Wanha

Uudistunut

Ensimmäistä kertaa kokeilin jonkunlaista freehandia ja onnistuin yllättävän hyvin. (Raidat päässä)
Korvasin vanhat kuvat uusilla:

Edit. Äh. Enhän minä tuota pukettia osaa käyttää. Kaikki kuvat valitettavasti erikseen...[/img]

Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Kaveri antoi vain nuo osat=(vompovompatti kirjoitti:Missä on vartijan selkäkorvat!
Ihan pätevän näköinen nappula. Metalli on hieman harvinaisempi valinta, mutta sulautuu ihan mukavasti sekaan.
Haha. Kaverit ovat valittaneet jatkuvasti minun valitsemasta väriteemasta (kuvan figu on siis minun). Todella siistin näköinen, mutta kuvat ovat aika epätarkkoja. Ei tosin haittaa, jos nyt huomenna saan tuon, vaikka en minä sitä ole pyytänyt ("joudun").Slavegiant!! kirjoitti: Väri sceme on mahtava(parempi ku GW:n omasta mielestäni)
Mutta muistatkos kuka tätä väriteemaa sinulle ehdotti... *kröhöm*SOJ kirjoitti:Haha. Kaverit ovat valittaneet jatkuvasti minun valitsemasta väriteemasta (kuvan figu on siis minun). Todella siistin näköinen, mutta kuvat ovat aika epätarkkoja. Ei tosin haittaa, jos nyt huomenna saan tuon, vaikka en minä sitä ole pyytänyt ("joudun").Slavegiant!! kirjoitti: Väri sceme on mahtava(parempi ku GW:n omasta mielestäni)
Kun jaksais itekin maalata kunnolla koko armeijan, mutta ei...
Kullassa käytetty Vallejon glorious goldia ja chainmail silveriä. Ensin ohennetulla kullalla muutama kerros, kullan ja hopean sekoitus hailaitteihin(ensin 2/3 kultaa + 1/3 hopeaa, sitten extremet mikstuuralla puolet ja puolet)jaha. mites kulta on toteutettu?