Ogrejen rivibonukset
- Musta Katsastaja
Ogrejen rivibonukset
Niin kun sääntiksessä lukee, että riviboonukseen pitää olla vähintään 4 modelia leveä rivi, päteekö tämä myös ogreihin,koska nehän kumminkin ovat isoja mörköjä. Vaikuttaako us asiaan?
Omalaatuinen hymiö ei voi olla pahasta.
- minisaarnaaja
US ei vaikuta asiaan, pitää olla neljä modelia rinnakkain.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
- Nicodemus von Traube
Näyttääpäs..Nicodemus von Traube kirjoitti:Mikään ei sitten näytäkään niin miehekkäältä kuin Ogrelauma joka saa staattista resoa viisi (kolme ränkkiä, bänneri, ylipaino...)
Tykki joka ampuu kyseisen yksikön kyljestä läpi
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Taidat sekoittaa rankkiboonukset Bull Chargeen johon tarvitaan 3 mallia yksikössä, rank boonuksista ei ole poikkeusmainintoja Ogre kirjassa joten BRB:n normaaleja sääntöjä käytetään.kasvi kirjoitti:eikös ogrekirjassa sanota, että ogreilla 3modelia per rivi riittää..
korjatkaa jos olen täysin väärässä.. tarkistan kyllä sitten myöhemmin..
joop varmaan noin (tai siis noin..Ari kirjoitti:Taidat sekoittaa rankkiboonukset Bull Chargeen johon tarvitaan 3 mallia yksikössä, rank boonuksista ei ole poikkeusmainintoja Ogre kirjassa joten BRB:n normaaleja sääntöjä käytetään.kasvi kirjoitti:eikös ogrekirjassa sanota, että ogreilla 3modelia per rivi riittää..
korjatkaa jos olen täysin väärässä.. tarkistan kyllä sitten myöhemmin..