Kysymys vaan siitä, että tuleeko predator-pakkauksessa osat destructoriin ja annihiliatoriin (molemmat autocannon turret ja twinlinked lascannon turret)? Ja tuleeko myös molemmat tyypit: lascannon- ja heavy bolter side sponsonit? Myös se, että voiko ne irroittaa ilman, että tankki menee sököksi?
Siksi kysyn, että vaihtaisin sen miksi tahdon tilanteiden mukaan.
Predator Annihiliator/Destructor
Predator Annihiliator/Destructor
Viimeksi muokannut Tozenator, Su 30.04.2006 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Predator Annihiliator/Destructor
Kyllä tulee kaikki kysymäsi osat samassa paketissa. Irtoavuudesta en sitten tiedä mutta ainahan voi kehittää jotain magneetti-systeemejäTozenator kirjoitti:Kysymys vaan siitä, että tuleeko predator-pakkauksessa osat destructoriin ja annihiliatoriin (autocannon turret ja twinlinked lascannon turret)? Ja tuleeko myös lascannon- ja heavy bolter side sponsonit? Myös se, että voiko ne irroittaa ilman, että tankki menee sököksi?
Siksi kysyn, että vaihtaisin sen miksi tahdon tilanteiden mukaan.
Predatorit (ja muutkin rhinovariantit, sun muut vehiclet) on nykyään suunniteltu periaatteessa niin että perusrunkoa (joka sekin on osittain clip-on, mutta pysyy paremmin kuosissa liiman kanssa) lukuunottamatta mitään ei oikeastaan tarvitse liimata kiinni, joten modulaariset tankit onnistuvat ihan nätisti ilmankin magneetteja... Vanhempien vehiclejen kanssa joutuu vielä tosin harrastamaan vähän pinnaamista ja/tai magneetteja, tms säätöjä.
Samalla tietysti aseiden kääntäminen ja niiden tuhoutuessa irtiottaminen onnistuu nätisti.
Käytännössä siis clip-on systeemiä harrastetaan varsin laajasti uudemman tuotannon muovissa.
Tosimies ei liimaa yhtään mitään, vaan on liikenteessä pin-vicen ja tukevan rautalangan voimin
Samalla tietysti aseiden kääntäminen ja niiden tuhoutuessa irtiottaminen onnistuu nätisti.
Käytännössä siis clip-on systeemiä harrastetaan varsin laajasti uudemman tuotannon muovissa.
Tosimies ei liimaa yhtään mitään, vaan on liikenteessä pin-vicen ja tukevan rautalangan voimin
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"