"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

doombullin aseistus

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
ironhide

doombullin aseistus

Viesti Kirjoittaja ironhide »

Mitä kannattaa ottaa doombullille aseeks? ihan tavallien gw vai joku magic ase?
Ite mietin nurglen doombullille Slaughterer's bladea, mutta kannattaako se?
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Yleensä GW tai add. handwepat on paras vaihtoehto, koska yleensä taika-aseet on liian kalliita tehoonsa nähden.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Ite olen kokeillut geeweetä, additionaleja ja sitten niitä khorgorin kirveitä. Additionalit on osoittautuneet parhaiksi kun doombull on yleensä kökkinyt gw minojen joukossa, ja jos ollaan jumittauduttu lähikseen niin on ihan hyvä että pääsee suht aikasin lyömään vihuja kumoon.

Tuo slaugheter blade voisi olla aika kiva nurklen bullilla. Tosin minun doombulliin ei ole yhtään haavaa ikinä lyöty (ryhmä on hakattu ympäriltä ja bull on paennut)..
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ainakin nykyedikassa S7 on kova sana, eli Iso Ase. Hyökkäyksiä on riittävästi. Mela avaa kovemmankin purkin, ja pehmyisiin kohteisiin voidaan käyttää halutessa omaa I:tä ja viitosen palaa, ja rivitauruksetkin osaavat lyödä niitä päähän. Etenkin kovia sankareita haastaessa seiskan muskeli on se, millä voitetaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

The Captain kirjoitti:Ainakin nykyedikassa S7 on kova sana, eli Iso Ase. Hyökkäyksiä on riittävästi. Mela avaa kovemmankin purkin, ja pehmyisiin kohteisiin voidaan käyttää halutessa omaa I:tä ja viitosen palaa, ja rivitauruksetkin osaavat lyödä niitä päähän. Etenkin kovia sankareita haastaessa seiskan muskeli on se, millä voitetaan.
Puhumattakaan siitä kärryn hajotuksesta yhdellä iskulla. Noh toki fiksu kärrykuski ei ainakaan chargevuorolla aja sankariin kiinni, mutta mutta...
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
blurred

Viesti Kirjoittaja blurred »

Yleensä GW tai add. handwepat on paras vaihtoehto
Ota molemmat (häpeämätön margariinimainos).
...and hell came with him...

"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
Weedy_rat

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Se ei vain ole mahdollista, muuten molemmat olisikin ihan hyvä vaihtoehto..
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

blurred kirjoitti:
Ota molemmat
Mulli saa jomman kumman, ei molempia.
it is apparent the intent has been revealed
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Guzlob kirjoitti:
blurred kirjoitti:
Ota molemmat
Saapas. Se ei vain voi käyttää, kuin yhtä kerrallaan, joten molempien ostaminen on huono veto pelillisesti.
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Goblinisti kirjoitti:
Guzlob kirjoitti:
blurred kirjoitti:
Ota molemmat
Saapas. Se ei vain voi käyttää, kuin yhtä kerrallaan, joten molempien ostaminen on huono veto pelillisesti.
Mitä helvettiä? Onko GW tehnyt taas stealth-muutoksia armeijakirjoihin? Minun kirjassani ainakin todetaan suorasanaisesti mullin optioissa notta "May choose either a great weapon (+8 pts) or an additional hand weapon (+6 pts)". Either-or.
it is apparent the intent has been revealed
Remington

DW

Viesti Kirjoittaja Remington »

Slaughterer's blade voi pelastaa henkesi.. Muutoin normi gw ajaa saman asian. Ja mieluummin ota gw kuin add.hw koska taistelu harvoin jumii kiekkaa pidempään (ellet chargaa doombullilla yksinään) ja koska gw pudottaa panssaria enempi pois ja koska d.bullin I on aika huono verrattuna muihin charruihin. Toki verrattuina trooppeihin aika hyvä. Jos pelaat haltioita vastaan ota gw suosiolla. Et ole iskemässä ennen niitä ellet chargaa. Ja olen huomannut miten gw toimii paremmin kuin add.hw yleisesti ottaen..
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”