Rackham:Dirtzin Hybrid (nmm-viritelmä)
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Rackham:Dirtzin Hybrid (nmm-viritelmä)
Taas tuli harjoiteltua pitkästä aikaa epämetalleja. Valitsin tähän sellaisen napin joka itseänikin kiinnosti. Nuo hybridin kloonit ovatkin oikein cooleja figuja, vaikka täytyy myöntää että niissä on aika paljon hankalia pikku yksityiskohtia joita joutuu nysväilemään.
Välillä meni hermot ja xyleeni kutsui figua kerran ainakin ennen kuin pääsin edes hieman jyvälle tuon ukon metallien toteuttamistavasta. Tuon kuvaaminen oli vähän hankalaa, kun tuo tumma kaapu varsinkin jäi vähän piiloon ja se oli muutenkin hankala väriensä puolesta. Mutta eiköhän tuosta saa selkoa...
...eli olkaahan hyvät ja pistäkäähän kommenttia peliin.
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/Clone1.jpg
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/Clone2.jpg
Välillä meni hermot ja xyleeni kutsui figua kerran ainakin ennen kuin pääsin edes hieman jyvälle tuon ukon metallien toteuttamistavasta. Tuon kuvaaminen oli vähän hankalaa, kun tuo tumma kaapu varsinkin jäi vähän piiloon ja se oli muutenkin hankala väriensä puolesta. Mutta eiköhän tuosta saa selkoa...
...eli olkaahan hyvät ja pistäkäähän kommenttia peliin.
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/Clone1.jpg
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/Clone2.jpg
Juup, oikein nättiä jälkeä. Blendit olivat pysyneet normaalilukemilla, eikä niin kuin minun ensimmäisessä NMM-viritelmässä, paksuiksi muuttuneina ylimääräisisitä blendeistä. (Toimii kylläkin pelifiguna niinkin....ei näy epätasaisuudet muuta kuin kamerallla...) Haarniskaa tosin olisi voinut vaalentaa joistain kohti valkoiseen. Kaapu oli kauniisti toteutettu ja hyvät värivalinnat.
Hienoa työtä kaikenkaikkiaan.
-Nilarakh
Hienoa työtä kaikenkaikkiaan.
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Ehkä nuo hanskan NMM:t pisti eniten silmään, muualla tasaiset blendit. Haarniskan NMM olisi ehkä kaivannut vähän tummempia värejä, nyt tuo on aika tasaisen valkoista, tosin hyvältä tuo näyttää noinkin jostain syystä.
Miekan NMM on erinomaista, ruoste on onnistunut hienosti. Viitan blendit sopivan mysteerisiä, vain tuo korkein kohta näkyy.
Vaikea keksiä moitittavaa.
Miekan NMM on erinomaista, ruoste on onnistunut hienosti. Viitan blendit sopivan mysteerisiä, vain tuo korkein kohta näkyy.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Kuul. Kuten jo sanottu, hanskan bendit vähän huonommat kuin muualla. Omaan silmään pisti myös tuo rintapanssarin ylin osa, ei siinäkään kyllä mitään kauheaa. Kolttua olisin hieman korostanut enemmän ja näinkin saattanu nuo freehandit enemmän esille. Hyvää jälkeä basea lukuunottamatta, joka sattuu imo olemaan aika pohjanoteeraus sulta.
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Jay..kommentteja
Kait niitä ukkoja voisi joskus coniin raahata ja olishan se ihan kiva osallistua itse kilpaan.
Mutta saa toki laittaa lisääkin kommentteja. Ne kelpaavat kyllä.
Miekka olikin oikeastaan aika helppo maalata verratuna tuohon haarniskaan ja loppujen lopuksi olen aika yllättynyt että haarniskasta tuli edes noinkin hyvä.Nostra kirjoitti:Miekka on cool, kaikki muu ei sit ihan niin täysillä napannutkaan.
Hienoa.
btw. Kyllähän sitten joskus tulevaisuudessa tulet 'Coniin ja tuot näitä fikui mukana?
Kait niitä ukkoja voisi joskus coniin raahata ja olishan se ihan kiva osallistua itse kilpaan.
Mutta saa toki laittaa lisääkin kommentteja. Ne kelpaavat kyllä.
Juu, oon huomannut saman. Miekat, kirveet sun muut menee yleensä sillä, et vetää yhteen suuntaan tiukan blendin, eli nyt esim. miekan tyvestä kärkeen ihan tummasta valkoseen, ja siinä se. Ei tartte niin tarkkaan kattoo, mitä siitä tulee, kunhan vaan kontrastia kirkkaan ja tumman väliltä löytyy. Ite pidän varmaan vaikeimpana figuna, jonka oon maalannut, Mid-Norin kentauria, jolla myös on haarniskassa paljon kaarevaa laajaa pintaa, ja siis blendailu oli vähän niinkun helvettiäGorkiporki kirjoitti: Miekka olikin oikeastaan aika helppo maalata verratuna tuohon haarniskaan ja loppujen lopuksi olen aika yllättynyt että haarniskasta tuli edes noinkin hyvä.