Mistä osat mutanteille?
Mistä osat mutanteille?
Aiemmin olikin puhetta tuosta Lost and the Damned projektista mikä oli tuolloin alulla ja nyt tuli vastaan ongelma: mistä riittävästi mutaatiobitsejä? Alunperin oli tarkoitus sekoittaa örkkien ja catachaanien osia mutta nyt näyttää siltä että saan 20 miehisen joukkueen yhdestä catachan boxista ja faban marauderien osista. Mutta onko todellakin niin että kaaoksen mutantti sprueta saa ainoastaan CSM boxissa tai sitten erikseen tilattuna mail orderista? Ostoilmoituskin mulla oli niistä mutta toistaiseksi ei ole kuulunut mitään... Sen tiedän että joskus eye of terrorin mukana julkaistu spruepussi on jo aikaa sitten lopetettu. Ideoita mistä saisi mutaatioita ilman ylimääräisiä kaaosmariineita?
"Opinions are like assholes, everybody has one."
miksi ylipäänsä tunkea niitä mutaatio osia?ne on IMO rumia.....monet tekkee hienoja mutantteja kroot/zombie/catachan/cadian/örkki osia yhdistelemällä....itse tekisin mutantteja beastman ja catachan boxseista
olis kyllä hienoja.....mutta sit vasta kun jaksaa
olis kyllä hienoja.....mutta sit vasta kun jaksaa
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Mikä setti se on mistä saa noita zombieosia? Mulle tuli ekana mieleen se lustrian mukana tullut setti mutta se tais olla joku merirosvoaiheinen... Tään troopsit tulee olemaan pääosin pettureita joten ois luonnollista että mutantit on selkeesti ihmisiä. Siksi en örkkien osia tähän viittinyt laittaa.
"Opinions are like assholes, everybody has one."
- Nicodemus von Traube
http://uk.games-workshop.com/vampirecou ... allery/11/Darkside kirjoitti:Mikä setti se on mistä saa noita zombieosia?
15mm for teh win
Itse tein mutanttiryhmäni Siivekkäät seuraavasti:
Cadianin vartalo, beasman gorin pää, Batswarmilta siivet. Kädet joko beasteilta, cadianeilta tai maraudereilta riippuen aseista.
Cadianin vartalo, beasman gorin pää, Batswarmilta siivet. Kädet joko beasteilta, cadianeilta tai maraudereilta riippuen aseista.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"