Ethereals(?)
Ethereals(?)
Korjatkaa jos olen väärässä.
Mutta eikö ole totta että Tau rodun eri kastit ovat kauan sitten mukautuneet omaan elinympäristöönsä ja tämän seurauksena he ovat jakaantuneet näihin kasteihin?
Eli siis tuli kasti asui niityillä jossa metsästäminen oli tärkein elinkeino.
Maa kasti asuttui joki laaksoihin jossa he harjoittivat paljon viljelyä.
Ilma kasti meni vuorille ja Vesi kastiin kuuluivat käsittääkseni viestinviejät ja tiedustelijat.
Mutta onko kenelläkään hajua mistä Etherealit tulevat?
Tai siis..Hehän vain ilmestyivät Fio'taun taistelun keskelle ja pelastivat hetkessä koko Tau rodun sukupuuttoon koulemiselta.
Jos Taut todella ovat sellaisia että he sopeutuvat ympäristöönsä, niin minkälaiseen ympäristöön Etherealit sopeutuivat?
Minun ystäväni kertoi oman "huumori" teoriansa. Hän sanoi että koska Etherealit ovat Tau rodun johtajia, niin he ovat asuneet kartanoissa ja palatseissa hyvin pitkän ajan ja ovat näin sopeutuneet kartanoiden aateliseen ilmapiiriin.
Joten minun kysymykseni kuuluu.
Mitä Etherealit ovat ja mistä he ovat tulleet?
Mutta eikö ole totta että Tau rodun eri kastit ovat kauan sitten mukautuneet omaan elinympäristöönsä ja tämän seurauksena he ovat jakaantuneet näihin kasteihin?
Eli siis tuli kasti asui niityillä jossa metsästäminen oli tärkein elinkeino.
Maa kasti asuttui joki laaksoihin jossa he harjoittivat paljon viljelyä.
Ilma kasti meni vuorille ja Vesi kastiin kuuluivat käsittääkseni viestinviejät ja tiedustelijat.
Mutta onko kenelläkään hajua mistä Etherealit tulevat?
Tai siis..Hehän vain ilmestyivät Fio'taun taistelun keskelle ja pelastivat hetkessä koko Tau rodun sukupuuttoon koulemiselta.
Jos Taut todella ovat sellaisia että he sopeutuvat ympäristöönsä, niin minkälaiseen ympäristöön Etherealit sopeutuivat?
Minun ystäväni kertoi oman "huumori" teoriansa. Hän sanoi että koska Etherealit ovat Tau rodun johtajia, niin he ovat asuneet kartanoissa ja palatseissa hyvin pitkän ajan ja ovat näin sopeutuneet kartanoiden aateliseen ilmapiiriin.
Joten minun kysymykseni kuuluu.
Mitä Etherealit ovat ja mistä he ovat tulleet?
"Failing doesn't make you a failure. Giving up, accepting your failure, refusing to try again does!"
-Ralph Waldo Emerson-
-Ralph Waldo Emerson-
- El Phantasmo
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
Brightstar
- Henri Ketonen
-
Panu Nahka
Lukekaa Codex: Tau! Siellä on takana mainittu kaikenlaista, esim kroottien "teknologiasta", ellen väärin muista... :oops:
Krootithan pystyy samaan ku mariinit, eli saamaan uhriensa tiedot syömällä vihulaisensa! =)
Joskus aikaa sitten Krootti-planeetalle tippu örkkien hulkki(oi ku yllättävää!), ja sit krootit popsis örkkien mekboyt, saaden "tiedon".
Jostain muistan lukeneeni, et krootilla ois ollu jopa Hivejä, kuten ihmisillä, mutta päättivät sitten mennä takas metsään.......
en sit oo yhtään varma onko tosta mikään "virallista"!
-J-
Krootithan pystyy samaan ku mariinit, eli saamaan uhriensa tiedot syömällä vihulaisensa! =)
Joskus aikaa sitten Krootti-planeetalle tippu örkkien hulkki(oi ku yllättävää!), ja sit krootit popsis örkkien mekboyt, saaden "tiedon".
Jostain muistan lukeneeni, et krootilla ois ollu jopa Hivejä, kuten ihmisillä, mutta päättivät sitten mennä takas metsään.......
en sit oo yhtään varma onko tosta mikään "virallista"!
-J-
Pain is an illusion of the senses despair an illusion of the mind
-Assassin Proverb-
-Assassin Proverb-
Itse epäilisin C´Tanien ikivanhojen vihollisten työnjäljeksi. Mikskä niitä nyt sitten kutsuttiinkaan.Darkstar kirjoitti:aargh.... :x miks kaikki salaliittot teoriat liitetään (nykyään) C'taneihin?The Deceiverin huhutaan olevan ns. pää-ethereal......
hiton GW ku julkasit necron codexsin....
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
-
Brightstar
-
Brightstar