Joo eli onko näin, että noilla merkeillä voi yhistää yhen chapterin toiseen chapteriin?
esim. keräilen black legioonaa ja haluisin khorne berserkerejä, niin mun täytyy laittaa niille khorneille black legioonan merkit, että pystyn käyttämään niitä armeijassani. Ja toisten päin jos haluun black legioonaa khorneihin, mun tytyy pistää khornen merkit niille ja maalata eri tavalla?
eli meneekö se näin, kun olen pitkään pähkäillyt?
marks of chaos
marks of chaos
The stars themselves once lived and died at my command and yet you still dare to opposite my will
Pari perusasiaa, Chaoksella ei ole Chaptereita vaan Legioonia. Toisekseen Mark of Chaokset eivät ole sidottuja tiettyyn Legioonaan. Muutama Legioonaa on sidottu tiettyihin Mark of Chaoksiin esim. World Eaterit, Death Guard etc. Lisäksi pari Legioonaa on rajattu Mark of Chaos Undividediin, mikäli jotain Markkia haluavat käyttää.
Black Legionissa sinulla voi olla vaikka kaikkia viittä Mark of Chaosta, jos niin haluat, kunhan noudatat sivun 38 Ancient Enemies-kohtaa eli Mark of Chaoksella varustetun kaverin johtaessa joukkojasi sinulla ei voi olla Mark of Slaaneshin omaavia yksilöitä/joukkoja/ajoneuvoja tai Slaaneshin demoneita armeijassasi. Saadaksesi Khorne berserkereitä sinulla pitää olla seuraavat kriteerit täyttyä:
1) Armeijaasi ei johda Mark of Slaaneshilla varustettu kaveri
2a) Sinulla on vapaa Troop-choise valittavana, mikäli armeijaasi johtaa Mark of Khornella varustettu kaveri
2b) Sinulla on vapaa Elite-choise valittavana, mikäli armeijaasi johtaa kaveri jollain muulla kuin Mark of Khornella tai Mark of Slaaneshilla.
Black Legionissa sinulla voi olla vaikka kaikkia viittä Mark of Chaosta, jos niin haluat, kunhan noudatat sivun 38 Ancient Enemies-kohtaa eli Mark of Chaoksella varustetun kaverin johtaessa joukkojasi sinulla ei voi olla Mark of Slaaneshin omaavia yksilöitä/joukkoja/ajoneuvoja tai Slaaneshin demoneita armeijassasi. Saadaksesi Khorne berserkereitä sinulla pitää olla seuraavat kriteerit täyttyä:
1) Armeijaasi ei johda Mark of Slaaneshilla varustettu kaveri
2a) Sinulla on vapaa Troop-choise valittavana, mikäli armeijaasi johtaa Mark of Khornella varustettu kaveri
2b) Sinulla on vapaa Elite-choise valittavana, mikäli armeijaasi johtaa kaveri jollain muulla kuin Mark of Khornella tai Mark of Slaaneshilla.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage