joo no mieles oli ku alotin tk..niin et onks noi ushabtit pakollisia..(ite en oikein tykää niist..ku ovat niin hölmöis asennois) eli eiks ois mahrollist korvata ushabitien taistelu taito bone gianteille ja bone scorpioneil...
eli pärjääks tk:laiset ilman ushabteja...???
ushabtit pakollisia....??
- The Captain
- Valvoja
Re: ushabtit pakollisia....??
Hyvin harvassa turnauslistassa ushabteja näkyy, eli kaipa ilmankin selviää. Toisaalta hyvin harva TK-turnauslista on myöskään kärkikolmikkoon sijoittunut...Swarmp kirjoitti:joo no mieles oli ku alotin tk..niin et onks noi ushabtit pakollisia..(ite en oikein tykää niist..ku ovat niin hölmöis asennois) eli eiks ois mahrollist korvata ushabitien taistelu taito bone gianteille ja bone scorpioneil...
eli pärjääks tk:laiset ilman ushabteja...???
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Itse olen kokenut Ushabtit aika koviksi. Viimeisissä peleissä, joissa olen kuutta käytellyt, vain ne ovat saaneet jotain aikaan. Hassua. Toisaalta, kummassakaan pelissä ei vastustajalla liika ampumista ollut, ja patsaiden ainoa suuri heikkous onkin juuri se T4 As5+.
Ushabteja ei turnauksissa näy, koska optimaalisessa TK armeijassa on spessut varattu 3-4 skorpparille ja mahdollisesti yhdelle parvelle naakkoja. 2x3 Ushabtia ja 2x Skorppari on minusta kyllä paljon kivempi, eikä edes kovin tehoton.
Ushabteja ei turnauksissa näy, koska optimaalisessa TK armeijassa on spessut varattu 3-4 skorpparille ja mahdollisesti yhdelle parvelle naakkoja. 2x3 Ushabtia ja 2x Skorppari on minusta kyllä paljon kivempi, eikä edes kovin tehoton.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
- Lihamestari
http://uk.games-workshop.com/tombkings/ ... allery/12/ToWeL kirjoitti:Minulla ei ole neuvoja mutta kysyisin että mitä nämä ushabtit ovat?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?