Figuurien uudistuminen. (Empire/Orcs/Goblins)
Sigmar on sittenkin olemassa... /tekee vasaran merkin rinnalleenHän itse kirjoitti:Warseer pelastaa.
Kyllä helpotti tuo uutinen. Nyt sitten vain jäädään jännittämään oikeita uutuuksia, ja rukoillaan parasta. Pitäneekin lähteä levittämään ilosanomaa muuallekin. Kiitos tästä.
Niin, ja keskustleuhan toki voi jatkua tästäkin uutisesta huolimatta.
Huokaus... minä jo ehdin toivoa että saisin kunnon modelit empire armeijan tekemiseen, kun nykyiset ovat aivan naurettavan huonoja... ...no ehkä joskus... *Alkaa selailemaan muiden yrityksien katalogeja*Rune kirjoitti:Sigmar on sittenkin olemassa... /tekee vasaran merkin rinnalleenHän itse kirjoitti:Warseer pelastaa.
Kyllä helpotti tuo uutinen. Nyt sitten vain jäädään jännittämään oikeita uutuuksia, ja rukoillaan parasta. Pitäneekin lähteä levittämään ilosanomaa muuallekin. Kiitos tästä.
Niin, ja keskustleuhan toki voi jatkua tästäkin uutisesta huolimatta.
- Johannes_sankari
- Viesti:
Mitä, mitä!?!??!
Ei aitoja!!!!
Voih, olipa pettymys...
Ihan jo odotin GW:ltä moista panostusta moiseen turhakkeeseen kuin keihäsmies. 5. edikan figuja oli ultimaattiset viisi, kuudennessa ne olivat muovisia kammotuksia, joita kukaan ei huolinut ilmaiseksikaan.
Sitten eteen rymähtivät nämä kaunistukset ja hihkuin jo riemusta, mutta todellisuus jysäytti kylmän maiharinsa vasten ohimoani.
...
Ääh, vedän vuosituhannen lärvätsalot jos uuden edikan keihäsfigut ovat lähellekään tuota tasoa!
Ei aitoja!!!!
Voih, olipa pettymys...
Ihan jo odotin GW:ltä moista panostusta moiseen turhakkeeseen kuin keihäsmies. 5. edikan figuja oli ultimaattiset viisi, kuudennessa ne olivat muovisia kammotuksia, joita kukaan ei huolinut ilmaiseksikaan.
Sitten eteen rymähtivät nämä kaunistukset ja hihkuin jo riemusta, mutta todellisuus jysäytti kylmän maiharinsa vasten ohimoani.
...
Ääh, vedän vuosituhannen lärvätsalot jos uuden edikan keihäsfigut ovat lähellekään tuota tasoa!
C'est un homme qui ne meurt jamais et qui sait tout!
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja