"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

miten voi tuhota grail knightit

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
juhiss

miten voi tuhota grail knightit

Viesti Kirjoittaja juhiss »

miten kanssii tuhota bretonnian (sampsan) grail knightit näillä: dwarfs iron breakers, dwarfs thunderers, dwarfs warriors,empire pistoliero,empire soldiers ja sitten myöhemmin myös empire battalion ja empire knights?SIIS TAKTIIKKA NÄILLÄ GRAIL KNIGHTEJÄ VASTAAN.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Ammut kuin hullu ja otat vastaan iron breakkereilla/keisarikunnan sotilailla. Eiköhän nuo juokse jossain välissä...

Tässä nyt vähän miten tapat nuo mitenkään muuhun armeijaan keskittymättä.
Viimeksi muokannut Illumina, Ke 26.04.2006 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Yleensä suosittu vaihtoehto on pelata laillisilla listoilla. Ja meinaatko käyttää noita kääpiöitä ja Empiristejä samassa armeijassa? : )
The small boys have come to see me hang
juhiss

jep

Viesti Kirjoittaja juhiss »

jep kyllä aion eikö käpsät ja keisarikunta olleet liittolaisia ja vielä jos mä en saisi pelata? kyllähän se "outo liitto" homman kirjoittajaki pelas sekasilla.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Taitaa olla aika vaikea antaa mitään taktiikoita kun pojat pelaa omilla säännöillä. Koittakaa skarpata.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
samba

Viesti Kirjoittaja samba »

niiim pä kun ei oo miittaan maholli suuksia
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Kyllähän tuohon voi kuitenkin sen verran sanoa, että Grail knighteihin olisi hyvä ampua Hand guneilla ja tykeillä jos sellaisia hankit. Crossbowitkin olisivat ihan hyviä pitkän kantamansa takia. Myös Empire knightit varmaan toimisivat jos pääset hyökkäämään ja pistolierit voisi mennä lähelle ampumaan (en tiedä saiko nämä ampua myös lähitaistelussa vai lyövätkö normaalisti).
Viiksivallu

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Sanoisin kääpiöiden thundererien olevan paras ampuva vaihtoehto, koska osuvat normaalisti 4+ ja strena on 4 eli saavat sen huonomman wardin. 12 laukauksellakin uskoisi sellaisen 1 tai 2 ritarin kuolevan.

Lähärissä ovat parhaita ironbreakkerit, koska omaavat saman ws ja strenankin ansiosta saavat jälleen sen huonomman wardin. Armour save on breikkaajilla kiitettävä 2+ eli jopa graileille äärimmäisen hankala vastus.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Re: jep

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

hujoppi kirjoitti:jep kyllä aion eikö käpsät ja keisarikunta olleet liittolaisia ja vielä jos mä en saisi pelata? kyllähän se "outo liitto" homman kirjoittajaki pelas sekasilla.
Kun noilla säännöillä pelataan niin paras taktiikka on varmasti summonaa vasara ja palotella toisen figut.

Eli älkää nyt kyselkö taktiikoita jos teillä oo minkäänlaista tietoa säännöistä, jotenki tää mun mielestä huutaa lukkoa, mutta onneks oon vaan normaali käyttäjä enkä voi täten puhistaa tätä palstaa : \

edit: Nyt hujopin, samban sekä warhammer chaoksen viestihistoriaa lukeneena pyyhkisin mielummin noi accountit pois täältä
The small boys have come to see me hang
Tybraal

Re: jep

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Tohtori-SyFilis kirjoitti:Eli älkää nyt kyselkö taktiikoita jos teillä oo minkäänlaista tietoa säännöistä, jotenki tää mun mielestä huutaa lukkoa, mutta onneks oon vaan normaali käyttäjä enkä voi täten puhistaa tätä palstaa : \
Allekirjoitan. Syfilis voi siis olla onnellinen että meitä on useampikin täällä valvomassa.
Tohtori-SyFilis kirjoitti:edit: Nyt hujopin, samban sekä warhammer chaoksen viestihistoriaa lukeneena pyyhkisin mielummin noi accountit pois täältä
Aloittelijakin voi oppia. Minä en paina punaisinta nappia näin nopeasti.

hujopille ja samballe: Lukekaa sääntökirjaa, lukekaa armeijakirjoja, kysykää Perusteet-alueelta jos on epäselvää ihan perusasioista (voiko useamman armeijan yksiköitä olla samassa armeijassa). Lukkoa tällekkin tulee kun säännöistä ei ole selkoa eikä ilmaisesti halua noudattaa.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”