En oo mikään erityisen hyvä warhammer pelaaja sillä oon alottanu aika vast ikään. Oon kummiski pelannu muutamii kertoi mut kehnolla menestyksellä joten oisko kellään antaa viisaan neuvoo ja kertoo joitain hyvii ja mielellään yksinkertasii taktiikoita joilla vois pärjätä pelissä...
Vastassa useimmiten on ollut empire ja niin luultavasti tulee olemaan jatkossakin.
Kuinka pärjätä VC:llä
Kuinka pärjätä VC:llä
Viimeksi muokannut Jökki, To 27.04.2006 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Teonanacatl
- Viiksivallu
No jos tekisitkin tyypillisen summonhorden:)
Tarviit vain pari necromanceria ja muutamat zombit tai skeletonit. Empireä vastaan loistava taktiikka olisi pelotella se hengiltä(tämä onnistuu hakeutumalla lähikseen ja hyödyntämällä ylivoimaa).
Tarviit vain pari necromanceria ja muutamat zombit tai skeletonit. Empireä vastaan loistava taktiikka olisi pelotella se hengiltä(tämä onnistuu hakeutumalla lähikseen ja hyödyntämällä ylivoimaa).
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Slugger kirjoitti:Mitä armeijoita vastaan pelaat?
Minkä kokoisia pelejä pelaatte? Ehkäpä Border Parrollista on hyvä aloittaa. Siinä hyvä taktiikka on ottaa necromancer sille toinen lvl ja black periapt, muiksi yksiköiksi voisit ottaa 15lurkkia light armorilla ja full commandilla, iskuvoimaa saisit black knighteist tai kenties grave guardeista, jos pistetä jää yli fell batit tai dire wolfit olisivat mainoita syömään sotakoneita.Jökki kirjoitti:Vastassa useimmiten on ollut empire...
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
... Jonka jälkeen summoat skeletoneja niin paljon kuin pers puolesta lähtee.
Pakko mainita kun olen tavannut parikin aloittelijaa, jotka mielummin tekevät gaze of nagasia normaalin infatry blokkiin Invokaation siaan.
Eli ellei voittoja tule, niin summon horde (= armeija, joka perustuu äärimmilleen vietyyn magiaan, jota sitten käytetään lisä lurkkejen/zombien tekemiseen.) käyttöön. Tiedä sitten saatko tällä kavereita, mutta ellei voittoja muuten tule niin suosittelen.
Pakko mainita kun olen tavannut parikin aloittelijaa, jotka mielummin tekevät gaze of nagasia normaalin infatry blokkiin Invokaation siaan.
Eli ellei voittoja tule, niin summon horde (= armeija, joka perustuu äärimmilleen vietyyn magiaan, jota sitten käytetään lisä lurkkejen/zombien tekemiseen.) käyttöön. Tiedä sitten saatko tällä kavereita, mutta ellei voittoja muuten tule niin suosittelen.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"