Deamonic Steed (Reilua?)
Deamonic Steed (Reilua?)
Chaokselle saa ostaa daemonic steedin. Tämän tulisi näkyä modellilla jonkin laisena ratsuna. Kerään nurglea, joilla kaikilla tulee markin mukana daemonic resilience. Tein figun, jolla on hevonen. Steed on ihan sama kuin Daemonic Speed, mutta siinä tulee Daemonic Resilience mukana. Yhdestä giftistä ei voi hyötyä kuin kerran! Jos on steed, ei saa infiltreitata. Mielestäni on enemmän kuin reilua, että käytän hevosta speedinä, mutta onko reilua käyttää infiltreittia? Tämä voi kuullostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta haluan silti kuulla mielipiteitä!
Ei kai siinä reiluuden puutteesta ole kyse, huonommassahan asemassa kookkaammat figut tässä pelissä ovat.
Vähän oudoltahan se kuulostaa, että hevosen selässä voi huomaamattomasti hiipiä vihollislinjan eteen, mutta on sitä tyhmemmästäkin kuultu...
Periaatteessa tässä liikutaan nyt wysiwyg-sääntöjen harmailla alueilla, mutta jos figu vielä on hieno ja hartaudella tehty, käy sääliksi sitä, joka tuollaisesta viitsisi alkaa ääpättää. Anna palaa minun puolestani.
Vähän oudoltahan se kuulostaa, että hevosen selässä voi huomaamattomasti hiipiä vihollislinjan eteen, mutta on sitä tyhmemmästäkin kuultu...
Periaatteessa tässä liikutaan nyt wysiwyg-sääntöjen harmailla alueilla, mutta jos figu vielä on hieno ja hartaudella tehty, käy sääliksi sitä, joka tuollaisesta viitsisi alkaa ääpättää. Anna palaa minun puolestani.
- The Captain
- Valvoja
Minun taas käy sääliksi sellaista pelaajaa, joka konvertoi itselleen hevosella ratsastavan lutin ja yrittää sitten poweroida sen infiltroimaan. En kyllä enää "tyyliseikoilla" tai "fluffilla" lähtisi perustelemaan hevosen selässä hiiviskelevää luutnanttia.Largo kirjoitti:Periaatteessa tässä liikutaan nyt wysiwyg-sääntöjen harmailla alueilla, mutta jos figu vielä on hieno ja hartaudella tehty, käy sääliksi sitä, joka tuollaisesta viitsisi alkaa ääpättää. Anna palaa minun puolestani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
mikäs tuossa on, jos sulla on tyyppi jolla hevonen alla ja haluat että se esittää speediä niin mikäs siinä.ja jos joku nopottaa siitä kun hevonen infiltreittaa niin sanot vaan että sillä on jokin häive-teknologialla varustettu homma tai se on vaan niin demoninen että vastustaja ei huomaa sitä...keksit jonkun hienon nimen esim:shadow of nurgle jonka ansiosta hevosta ei nähä tai aistita.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
DW
Samaa mieltä! Meneepäs kyl pikkutarkaksi jos ei sais tehdä noin kaveripeleissä!? Turnaukset eri asia! Ja minusta on vain tyylikästä kun keksii jotain omaa!Heretic kirjoitti:mikäs tuossa on, jos sulla on tyyppi jolla hevonen alla ja haluat että se esittää speediä niin mikäs siinä.ja jos joku nopottaa siitä kun hevonen infiltreittaa niin sanot vaan että sillä on jokin häive-teknologialla varustettu homma tai se on vaan niin demoninen että vastustaja ei huomaa sitä...keksit jonkun hienon nimen esim:shadow of nurgle jonka ansiosta hevosta ei nähä tai aistita.
Kamu konvertoinu daemonprincestä kentaurin ja aikasta hieno idea! Sopii kuvaamaan oikeastaan speediä ja steediä!
Tuleehan ne kolme metriä pitkät piikikkäät demoniprinssitkin hiipien ojanpohjaa pitkin. Mitä ongelmaa jostain pikku hevosesta on?The Captain kirjoitti:Minun taas käy sääliksi sellaista pelaajaa, joka konvertoi itselleen hevosella ratsastavan lutin ja yrittää sitten poweroida sen infiltroimaan. En kyllä enää "tyyliseikoilla" tai "fluffilla" lähtisi perustelemaan hevosen selässä hiiviskelevää luutnanttia.Largo kirjoitti:Periaatteessa tässä liikutaan nyt wysiwyg-sääntöjen harmailla alueilla, mutta jos figu vielä on hieno ja hartaudella tehty, käy sääliksi sitä, joka tuollaisesta viitsisi alkaa ääpättää. Anna palaa minun puolestani.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
Hetkinen. Olenko näin aamusta ihan jäässä vai väitätkö, että Stature-prinssi saa infiltraten?Spetulhu kirjoitti:Tuleehan ne kolme metriä pitkät piikikkäät demoniprinssitkin hiipien ojanpohjaa pitkin. Mitä ongelmaa jostain pikku hevosesta on?
