"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skaven 500gc

John-Gary

Skaven 500gc

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

Eli tässä olisi aloituslista, jos joku vaikuttaa vähän oudolta niin johtuu todennäköisesti siitä että kokosin nämä mordheim-aloitusboksista enkä jaksanut ruveta hirveästi miettimään. Tuo flaili tolla leaderillä ärsyttää eniten, koska se on niin epävarma (ennen heron kehittymistä) mutta en tiedä mitä laittaisin sen tilalle, kun osat ovat aikalailla huvenneet muille jannuille. Muutaman pelin olen tällä listalla jo pelannut ihan hyvällä menestyksellä, mutta tuo leaderin saamattomuus ärsyttää (on toiminut ihan hyvin parin pelin jälkeen jos olen saanut sille lisää hyökkäyksiä, knife-fighterin ja ehkäpä vielä eagle-eyesin). Parannusehdotuksia kaipaan runsaasti, ja olen valmis "konvertoimaan" tai muuten vaan vaihtamaan rottien varustusta. Miksikään juustolistaksi en tätä ole muuttamassa (eli ei "ota 20 rottaa kaikille slingit), vaam nämä 10 modelia on tällä hetkellä enkä aio hetkeen ostaa lisää, kampanjan edetessä proxytän sitten uusia äijiä :)

Skaven 500gc

1 Assassin Adept @ 100 GC
Free Dagger; Throwing Stars; Flail (x1); Sword (x1)
(sword ja dagger hänellä alussa käytössä jotta pärjäisi paremmin ennen lisätaitojen saamista)

1 Black Skaven @ 75 GC
Free Dagger; Fighting Claws

1 Black Skaven @ 75 GC
Free Dagger; Fighting Claws
(olen huomannut kynnet erittäin toimivaksi art of silent deathin kanssa (whoa!))

1 Night Runner @ 24 GC
Free Dagger; Sling; Dagger (x1)

1 Night Runner @ 24 GC
Free Dagger; Sling; Dagger (x1)
(perussettiä kai? taitojen kasvaessa eagle eyes kuulostaisi järkevimmältä, mutta en tiedäkään paljoa asioista..)

1 Eshin Sorcerer @ 57 GC
Free Dagger; Dagger (x1); Sword (x1)
(jos se miekka pelastaisi joskus, ei ole kyllä vielä tapahtunut)

2 Verminkin @ 64 GC
Free Dagger; Sling; Sword (x1)

2 Verminkin @ 74 GC
Free Dagger; Sling; Sword (x1); Shield
(tiedän, kilpi suht turhaa rahan kulutusta, mutta tosiaankin boksista loppui ne daggerit mm.)

Warband Rating: 94

Number of models: 10
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Itse aina aloittaessa yritin saada ainakin 13 ukkoa jengiin, mikä ei ole edes erityisen vaikea rotilla. Verminien perusvarustukseksi on melkein aina valinnut ilmainen tikari, nuija ja linko. Silloin ne ovat tarpeeksi tehokkaita ja maksavat vain 25 kolikkoa. Kilpiä kokeilin kerran. Otin kahden verminin ryhmän ja varustin keihäillä ja kilvillä. Tein niistä assan henkivartijoita. Silloin keihäät olivat vielä hyviä, mutta kilvet olivat melko turhat. Jos otat vermineilta miekat ja kilvet pois, saat lisää ukkoja. BTW tikari on ainoa ase, jonka ei tarvitse olla näkyvissä figulla.

Flailista minulla on hyvät kokemukset. Aina otin yhden mustan rotan varustettuna sillä aseella. Melkein ensimmäisenä skillinä otin sille Strongman (muistinko oikein?) ja vaihdoin flailin kahden käden aseeseen. Ja assassinille aina otin weeping blades.
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

Juuh no ajattelin pitää tuon poppoon tuommoisena 10 rotan kasana ja yrittää pärjätä sillä. Enempää figuja ei tosiaan ole ja saattaisi olla ihan mukavaa yrittää vaan varustaa niitä paremmin kampanjan edetessä.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Tuota noin... Ymmärrän kyllä, jos haluat pitää tuon aikalailla noissa mitoissa, mutta eikö kuitenkin kannattaisi pitää ne herot siinä viiden rajan sisässä? Lisäksi huomauttaisin lähinnä saivarteluna, että Fighting clawien kanssa ei saa muuta varustusta, ei edes ilmaista tikaria. Ei kyllä vaikuta mitenkään erityisen hyvältä kyllä minun silmääni, mutta olen täysi aloittelija Mordheimin suhteen ja jos se sinulla toimii, niin mikäs siinä. Ainakin melee ja ammunta tuntuvat olevan aikalailla tasapainossa.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Stormdaemon kirjoitti:Tuota noin... Ymmärrän kyllä, jos haluat pitää tuon aikalailla noissa mitoissa, mutta eikö kuitenkin kannattaisi pitää ne herot siinä viiden rajan sisässä?
Miksi ihmeessä. Onhan kuusi heroa parempi kuin viisi.
Fighting clawien kanssa ei saa muuta varustusta, ei edes ilmaista tikaria.
Muistaakseni saa mutta ei voi käyttää, mutta sehän on nyt ihan sama.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Samuli.H kirjoitti:
Stormdaemon kirjoitti:Tuota noin... Ymmärrän kyllä, jos haluat pitää tuon aikalailla noissa mitoissa, mutta eikö kuitenkin kannattaisi pitää ne herot siinä viiden rajan sisässä?
Miksi ihmeessä. Onhan kuusi heroa parempi kuin viisi.
Ah, no sitten minua on johdettu harhaan, sillä olen ollut vahvasti siinä luulossa, että 5 on äärimmäinen maksimi. Joku asiaan perehtynyt oikaiskoon, jos olen väärässä, mutta mielellään oikean tuen pohjalla, eikä tuollaisena tokaisuna.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

mordheim living rulebook kirjoitti:Apart from its leader your warband may include up to five other heroes, who form the core of your warband
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Samuli.H kirjoitti:
mordheim living rulebook kirjoitti:Apart from its leader your warband may include up to five other heroes, who form the core of your warband
Ja jatkuu:
This means that some warbands can only get the maximum of six Heroes by gaining experience with their Henchmen (see the Experience section).
ÄlÄrBee, sivu 46.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”