Olisi muuten kiva kuulla vähän mitä mieltä sotulaiset ovat
"uusista vahvistetuista huhista" ja siitä miten ne vaikuttavat eri armeijoihin ja yksiköihin.
Itseäni lähinnä kiinnostaa miten käy Empiren, kääpiöiden ja Khemrien, kun en pidä itseäni mitenkään FB-guruna, niin pohdiskelu on jäänyt vähän puolitiehen, mutta olen melko varma seuraavista:
1) Empireä potkitaan päähän ellei armeijastaan tee ritarijyrää, jota tukee pari arseri ryhmää ja/tai Huntsmen ryhmä napsimassa "crossfireä". Tosin eipä nykyinenkään tilanne Empiren jalkaväellä ole kovin hyvä. Joo kyllä sitä löytyy se Playing Empire like Idiot(tjsp) löytyy, mutta sekin on taas vähän sellainen että rajoittunut mieleni ja figuvalikoimani ei pysty käsittämään sen hienoutta. Magia heikkenee entisestään ja niillä kahdella kakkoslevelin maagilla ei tee enää oikeastaan yhtään mitään. Olisivat vaan sen Avianin pistäneet Kirjaan
2) Kääpiöt nyt eivät vissiin mitenkään hirveän radikaalisti muutu Riimut lentää normaalisti ja sotilaat seisovat vierivieressä ottamassa vastaan iskua.
3) Khemri paranee, kun saavat ottaa itse ihan rauhassa magiaa samalla kun muiden maagit poksahtelevat iloisesti komean ilotulituksen saattelemana. Muuten eivät kyllä kovin radikaalisti sitten muutukkaan?
Minun on varmaan turha unelmoida Rank and Filee taisteluista muita kuin VC:tä vastaan, joka tuleekin sitten jo vähän reilummalla otteella ja fearilla päälle?
Jäävät vaihtoehdot aika vähään. Pitäis opetella pelaamaan tai myydä figut poies(tosin ei ennen Empiren uuden kirjan ilmestymistä, josko jotain ihmeitä kävisi) :I
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.