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
Totta.
Tosin jotkut ihmenynnyt jotka lukevat säänökirjaa kuin piru raamattua ovat päättäneet että koska Kaaos-kirjan Infiltrate on muuttunut Universal Special Ruleksi, jossa ei mainita mitään Staturesta, Stature-prinssi saa ryömiä ojanpohjaa. Roskaa sanon minä.
Tosin jotkut ihmenynnyt jotka lukevat säänökirjaa kuin piru raamattua ovat päättäneet että koska Kaaos-kirjan Infiltrate on muuttunut Universal Special Ruleksi, jossa ei mainita mitään Staturesta, Stature-prinssi saa ryömiä ojanpohjaa. Roskaa sanon minä.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Juu, kyllä niitä taisteluraportteja tulee ihan tarpeeksi vastaan että uskoo asian olevan niin. Yksi jos toinen tyyppi infiltroi kahdensadan pisteen monsterin joka lahtaa puolet vastustajan armeijasta yksin.Coridus kirjoitti:Tosin jotkut ihmenynnyt jotka lukevat säänökirjaa kuin piru raamattua ovat päättäneet että koska Kaaos-kirjan Infiltrate on muuttunut Universal Special Ruleksi, jossa ei mainita mitään Staturesta, Stature-prinssi saa ryömiä ojanpohjaa. Roskaa sanon minä.
Mutta ihan ilman pirun apua Ison Kirjan sivulla 74 sanotaan että USR korvaa Codexien versiot erikoiskyvyistä, joten vaikea valittaa jos joku käyttää sitä hyväkseen.
niinpä
Kyse onkin siitä, että yleensä prinssillä tarkoitetaan Staturella olevaa versiota. Onhan Auralla, Strenalla, Essencellä ja Runella oleva Kaaoslordi teknisesti ottaen demoniprinssi. Tuollainen prinssi saa infiltroida, mutta staturen ottaminen estää infiltroinnin.
Vaikka kyky itsessään muuttuisi (Tank Hunter), sen rajoitukset ovat yhä voimassa - terminaattori, Khorne, ratsu, seuraajat ja stature estävät infiltroinnin. Itse olen aina tulkinnut sääntöä noin ja se on varmasti ollut suunnittelijoiden tarkoitus.
Vaikka kyky itsessään muuttuisi (Tank Hunter), sen rajoitukset ovat yhä voimassa - terminaattori, Khorne, ratsu, seuraajat ja stature estävät infiltroinnin. Itse olen aina tulkinnut sääntöä noin ja se on varmasti ollut suunnittelijoiden tarkoitus.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
--- Tässä vaiheessa itse tarkennan että kyllähän se USR-säännön toiminta päivittyy nykyiseksi, mutta kodeksikohtaiset rajoitukset pysyvät tasan tarkkaan edelleen voimassa. Eihän yleissääntöihin voi lisätä kaikkia mahdollisia poikkeuksia siihen kuka ei saa mitäkin ottaa, se on edelleen kodeksien tehtävä.Spetulhu kirjoitti:Mutta ihan ilman pirun apua Ison Kirjan sivulla 74 sanotaan että USR korvaa Codexien versiot erikoiskyvyistä, joten vaikea valittaa jos joku käyttää sitä hyväkseen.
Jos joku yrittää Infiltroida Stature-prinssiään, saa vapaasti pelata yksin. Tai vaihtoehtoisesti heitän kehiin kaikki mahdolliset epäselvyydet Tyranidikodeksista jotka antavat itselleni etua... Mieluummin en tekisi näin, mutta ihan miten vastustajani haluaa sen pelata.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Älä heitä pyyhkettä kehään, hanki pieni Slaneeshi-armeija! Chosenit combat drugseilla kun on voittamattomia jos ne ottaa vain yhden annoksen...
edit: siis eihän meillä ole tietoa siitä mitä pelin suunnittelija on ajatellut. Siksi on pakko pelata niin kuin säännöissä lukee, ei niin kuin joku ehkä ajattelee. Ja muistasin että tuo Slaneeshi-nistien sääntö sanoo että "ne ei saa vauriota jos ottaa vain yhden huumeannoksen". Siinä ei vaan sanota mistä ne ei saa täppiä, eli ne on voittamattomia!
edit: siis eihän meillä ole tietoa siitä mitä pelin suunnittelija on ajatellut. Siksi on pakko pelata niin kuin säännöissä lukee, ei niin kuin joku ehkä ajattelee. Ja muistasin että tuo Slaneeshi-nistien sääntö sanoo että "ne ei saa vauriota jos ottaa vain yhden huumeannoksen". Siinä ei vaan sanota mistä ne ei saa täppiä, eli ne on voittamattomia!
Viimeksi muokannut Spetulhu, La 29.04.2006 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.