpeä ja Ravenwing, nopea armeija. Dark angelit ovat kyllä todella hienoja..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
xxxxxxx

Olen samaa mieltä kanssasi. Mutta onko se peliteknisesti vaikea armeija aloittelijalle?
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

No ravenwing olisi varmaan se, mitä ite suosittelen. En sanoisi, että mikään armeija loppuen lopuksi toista haastavampi pelata, sillä kun totut siihen, osaat sillä pelata, ei väliä vaikket olisi koskaan ennen miniatyyri-/taktiikkiapeleihin koskenutkaan. Jos et aluksi pärjää, älä myy armeijaasi sen huonouden takia, vaan pelaa lisää ja vähitellen totut siihen. Näin se on lähes joka armeijan kohdalla.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

ravenwing on tosi vaikea armeeja pelata vaikka hieno onkin.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Ei kannata valita armeijaa sen mukaan että se on aloittelijalle helppo. Muutaman kymmenen pelin jälkeen et kuitenkaan ole enää aloittelija.
Kannattaa valita mikä tahansa pelin pääarmeijoista. Niche armeijoita kuten rawenwingiä tai deathworld veteraaneja (C:Catachan) en suosittelisi koska ne ovat varsin rajoittuneita.
Jos mariineita ja eldaria ajattelee niin kannattaa melkein keksiä ihan oma colour scheme, pelata jonkin aikaa tavallisilla codex mariineilla tai eldarilla ja päättää vasta sen jälkeen mitä chapteria/kraftworldia haluaa pelata jos mitään.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Kannattaa lukea se artikkeli Ravenwingista. Jos joku vaan muistaisi mistä WD:stä se löytyy.
zqmfgb
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Helpoimpia aloittelijoille on Blood angels ja tavalliset, koska niillä on vain vähän erikoissääntöjä.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

VJ muuten hyvin oikeassa, mutta ainakin mua alko ärsyttämään, kun olin noin 2000p kaaosta keräillyt ja ymmärsin, että haluaisinkin tehdä kulttiarmeijan. No viimenen puoli vuotta tullu vaihdeltua erinäköstä kaaosta toisennäköiseen. Suosittelen, että harkitset tarkkaan, sillä voi olla, että tykkäät pelata ihan omalla schemellä SM codexin avulla, mutta jos alat 3000p paikoilla halajamaan vaikka Black templareita, niin on hieman myöhäistä. Olen toki nyt itse jo saamassa armeijaa jonkinnäköseen kuntoon, mutta paljon vaivaa siinä piti nähdä...
xxxxxxx

Käykös tehdä niin, että maalaan figut Dark Angeleiksi, mutta käytän tavan SM listaa ja sitten myöhemmin aloitan pelaamaan ihan Dark Angeleilla. Eikös se ole ihan sallittua?
d.d

Viesti Kirjoittaja d.d »

Kyllä käy. Niin kauan kuin vastustajalle on selvää, mitä armeijaa vastaan hän pelaa, voivat ukkosi olla aivan minkä värisiä haluat.
xxxxxxx

Onneksi mulla ei ole kiirettä. Yli vuosi aikaa vielä miettiä. Enköhän siinä ajassa päädy oikeaan tulokseen. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”