Khaamospoikien turnauksen jälkeen pyyhin pölyt keltaisista nappuloista ja aloin suunnittelemaan evoluution uutta suuntaa.
Jonkinlaisen miettimisen ja spekuloinnin tulos onkin sitten tässä. Kiitokset ainakin tukkajukalle järkevästä keskusteluseurasta. Eihän tämä mikään omaperäisyyden riemuvoitto ole, mutta eipä sitä ole kopioitukkaan. Koitin saada hiukan kaikkea mukaan ja idea oli siis tehdä turnausarmeija. Mukaan mahtui hiukan massaa, jokunen auto ja vähän lyövää. Ampuva armeija jossa on hiukan vastapalloa ja tietenkin halpa librarian.
Marineiden muodossa on mukana jonkin verran massaa, asevalinnoissa koitin muodostaa kokonaisuuden joka satuttaa kaikkia armeijoita. Scoring unitteja on 12 ja marginaalista liikkumiskykyä löytyy jotta erilaisia scenaarioita saadaan korkattua. Escalaatiot sun muut eivät pitäisi olla ongelma, kaikenlaisia nappeja saadaan laudalle heti.
Pientä listan sisäistä kopiointia on, joitakin kivoja yksiköitä on kahden kappaleen. Toisaalta ei sitä pahana voi pitää, jos sellaisesta kompositiopisteitä lähtee niin pidän asiaa vähän kummallisena.
Epäsuoraa tulta ei löydy ja sitä kyllä kaipaisi koska onhan se kivaa. Whirlan saisi mukaan, heavy slotti on auki ja se on halpa, mutta aluksi vaikka ilman. Toinen asia mitä kaipaan on infiltroiva yksikkö, yhdelläkin saa tosiaan satutettua joitain kikka-infiltrointiin perustuvia armeijoita. Tähän rooliin saisi halvalla ne scoutit, mutta tässäkin tapauksessa aluksi ilman.
Ainiin, ja listaa.
Trait advantages: Honour your wargear
Minor drawbacks: Die standing (vaikkapa)
Hq:
Epistolary 154p: Jump pack, Fury of the anchients, Bolt pistol, Terminator honours
Elite:
Dreadnought 110p: Extra armour
6 Devastator marines 188p: Tank hunter, 4 Missile launchers
Troop:
5 Marines 95p: Plasmacannon
5 Marines 90p: Lascannon
5 Marines 90p: Lascannon
5 Marines 90p: Plasmagun, Heavybolter
5 Marines 90p: Plasmagun, Heavybolter
Fast:
Tornado 80p
Tornado 80p
6 Assault marines 172p: 2 Plasmapistols, Veteran sergant, Power fist
Heavy:
Predator annihilator 130p: Heavybolter sponsons
Predator annihilator 130p: Heavybolter sponsons
Total: 1499p
1500p Space Marines
1500p Space Marines
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
- Henri Ketonen
Librikselle ehkä 4+ Invulnerable jossain muodossa, naurat partaasi todella räkäisesti sitten kun se on käynyt runttaamassa sen vauhtilordin tai jonkun vastaavan, ja itse olet invuillut nelosilla, vastustajan pelifiilikset varmasti myös kohoavat huippuunsa. Tai no itse ainakin tiedän, miltä tuntuu katsella juustoisen mariinicharacterin hilloavan kaikenlaista ja jatkuvasti se vaan seivaa joka perhanan woundin nelosilla tai kolmosilla, joka pelissä, kunnes lopulta Defiler käy nitistämässä sen... Ehkä Plasmapistoolit pois tms?
zqmfgb
Hyvin pitkälle samoille linjoille päädyin itse:
Jos ei isompaa niin vaihtaisin mielellään Libriksen terminator honoursit extra armoureihin myös Predatoreille. Stunni kun tulee glancing kolmosella ja pene kakkosella, eli sangen usein ja sitten ottaa päähän kun ei vikalla vuorolla voikaa scorettaa kun on stunnissa. Toinen vaihtoehto on yhdet extrat ja yksi kappale plasma guneja. Lyömiseen yhtä lisähyökkäystä parempia ovat Might of Heroes tai Veil of Time, mutta se lyöminen tatitaa oll lähinnä BA Librarianien juttu.Ishmael alempana kirjoitti: HQ:
-Codicier, Fury of the Ancients, Stubborn, Terminator armour 133p
-4 Deathwing Terminators, 2 assault cannons, Stubborn 220p
TROOP:
-5 Tactical Marines, lascannon, plasma gun 100p
-5 Tactical Marines, lascannon 90p
-5 Scouts, missile launcher 75p
FAST:
-6 Assault Marines, 2 plasma pistols, Sergant with Terminator honours, power fist 172p
-Ravenwing Land Speeder, heavy bolter, assault cannon 80p
-Ravenwing Land Speeder, heavy bolter, assault cannon 80p
HEAVY:
-Predator Annihilator, heavy bolters sponsons, extra armour 135p
-Predator Annihilator, heavy bolters sponsons 130p
-Whirlwind 85p
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
kuulostaa ihan hyvältä. Ne terminator honourssit oli viime hetken lisäys kun oli 16 pistettä vajaa, pitää vaihtaa ne johonkin hyödyllisempään.Jos ei isompaa niin vaihtaisin mielellään Libriksen terminator honoursit extra armoureihin myös Predatoreille. Stunni kun tulee glancing kolmosella ja pene kakkosella, eli sangen usein ja sitten ottaa päähän kun ei vikalla vuorolla voikaa scorettaa kun on stunnissa.
5 pistettä kappale, koen ne aika loistaviksi varsinkin jos pitää tehdä hyökkäyksiä monstrous creatureita vastaan. Se että yksikkö saa itse ammuttua yhden haavan pois auttaa yleensä aika paljon.Ehkä Plasmapistoolit pois tms
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Samaa tuntua tässä kun omassakin armeijassa, tosin itse enemmän painottunut tuonne vehiclepuolelle.. Ei sillä ettenkö mielelläni ottais lisääkin marinea, mutta kun pisteiden pirulaiset ei tahdo riittää 
Luultavasti toimii varsin hyvin, mutta tosiaan libralle ehkä mielummin might of heroes vaikka.. vähintään se yksi lisähyökkäys mutta selkeästi halvemmalla, fury+might maksaa 14 pistettä yhteensä..
Plus jos täti on tuolla assaultryhmässä, sieltä voi sitten ladata sen 4+d3 fisti-iskua assaultissa.. Kaiken muun kivan lisäksi
Myös Combat Shield tekisi ihmeitä kymmenellä pisteellä.. Invu on kuitenkin kiva olla ICllä, mutta iron halo on valitettavan kallista tavaraa.
Luultavasti toimii varsin hyvin, mutta tosiaan libralle ehkä mielummin might of heroes vaikka.. vähintään se yksi lisähyökkäys mutta selkeästi halvemmalla, fury+might maksaa 14 pistettä yhteensä..
Plus jos täti on tuolla assaultryhmässä, sieltä voi sitten ladata sen 4+d3 fisti-iskua assaultissa.. Kaiken muun kivan lisäksi
Myös Combat Shield tekisi ihmeitä kymmenellä pisteellä.. Invu on kuitenkin kiva olla ICllä, mutta iron halo on valitettavan kallista tavaraa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"