"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldari Edit. Uudet kujeet!

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Dark Apostle

Viesti Kirjoittaja Dark Apostle »

Tämä Eldar Guardian on todella upea!
Yksinkertainen on jälleen kaunista.. teema toimii
ja vieläpä hyvin. :D

Tälläinen armeija olisi kiva nähdä!
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Tuo vapaankäden sutaisu otsassa on kerrassaan tyylikästä työtä. Myös highlitet ovat onnistuneet hienosti. Good job! ;)
Pyhimys

Viesti Kirjoittaja Pyhimys »

ERITTÄIN nätti nappi, pidin tuosta musta-kulta väriteemasta suuresti ja highlightit yms ovat kaikki onnistuneet nappiin!

Hieno figu, jos kaverisi maalaa koko armeijan noin hyvin niin nostan hänelle hattua
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

SOJ kirjoitti:
Slavegiant!! kirjoitti: Väri sceme on mahtava(parempi ku GW:n omasta mielestäni)
Haha. Kaverit ovat valittaneet jatkuvasti minun valitsemasta väriteemasta (kuvan figu on siis minun). Todella siistin näköinen, mutta kuvat ovat aika epätarkkoja. Ei tosin haittaa, jos nyt huomenna saan tuon, vaikka en minä sitä ole pyytänyt ("joudun").
Johtuisiko kenties siitä, että teema, jolla maalasit ainakin aiemmin (vihreä) ei ollut hyvä. Tuo Sanden figu näyttää erittäin hyvältä. Paljon parempaa kuin itse osaan ja jaksan tehdä.
Viimeksi muokannut ale, La 24.06.2006 20:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

vompovompatti kirjoitti:Missä on vartijan selkäkorvat!
Selkä mikä?!
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”